Micke H Postat 17 januari 2012 Postat 17 januari 2012 Var nära jag missade din länk Fidden eftersom Micke börjat missbruka mitt nicknamn som synonym till edit. Har vant mig nu. xD Soft video, han körde den låten när jag såg honom live nu senast. Det e chill musik! Hörru, CHAE gjorde det ju också! 😛
Micke H Postat 17 januari 2012 Postat 17 januari 2012 Testade att gå med i en gratis dejtingsida. Svarar på massa frågor, får förslag på vilka systemet tror skulle passa mig. Vad är första alternativet? ...mitt förr-förra ex! 😆 :lol: Fyfan vad knäckande. Och vi var ju fan bara ihop i två veckor. xD
Zakyath Postat 17 januari 2012 Postat 17 januari 2012 Hur mycket tog psykoterapeuten? jag har aldrig besökt en men de tar väl upp mot tusenlappen i timmen...
Memphis Postat 17 januari 2012 Postat 17 januari 2012 Hörru, CHAE gjorde det ju också! 😛 Ja, ni är ju lika fåntrattiga båda två såatteh.. 😛 Testade att gå med i en gratis dejtingsida. Svarar på massa frågor, får förslag på vilka systemet tror skulle passa mig. Vad är första alternativet? ...mitt förr-förra ex! 😆 :lol: Fyfan vad knäckande. Och vi var ju fan bara ihop i två veckor. xD xD
SadamJR Postat 17 januari 2012 Postat 17 januari 2012 Testade att gå med i en gratis dejtingsida. Svarar på massa frågor, får förslag på vilka systemet tror skulle passa mig. Vad är första alternativet? ...mitt förr-förra ex! 😆 :lol: Fyfan vad knäckande. Och vi var ju fan bara ihop i två veckor. xD
Neosus Postat 17 januari 2012 Postat 17 januari 2012 Testade att gå med i en gratis dejtingsida. Svarar på massa frågor, får förslag på vilka systemet tror skulle passa mig. Vad är första alternativet? ...mitt förr-förra ex! 😆 :lol: Fyfan vad knäckande. Och vi var ju fan bara ihop i två veckor. xD Det kan ju bara betyda en sak... 😛
Neosus Postat 17 januari 2012 Postat 17 januari 2012 Jaaa....de va... de va...... de......va roligare. 😱
Memphis Postat 17 januari 2012 Postat 17 januari 2012 60 och 70-talet verkade rätt kul. Innan dess var det mest krig o misär. xD
Neosus Postat 17 januari 2012 Postat 17 januari 2012 De e rätt så mycket krig å misär nu oxå såatte. ...fast jag kan inte klaga. Man har ju tak över huvet, mat för dagen och framför allt... Snus! ☺️ ...eller nej men ja.. Nu ska ja kolla film tror ja. Gunatt! 🙂
SadamJR Postat 17 januari 2012 Postat 17 januari 2012 60 och 70-talet verkade rätt kul. Innan dess var det mest krig o misär. xD Och på 60 och sjuttiotalet var det kallt krig och man trodde att man skule blir sprängd i luften av atombomber. Skitkul.
SadamJR Postat 17 januari 2012 Postat 17 januari 2012 Men inte här i Sverige heller? Man trodde att vi skulle drabbas av den sk atomvintern som skulle följa på ett kärnvapenkrig. På 50talet fördes fö diskussioner om inte sverige borde ha kärnvapen.
Memphis Postat 17 januari 2012 Postat 17 januari 2012 Jaha. Känner att min historia inte är vad den borde. Jag syftade iallafall på hippie eran och Beatles. Verkade fett najs. 😄
Pico Postat 18 januari 2012 Postat 18 januari 2012 Kaffe, snus och bleh... skulle kunna leva med sovmorgon idag. xD
CHAE Postat 18 januari 2012 Postat 18 januari 2012 Ja, ni är ju lika fåntrattiga båda två såatteh.. 😛 Va f... Nu jeflar blir det låshus och vattenbulle för Memphan!!! 😠 :angry: 😠 xD 🥰 Farsan lade upp på fejjan. xD 😆 Kaffe, snus och bleh... skulle kunna leva med sovmorgon idag. xD Mäh! Upp och hoppa nu, Pico!!!! REVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELJ!
Micke H Postat 18 januari 2012 Postat 18 januari 2012 Det kan ju bara betyda en sak... 😛 Kör hårt Micke. 🥰 Nej, för fan. 😱 Det var inte bara världshistoriens kortaste relation, det var också förbannat destruktivt.
Memphis Postat 18 januari 2012 Postat 18 januari 2012 Va f... Nu jeflar blir det låshus och vattenbulle för Memphan!!! 😠 :angry: 😠 xD 🥰 wtf. xD
Micke H Postat 18 januari 2012 Postat 18 januari 2012 Idag är anti-Sopa-dagen. Bland annat Wikipedia har tagit ner sin engelska sida.
Micke H Postat 18 januari 2012 Postat 18 januari 2012 GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT FOR SPLINTER!
Recommended Posts