Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

http://www.youtube.com/watch?v=vgvR-98c2HU

GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT FOR SPLINTER!

GOTTA GET AWAY... xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Vad ska man tro?

"En kroppkaka utgörs av en "boll" av en potatisbaserad deg med inbakat fläsk och lök. Namnet kommer betyder kokad klimp av mjöl, och härstammar från 1800-talet".

Kroppkakans namn kommer från mat som lagades för hårt arbetande. (kroppsarbete) Och tillredes som en platt kaka med fyllning som formades till en rund boll.

Link to comment
Dela på andra sajter

fan... vaknade till lite tidigare, kollade på klockan som var 11.40 och jag hade alarm på 12.00.. bestämmer mig för att iaf dra mig till klockan ringer. somnar om och vaknar klockan nu och har inget som helst minne av att alarmet gick 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att vi ger Zak ett brottaruppvaknande. Två biffiga och tämligen håriga herrar kommer in o kör lite grekisk-romersk nakenbrottning på Zak. Då vaknar han garanterat 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...