Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Hellu längsta!

Jag är fettrött och hela dagen har failat stenhårt (ungefär som vanligt). Det körde ihop sig vid lunch, någon läkare "lånade" mina nycklar (som sedan var försvunna i 50 minuter), jag kunde inte gå upp till matsalen och äta förrän vid 12.25 och då var popatisen slut! 😏 Så jag fick vänta i hela tio (10) minuter till!

Jag blir så förbannad!!!! 😠

Men nu är det bra igen... 😑

VA GÖ NI?

Postat

Du har inte funderat på sånglektioner i någon form?

joo. jag ska köpa en ny dator snart. sen efter det ska jag spara ihop pengar för lektioner... sångpedagoger tar ju typ lika mycket som en psykoterapeut 🙁

Postat

joo. jag ska köpa en ny dator snart. sen efter det ska jag spara ihop pengar för lektioner... sångpedagoger tar ju typ lika mycket som en psykoterapeut 🙁

Hur mycket tog psykoterapeuten?

Postat

Hellu längsta!

Jag är fettrött och hela dagen har failat stenhårt (ungefär som vanligt). Det körde ihop sig vid lunch, någon läkare "lånade" mina nycklar (som sedan var försvunna i 50 minuter), jag kunde inte gå upp till matsalen och äta förrän vid 12.25 och då var popatisen slut! 😏 Så jag fick vänta i hela tio (10) minuter till!

Jag blir så förbannad!!!! 😠

Men nu är det bra igen... 😑

Fett störande då! 😄

VA GÖ NI?

Varit på möte me bandet o ett annat band angående nya replokalen vi ska dela. Blev kaffe, kaka. Så jävla metal. xD

Postat

Memphis: lade till ett till citat.

Här har du, memphis.Länk till dig.

http://stereogum.com...premiere/video/

Varsågod ☺️

Var nära jag missade din länk Fidden eftersom Micke börjat missbruka mitt nicknamn som synonym till edit. Har vant mig nu. xD

Soft video, han körde den låten när jag såg honom live nu senast. Det e chill musik!

Postat (redigerat)

Jävlar, 21% har min elförbrukning gått upp i och med TV inköpet 😏

nu ligger jag nära 175 kWh i månaden...

Redigerat av Fidden
Postat (redigerat)

Nu ska tydligen CSN ha 5000:- per kvadrat kvartal också... trevligt.

Redigerat av Fidden
Postat (redigerat)

Hur gick det med miljömedvetandet?

det har tappat stinget, precis som siktet på ditt citationsfinger.

Redigerat av Fidden
Postat

Det jobbigaste med att bo för sej själv är att det inte finns nån att ryka ihop med när man är på ett lite bitskt humör.

hur blev det med gitarren? köpte du någon?

Postat

Är det därför du brukar vända dig hit?

Brukar alltid försöka va trevlig här.

hur blev det med gitarren? köpte du någon?

Det är mer än ett år sen. Nu är den utlånad.

Postat

...alltså varför har jag inte diskat?? VARFÖR har jag inte lagat mat????

VARFÖR???? WHYYY????

😠

Brukar alltid försöka va trevlig här.

Jag tycker det går ganska bra!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.