Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Var nära jag missade din länk Fidden eftersom Micke börjat missbruka mitt nicknamn som synonym till edit. Har vant mig nu. xD

Soft video, han körde den låten när jag såg honom live nu senast. Det e chill musik!

Hörru, CHAE gjorde det ju också! 😛

Postat

Testade att gå med i en gratis dejtingsida. Svarar på massa frågor, får förslag på vilka systemet tror skulle passa mig. Vad är första alternativet?

...mitt förr-förra ex! 😆 :lol: Fyfan vad knäckande. Och vi var ju fan bara ihop i två veckor. xD

Postat

Hörru, CHAE gjorde det ju också! 😛

Ja, ni är ju lika fåntrattiga båda två såatteh.. 😛

Testade att gå med i en gratis dejtingsida. Svarar på massa frågor, får förslag på vilka systemet tror skulle passa mig. Vad är första alternativet?

...mitt förr-förra ex! 😆 :lol: Fyfan vad knäckande. Och vi var ju fan bara ihop i två veckor. xD

xD

Postat

Pina-Colada-Recipe.jpg

Postat

Det kan ju bara betyda en sak... 😛

Postat

De e rätt så mycket krig å misär nu oxå såatte.

...fast jag kan inte klaga. Man har ju tak över huvet, mat för dagen och framför allt...

Snus! ☺️

...eller nej men ja.. Nu ska ja kolla film tror ja.

Gunatt! 🙂

Postat

60 och 70-talet verkade rätt kul. Innan dess var det mest krig o misär.

xD

Och på 60 och sjuttiotalet var det kallt krig och man trodde att man skule blir sprängd i luften av atombomber. Skitkul.

Postat

Men inte här i Sverige heller?

Man trodde att vi skulle drabbas av den sk atomvintern som skulle följa på ett kärnvapenkrig. På 50talet fördes fö diskussioner om inte sverige borde ha kärnvapen.

Postat

Jaha. Känner att min historia inte är vad den borde.

Jag syftade iallafall på hippie eran och Beatles. Verkade fett najs. 😄

Postat

Ja, ni är ju lika fåntrattiga båda två såatteh.. 😛

Va f...

Nu jeflar blir det låshus och vattenbulle för Memphan!!! 😠 :angry: 😠

xD

🥰

Farsan lade upp på fejjan. xD

389784_310335795670976_167821829922374_829169_221034796_n.jpg

😆

Kaffe, snus och bleh... skulle kunna leva med sovmorgon idag. xD

Mäh! Upp och hoppa nu, Pico!!!!

REVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELJ!

Postat

Det kan ju bara betyda en sak... 😛

Kör hårt Micke. 🥰

Nej, för fan. 😱 Det var inte bara världshistoriens kortaste relation, det var också förbannat destruktivt.

Postat

GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT FOR SPLINTER!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.