Naymari Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Förväntar mig inga storverk av den plattan direkt. xD heehe. ne, de har haft sitt bäst före- datum. Samma sak som van halens nya som släpptes nu för ett tag sen. Den skulle jag kunna ha skrivit. Ingen hög standard alls 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 kiss förra sonic boom lät inge vidare så jag förväntar mig int mkt av den nya hellner nu har jag sett för mycket skidor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 kiss förra sonic boom lät inge vidare så jag förväntar mig int mkt av den nya hellner nu har jag sett för mycket skidor. Det där kan man Kalla humor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 kiss förra sonic boom lät inge vidare så jag förväntar mig int mkt av den nya hellner nu har jag sett för mycket skidor. Det där kan man Kalla humor. 😏 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Nu har jag iallafall lyckats städa... frågan är om man ska belöna sig själv med en pizza. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Nu har jag iallafall lyckats städa... frågan är om man ska belöna sig själv med en pizza. Do it! Fan, kan inte riktigt fatta att klockan bara är 17. Är aptrött och har egentligen mycket att göra men det känns som att jag bara väntar på att få gå o sova. Kanske man skulle vika in årorna redan nu osså fåre bli en lång dag imorgon istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Ingen fulstream aviserad ännu heller så det kanske är lika bra o sova litt dårå. Kanske vaknar lagom till Col - Ana eller något. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Do it! Fan, kan inte riktigt fatta att klockan bara är 17. Är aptrött och har egentligen mycket att göra men det känns som att jag bara väntar på att få gå o sova. Kanske man skulle vika in årorna redan nu osså fåre bli en lång dag imorgon istället. Det jobbiga med att gå och lägga sig innan 19 är att man oftast vaknar igen innan midnatt 😏 iallafall jag 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 såg förresten att det låg en fulstreamlänk uppe till cap vs pen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Vår keyboardist har alltid så jävla sköna statusuppdateringar på Fejjan. XXX XXXgav sig ut på en löprunda och upptäckte sedan att varmvattnet slutat fungera vilket kom som en kalldusch. Alternativt har mina värmereceptorer slutat fungera vilket jag nu tänker testa genom att lägga handen på en het spisplatta. XXX XXX Mina värmereceptorer fungerar. Hur behandlar man svåra brännskador? XXX XXX en kalldusch? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 (redigerat) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fljKx9nvrL4 Varför funkar inte embeddningar för mig? 😠 Redigerat 22 januari 2012 av Naymari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 http://www.youtube.com/watch?v=fljKx9nvrL4 ☺️ Om du tar bort "feature=player_embedded&" så funkar det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 ☺️ Om du tar bort "feature=player_embedded&" så funkar det. mäh.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 God morgon och god natt känns det som... fan orkar inte vara vaken mer än 3-4 timmar i sträck just nu.. måste vara en höstdeppretion.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Nu har jag iallafall lyckats städa... frågan är om man ska belöna sig själv med en pizza. Om du lägger en pizza får du ju städa igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Om du lägger en pizza får du ju städa igen. Och du kan ju belöna dig med en pizza genom att städa bort den med... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Och du kan ju belöna dig med en pizza genom att städa bort den med... 😱 Och sen kan han fortsätta på det viset. Då kommer han alltid ha nåt att göra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Det jobbiga med att gå och lägga sig innan 19 är att man oftast vaknar igen innan midnatt 😏 iallafall jag 🤪 Indeed.. xD Aja, lite nudelfrulle nurå, en cappuccino osså får vi se vad det blir. Jobba litt kanske. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Ny serie i svt. Om robotar. Verkar lite knepig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Ny serie i svt. Om robotar. Verkar lite knepig. Så ska det låta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Så ska det låta? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 😳 Blir lika chockad varje gång Saddam skickar iväg en smilfink. Som att svära i kyrkan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Undrar hur långt han har kvar? Beror på var han starta.. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Beror på var han starta.. 😑 Nej! Det beror på vart han ska... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 😳 Blir lika chockad varje gång Saddam skickar iväg en smilfink. Som att svära i kyrkan. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 (redigerat) Oj jag har ju glömt bor att missbruka lesiar här där det är socialt accepterat att faktist göra det... EDIT: 😱🤪😕🙁😠🥰🙂☺️😮😉 Redigerat 22 januari 2012 av k9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts