Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Fan jag kan INTE laga mat. Ville ha smörstekt lax men det vart fan i mig en kyckling gryta med banan, curry och kanel...

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag gillar långa texter om texten är tillräckligt stor.

Om texten är tillräckligt stor så innehåller ju inte långa texter så mycket ord, du har en poäng där...

k9 (oregistrerad)
Postat

dator

Och förmodligen att skolan tvingar mig o läsa.

Stämm skolan

och vänd den ljusa sidan av monitorn ifrån dig så kan du sitta längre vid datorn...

Postat

Fan jag kan INTE laga mat. Ville ha smörstekt lax men det vart fan i mig en kyckling gryta med banan, curry och kanel...

Nämen attans då.. 😑

Postat

Om texten är tillräckligt stor så innehåller ju inte långa texter så mycket ord, du har en poäng där...

Nä det har jag inte, och inte du heller. Det kan va massor av ord. Böckerna blir tjockare helt enkelt.

Postat

Nog för att jag har misslyckats med min matlagning ibland, men laga till lax så att det blir kyckling.....

k9 (oregistrerad)
Postat

Yeee-haaa! Kom just på att jag kan köpa Conn Igguldens nya bok i morgon. Då slippper man ju ha tråkigt i flera veckor frammåt.

en del smilisar ser ut som kineser. 🙁

Eller så är det kanske tvärtom? 😲

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Kanske är det kineser som ser ut som leisar... 😉

Redigerat av k9
Kulturell Figur (oregistrerad)
Postat

Undra vem som ska efterträda Juholt 😳

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Undra vem som ska efterträda Juholt 😳

Vem som hälst tycker jag... Ska vi nominera Neosus?

Redigerat av k9
Kulturell Figur (oregistrerad)
Postat

Vem som hälst tycker jag... Ska vi nominera Neosus?

Vilken hemsk tanke att ha Nusse som oppostitionsledare omgiven av nakna kvinnor i sina framträdanden. 😳

k9 (oregistrerad)
Postat

Vilken hemsk tanke att ha Nusse som oppostitionsledare omgiven av nakna kvinnor i sina framträdanden. 😳

Funkade ju länge i Italien iofs.. 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.