Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

http://www.youtube.com/watch?v=vgvR-98c2HU

GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT FOR SPLINTER!

GOTTA GET AWAY... xD

Annons
Postat

Det var kroppkakor och lingonsült till lunch idag... 🥰

Nu: matkoma 😱

Postat

Vad ska man tro?

"En kroppkaka utgörs av en "boll" av en potatisbaserad deg med inbakat fläsk och lök. Namnet kommer betyder kokad klimp av mjöl, och härstammar från 1800-talet".

Kroppkakans namn kommer från mat som lagades för hårt arbetande. (kroppsarbete) Och tillredes som en platt kaka med fyllning som formades till en rund boll.

Postat

fan... vaknade till lite tidigare, kollade på klockan som var 11.40 och jag hade alarm på 12.00.. bestämmer mig för att iaf dra mig till klockan ringer. somnar om och vaknar klockan nu och har inget som helst minne av att alarmet gick 🙁

Postat

Jag tycker att vi ger Zak ett brottaruppvaknande. Två biffiga och tämligen håriga herrar kommer in o kör lite grekisk-romersk nakenbrottning på Zak. Då vaknar han garanterat 🙂

Postat

Smörjer in er i sololja, tar på er matchande hängslen och varsin stjärtlapp...gör en high five med varandra innan ni tillsammans smyger in i Zaks sovrum...

... *host* 😱

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.