Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Alltså...den där presentationstråden för den där tjejen, den som var så ultra-creepy...jag såg precis att den blivit delad och hamnat här i off-topic under namnet "Kärleksgnabb". Och ser att jag fått ett par inlägg riktade mot mig. xD Jesus, den tråden är helt sjukt creepy...

Link to comment
Dela på andra sajter

Det märks att det inte är någon teknisk person som skrivit om iPad3 på DN.

"Apples nästa version av surfplattan Ipad är på gång och ska, enligt källor till Bloomberg, innehålla ett särskilt chip kallat ”quad–core” som låter användare växla snabbare mellan appar."

xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Det märks att det inte är någon teknisk person som skrivit om iPad3 på DN.

"Apples nästa version av surfplattan Ipad är på gång och ska, enligt källor till Bloomberg, innehålla ett särskilt chip kallat ”quad–core” som låter användare växla snabbare mellan appar."

xD

xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Började min måndag morgon idag me att tappa ett glas och få splitter över hela lägenheten, efter få timmars sömn, sen full spårvagn, missade en halv föreläsning som jag borde varit på. Kunde väl haft bättre start känner jag. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Började min måndag morgon idag me att tappa ett glas och få splitter över hela lägenheten, efter få timmars sömn, sen full spårvagn, missade en halv föreläsning som jag borde varit på. Kunde väl haft bättre start känner jag. xD

Det kallas "karma", xD 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Trots att du inte vet vad det handlade om? xD

Aja, det var en grej på jobbet som jag inte kände att jag kunde fixa. Så jag var ärlig mot bossen, och han var förstående och det var inga problem.

%7BE0F0EC62-C17E-47A2-9E23-7D2F3234B80B%7D.jpg

Vadå, ville han att du skulle köra utan ögonbindel?

Link to comment
Dela på andra sajter

"Sex är bekräftat döda - 16 saknas fortfarande.

Nu kommer uppgifter om att kaptenen Francesco Schettino ändrade kurs på eget bevåg - för att i underhållningssyfte visa upp det ståtliga fartyget Costa Concordia för befolkningen på ön Giglios.

Och om att kaptenen ville signalera till en vän på ön".

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...