Neosus Postat 21 januari 2012 Dela Postat 21 januari 2012 The Pagetoppers Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 januari 2012 Dela Postat 21 januari 2012 Efter en jäkla massa drop outs i Cakewalk kan få den härdade att balla ur totalt. ...så därför kommer jag att göra kaffeved av min skitdator. Nån som e sugen på fika? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 januari 2012 Dela Postat 21 januari 2012 Undrar om de e värt att kosta på en ssd disk? Nån som vet nått? ...eller så tar ja å diskar först. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Min musiklärare vann där förra året. Han och hans band. jag hade marcus dernulf som musiklärare första året i gymnasiet. han ska tydligen ha jobbat en massa med bla christian waltz. han var skön., odock ingen bra lärare, men men! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 feelåt ska inte göra om det. 😊 VAKNA! ☺️ INTERNETBORED Funk int fö jä söv ändå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 I skidskytte är några skitsnabba medan andra inte kan åka skidor alls. Tyvärr är flera av dom andra svenskar. 😳😆😲🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 http://youtu.be/x12UQHsqXxA Fan vilken soft musik ju! 😎 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Undrar om de e värt att kosta på en ssd disk? Nån som vet nått? ...eller så tar ja å diskar först. 😑 jag kastade in en i laptopen för ett tag sedan. märker ingen större skillnad får jag nog säga. förväntade mig att den skulle boota mycket snabbare, men men. den låter mindre och programmen startar lite fortare. det är allt jag märkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Min musiklärare vann där förra året. Han och hans band. mm, några polare var nominerade. Var det jag ville se men så missade jag. Oh well, världen går inte under. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 I skidskytte är några skitsnabba medan andra inte kan åka skidor alls. Tyvärr är flera av dom andra svenskar. I och för sig hade vi ju ACO-Z en gång i tiden. Hon var ju oftast snabbare än alla andra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 I och för sig hade vi ju ACO-Z en gång i tiden. Hon var ju oftast snabbare än alla andra. Vi har ju flera snabba nu oxå, men sen är det några där man undrar om dom öht tränar skidåkning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 jag kastade in en i laptopen för ett tag sedan. märker ingen större skillnad får jag nog säga. förväntade mig att den skulle boota mycket snabbare, men men. den låter mindre och programmen startar lite fortare. det är allt jag märkt. okay då är det väl lika bra att handla en vanlig s-ata disk och ett uppgraderingspaket från komplett istället. kostar typ lika mycket som en ssd. banne mej. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 satte nyss upp 2 skruvar i mitt keyboard stativ för att hålla sladdar, skitsmidigt.! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Schlalom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Schalom och god natt... måste sova nu igen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 gonatt 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Tissot Janyk Messot Byggmark mfl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Sov till 11 idag men är ändå trött. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Paul Stanley fyllde 60 häromdagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Undrans hur många gånger Strand har sagt linjen. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 ...en gång per åk * antal deltagare/tävlingar. Pjaa säkert över 100. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 ...en gång per åk * antal deltagare/tävlingar. Pjaa säkert över 100. "chans" är ganska vanligt ord också. typ "han tar en chans", "han måste chansa" eller "det finns en chans". och skrå. han är go. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Paul Stanley fyllde 60 häromdagen. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Paul Stanley fyllde 60 häromdagen. Undrar hur långt han har kvar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Här trodde man att skidorna var slut, så var det skidskytte på tv4/eurosport/NRK1 ;PppPPpPpppPp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Existerar kiss som band fortfarande? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 jepp. de ska släppa ett album om några månader. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 januari 2012 Dela Postat 22 januari 2012 Förväntar mig inga storverk av den plattan direkt. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts