Memphis Postat 18 januari 2012 Postat 18 januari 2012 Se bara till att du inte failar så det blir pannkaka av alltihop. 😕
Memphis Postat 18 januari 2012 Postat 18 januari 2012 Det går jävligt bra för First aid kit. För typ ett halv år sedan var det ju nån här i tråden som tipsade om dem, laxen? Då var de ju inte alls lika stora.
Memphis Postat 18 januari 2012 Postat 18 januari 2012 (redigerat) http://www.dn.se/kul...-the-lions-roar http://www.dn.se/webbtv/kultur-noje/se-first-aid-kits-nya-musikvideo/ Redigerat 18 januari 2012 av Memphis
Memphis Postat 18 januari 2012 Postat 18 januari 2012 Micke, protesterna mot SOPA och PIPA fick verkan ändå. http://www.dn.se/kultur-noje/natprotester-fick-senatorer-att-andra-sig
SadamJR Postat 18 januari 2012 Postat 18 januari 2012 Det går jävligt bra för First aid kit. För typ ett halv år sedan var det ju nån här i tråden som tipsade om dem, laxen? Då var de ju inte alls lika stora. Lyssnade på dom förut. Tyckte inte dom var nåt vidare.
Neosus Postat 18 januari 2012 Postat 18 januari 2012 (redigerat) Bluesjammet där hamnade på hyllan förresten. Orka lixom. *lat* 😊 Någon annan får gärna göra nått om det fortfarande e aktuellt me jam? 😕 Redigerat 18 januari 2012 av Neosus
Zakyath Postat 18 januari 2012 Postat 18 januari 2012 sen kanske börjar komma någonvart i mitt ljudprojekt nu 🥰 hoppas läraren blir nöjd så jag får studiebidrag även nu i vår
Memphis Postat 18 januari 2012 Postat 18 januari 2012 Bluesjammet där hamnade på hyllan förresten. Orka lixom. *lat* 😊 Någon annan får gärna göra nått om det fortfarande e aktuellt me jam? 😕 Var väl bra det du hade? 😕 Kan väl köra på det eller? Behöver ju inte överarbeta det liksom, jag tänkte mig bara nått enkelt typ. 😕
Memphis Postat 18 januari 2012 Postat 18 januari 2012 Lyssnade på dom förut. Tyckte inte dom var nåt vidare. Just ja, du tycker det inte har gjorts någon bra musik de senaste 30 åren, glömde. 😛 Nämen, the smake is like the bake. Alla kan inte gilla allt.
SadamJR Postat 18 januari 2012 Postat 18 januari 2012 Just ja, du tycker det inte har gjorts någon bra musik de senaste 30 åren, glömde. 😛 Nämen, the smake is like the bake. Alla kan inte gilla allt. Det har gjorts mycket bra musik, bara inget nytt. Dom här tjejerna låter tidigt 70tal eller tidigare.
SadamJR Postat 18 januari 2012 Postat 18 januari 2012 lyssna på kmfdm om du vill höra nytt Vad är det för nytt med dom? Låter lite som DAF för 30 år sen fast med nya presets.
Neosus Postat 18 januari 2012 Postat 18 januari 2012 Vad är det för nytt med dom? Låter lite som DAF för 30 år sen fast med nya presets. Jo de e de all dagens musik handlar om.. Nya Presets! 😄
Neosus Postat 18 januari 2012 Postat 18 januari 2012 Var väl bra det du hade? 😕 Kan väl köra på det eller? Behöver ju inte överarbeta det liksom, jag tänkte mig bara nått enkelt typ. 😕 Jo okej då! 😄 Kan göra nån färdig grund bara med trummor bas och kompgitarr. Fast inte nu. Har fastnat med en annan grej som jag måste göra färdig först. Ni är väl inte stressad?
Memphis Postat 18 januari 2012 Postat 18 januari 2012 (redigerat) Jo okej då! 😄 Kan göra nån färdig grund bara med trummor bas och kompgitarr. Fast inte nu. Har fastnat med en annan grej som jag måste göra färdig först. Ni är väl inte stressad? Härligt Grahn! That´s the spirit! 😄 Stressad? Nej för fan! Ta all tid i världen, jag bara inte ville att det skulle rinna ut i sanden.. igen. Som me förra längstalåten 😛 Jag ska förresten te alperna imorn, så blir borta i 10 dagar ändå så chilla du. ☺️ Redigerat 18 januari 2012 av Memphis
Memphis Postat 18 januari 2012 Postat 18 januari 2012 Det var iallafall gott med pannkaka... 😑 VA GOTT! 😄
Neosus Postat 18 januari 2012 Postat 18 januari 2012 Jag ska förresten te alperna imorn, så blir borta i 10 dagar ändå så chilla du. ☺️ Just ja! Du får ha det så jävla bra då. 😄
SadamJR Postat 18 januari 2012 Postat 18 januari 2012 Härligt Grahn! That´s the spirit! 😄 Stressad? Nej för fan! Ta all tid i världen, jag bara inte ville att det skulle rinna ut i sanden.. igen. Som me förra längstalåten 😛 Jag ska förresten te alperna imorn, så blir borta i 10 dagar ändå så chilla du. ☺️ Break a leg.
Memphis Postat 18 januari 2012 Postat 18 januari 2012 (redigerat) Just ja! Du får ha det så jävla bra då. 😄 Tackar Grahn! 😄🥰 Break a leg. Thanks Saddam. 😛 Det kommer jag säkert bokstavligen göra också. xD Redigerat 18 januari 2012 av Memphis
Recommended Posts