Dingbats Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Därför är det lite svårt att greppa hur tiden slutar existera i ett svart hål. Nått sånt i alla fall. Ja, det är väldigt svårt. Vår alldagliga erfarenhet lider stor brist på kännbara relativistiska effekter.
Overkill Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Jag skulle säga att du var en semantisk käbbelpropp. Hellre semantisk än romantisk.
debatt Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Går fint! Vi är klada hestar! Hon kommer hit imorn kväll, ska blir kul! Nice.
Dingbats Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Hellre semantisk än romantisk. Jag skulle nog föredra omväxling. Annars skulle det vara en ovänlig hälsning.
Overkill Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Jag skulle nog föredra omväxling. Annars skulle det vara en ovänlig hälsning. Hellre semen än romen.
Dingbats Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Hellre semen än romen. Var det så du tänkte. Det var alldeles för långsökt. Och då menar jag inte för att jag skulle förstå, utan rent objektivt.
Pazo Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Ja, det är väldigt svårt. Vår alldagliga erfarenhet lider stor brist på kännbara relativistiska effekter. Hur menar du med kännbara? 😮
Overkill Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Var det så du tänkte. Det var alldeles för långsökt. Och då menar jag inte för att jag skulle förstå, utan rent objektivt. Ja.
Dingbats Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Hur menar du med kännbara? 😮 Som vi kan uppfatta med våra bara sinnen. Det är klart att såna effekter direkt eller indirekt påverkar oss på något kosmiskt plan, men det är ju inte direkt som att man stöter på fenomen som inte klassisk newtonsk fysik kan förklara när man går och handlar på konsum.
debatt Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Vem vill vara Frank Costanza, J Peterman, Kenny Bania, the Soup Nazi och Uncle Leo?
Dingbats Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 För typ tre fyra år sen kunde jag sitta ensam hemma en kväll så här och vara uppe till fyra och bara läsa skit på wikipedia och tycka att livet lekte.
Dingbats Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Vem vill vara Frank Costanza, J Peterman, Kenny Bania, the Soup Nazi och Uncle Leo? Jag vill iaf inte vara afro-91:an i min klass.
Pazo Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Som vi kan uppfatta med våra bara sinnen. Det är klart att såna effekter direkt eller indirekt påverkar oss på något kosmiskt plan, men det är ju inte direkt som att man stöter på fenomen som inte klassisk newtonsk fysik kan förklara när man går och handlar på konsum. Nä, men när man flyger eller bara åker snabbt! 😛 Bara allmänt ljus går ju inte förklara med newtonsk fysik! 😛
debatt Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Babu Bhatt, Jerry Seinfeld, Elaine Benes, Newman, Morty Seinfeld och George Steinbrenner.
Overkill Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 I ett avsnitt klipper sig Jerry och får då en "ful" frisyr, men den frisyren är mycket snyggare än hans vanliga.
Dingbats Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Nä, men när man flyger eller bara åker snabbt! 😛 Bara allmänt ljus går ju inte förklara med newtonsk fysik! 😛 Visst. Förändrar ju inte riktigt det faktum att vår omedelbara erfarenhet inte förser oss med verktyg att greppa tid som något annat än en annan sorts rum. En oändligt lång linje osv. Sen är det ju häftigt att du har läst fysik ändå.
debatt Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Peterman också. Nu förstår jag inte, jag skrev ju det. 😕
Overkill Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 (redigerat) Med det här inlägget har debatt skrivit exakt dubbelt så många inlägg som mig i den här tråden. edit: Ninjad. Redigerat 7 oktober 2011 av Overkill
debatt Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 I ett avsnitt klipper sig Jerry och får då en "ful" frisyr, men den frisyren är mycket snyggare än hans vanliga. Mindre hår iaf.
Overkill Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Nu förstår jag inte, jag skrev ju det. 😕 Det såg jag inte. Mindre hår iaf. Vilket, i Jerrys fall, knappast är något dåligt.
Dingbats Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 kzjheu hduehdu beter ar eneu m lolop ölku dhduyehagste tbb Jag skrev det med värsta rytmen men det kan ju inte ni se.
debatt Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Vilket, i Jerrys fall, knappast är något dåligt. Det är din åsikt. **** Jag har skrivit över 30000 inlägg. Det är skrämmande! Dags för en paus.
debatt Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 kzjheu hduehdu beter ar eneu m lolop ölku dhduyehagste tbb Jag skrev det med värsta rytmen men det kan ju inte ni se. Det var till Memphis väl?
Dingbats Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 För länge sen läste jag en massa Kalle Anka. Jag borde LSD:a sönder hjärnan, det vore nog bra för mig.
Overkill Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 För länge sen läste jag en massa Kalle Anka. Jag borde LSD:a sönder hjärnan, det vore nog bra för mig. I Vänersborg läser jag alltid kalle anka när jag bajsar.
Recommended Posts