Neosus Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Nu ska ja keka.. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 pjuuuuh sidbytet är ett faktum. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 jag undrar om man ska dra sig en... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 hittade en ny knapp längst ner på sidan som tar en till sidans topp! i det blågråa området. aldrig sett den förr. men nån gång ska ju va den första. 😑 SÅÅ ÄÄTTAAH Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 hittade en ny knapp längst ner på sidan som tar en till sidans topp! i det blågråa området. aldrig sett den förr. men nån gång ska ju va den första. 😑 SÅÅ ÄÄTTAAH En diskret knapp.. Du har öga för diskreta knappar. Det gillar vi! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 jepp ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 fan jag får typ naturlig goatee när jag inte rakar mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 goattteborg har ni vart där? 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 jaa. det var väl inget speciellt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Ibland undrar jag om jag nånsin kommer trivas som singel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 trivs man inte som singel är det nog svårt att trivas i ett förhållande 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Folk säger det, men jag köper det inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 (redigerat) jag har börjat trivas som singel. och det känns som att om jag skulle gå in i ett förhållande nu så skulle det kännas bättre än innan min långa singelperiod ☺️ du får väl fråga dig själv vad som är problemet med att vara singel. vad är det egentligen du inte trivs med. förhållande kanske inte är enda lösningen. Redigerat 22 januari 2012 av Zakyath Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 För då trivs man inte med sej själv, skulle jag ha kunnat skriva nu om jag var en sån där amatörpsykolog som det fö vimlar av på studio forum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 psykologi kan vara väldigt intressant på lekmannanivå jag har läst några kurser i det iofs och några böcker men jag har fortfarande noll koll 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 No shit, Sherlock, jag har aldrig trivts med mig själv, men likt förbannat gick det jäkligt bra att ha ett förhållande i nästan två år. Jag tycker inte det är konstigt att vilja ha tillbaka det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 det är inte alls konstigt. jag drömmer mig fortfarande tillbaka till då jag inte var ensam, vilket var länge sen... men det kanske är bra att bearbeta sina problem istället för att hoppas att man ska kunna förbise dem om man har någon som håller en i handen... gräset är alltid schönare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Fuck that. Förr eller senare hittar jag någon igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 tveklöst men det kanske vore trevligt att må bra till dess också... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Känns som jag inte vet hur man gör längre. ^^ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 det är svårt ibland kognitiv beteendeterapi ska fungera bra enligt vad jag har läst iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 23 januari 2012 Dela Postat 23 januari 2012 Men jao Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 23 januari 2012 Dela Postat 23 januari 2012 jao Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 23 januari 2012 Dela Postat 23 januari 2012 (redigerat) hehe jo nu gjorde k9 som jag gjorde en gång. Va? Hördes den ända dit? Eller är det lukten du känner? Eller var det vibrationerna du kände? Eller var det gasmålnet du såg? Eller var det singalen för allmn fara du hörde? EDIT: Staw Wårs Redigerat 23 januari 2012 av k9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 23 januari 2012 Dela Postat 23 januari 2012 hittade en ny knapp längst ner på sidan som tar en till sidans topp! i det blågråa området. aldrig sett den förr. men nån gång ska ju va den första. 😑 SÅÅ ÄÄTTAAH Öh... vad då... längst ner så har jag bara en brun knapp. Vid det vit råsa området.. mellan skinkorna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 23 januari 2012 Dela Postat 23 januari 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 januari 2012 Dela Postat 23 januari 2012 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 januari 2012 Dela Postat 23 januari 2012 KAFFEDAX 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 23 januari 2012 Dela Postat 23 januari 2012 KAFFEDAX 😠 Blir du gladare då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 januari 2012 Dela Postat 23 januari 2012 Japp! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts