Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Var nära jag missade din länk Fidden eftersom Micke börjat missbruka mitt nicknamn som synonym till edit. Har vant mig nu. xD

Soft video, han körde den låten när jag såg honom live nu senast. Det e chill musik!

Hörru, CHAE gjorde det ju också! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Testade att gå med i en gratis dejtingsida. Svarar på massa frågor, får förslag på vilka systemet tror skulle passa mig. Vad är första alternativet?

...mitt förr-förra ex! 😆 :lol: Fyfan vad knäckande. Och vi var ju fan bara ihop i två veckor. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Hörru, CHAE gjorde det ju också! 😛

Ja, ni är ju lika fåntrattiga båda två såatteh.. 😛

Testade att gå med i en gratis dejtingsida. Svarar på massa frågor, får förslag på vilka systemet tror skulle passa mig. Vad är första alternativet?

...mitt förr-förra ex! 😆 :lol: Fyfan vad knäckande. Och vi var ju fan bara ihop i två veckor. xD

xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Testade att gå med i en gratis dejtingsida. Svarar på massa frågor, får förslag på vilka systemet tror skulle passa mig. Vad är första alternativet?

...mitt förr-förra ex! 😆 :lol: Fyfan vad knäckande. Och vi var ju fan bara ihop i två veckor. xD

Pina-Colada-Recipe.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Testade att gå med i en gratis dejtingsida. Svarar på massa frågor, får förslag på vilka systemet tror skulle passa mig. Vad är första alternativet?

...mitt förr-förra ex! 😆 :lol: Fyfan vad knäckande. Och vi var ju fan bara ihop i två veckor. xD

Det kan ju bara betyda en sak... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, ni är ju lika fåntrattiga båda två såatteh.. 😛

Va f...

Nu jeflar blir det låshus och vattenbulle för Memphan!!! 😠 :angry: 😠

xD

🥰

Farsan lade upp på fejjan. xD

389784_310335795670976_167821829922374_829169_221034796_n.jpg

😆

Kaffe, snus och bleh... skulle kunna leva med sovmorgon idag. xD

Mäh! Upp och hoppa nu, Pico!!!!

REVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELJ!

Link to comment
Dela på andra sajter

GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT, GOTTA GET A GIFT FOR SPLINTER!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...