Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Orka. Jag lyckades somna "tidigt", kl 1 och så vaknar jag av en mardröm halv 5 och blir pigg. Har försökt somna om i 2h nu men ger upp. 😏 Sjukt trött.

akffe

Annons
Postat

Det händer nått skumt varje gång jag vaknar av mardrömmar, nämligen att det kliar nått så in i helvete över hela kroppen, mest benen. 😳

Så måste klia tills det försvinner. Aldrig hört någon annan som har det. Chae, en diagnos på det? xD

😕

Postat

NEPP!

Funtar seriöst på att dygna istället!

Just say NO! 😮

ok, gomorron då pazo!

xD

Det händer nått skumt varje gång jag vaknar av mardrömmar, nämligen att det kliar nått så in i helvete över hela kroppen, mest benen. 😳

Så måste klia tills det försvinner. Aldrig hört någon annan som har det. Chae, en diagnos på det? xD

😕

Erhm... Myrus i brallus?

Eller bara good ole' fashion' undermedveten tvångstanke? 😕😳😱

G'morrn längsta!

Fan vad kul det är att vara på jobbet... 😏

Postat

Va f... Här missar man både Killis OCH Dingbats!

Nåväl, de verkar ju må bra iaf 🙂

* * *

Exakt NU ska jag ändra kontrast (birdview xD) på min supperfattiga skärm... Hoppas att alla är okej med det? 🤪

Postat

Erhm... Myrus i brallus?

Eller bara good ole' fashion' undermedveten tvångstanke? 😕😳😱

xD

Exakt NU ska jag ändra kontrast (birdview xD) på min supperfattiga skärm... Hoppas att alla är okej med det? 🤪

Jo, är okej för mig iallfall! Kan inte svara för alla dock.

Postat

Jo, är okej för mig iallfall! Kan inte svara för alla dock.

Too late! 😮

Postat

Har du vänt tillbaka dygnet än Memphy eller är det "godnatt" för dig nu?

Postat (redigerat)

Jag har vänt tillbaka det, men hade svårt att sova bara så vaknade tidigt.

Börjar skolan idag, nya kurser o så. Produktutveckling och Styr-/Reglerteknik. 🙂

Redigerat av Memphis
drloop (oregistrerad)
Postat

Grymt!

Produktutveckling, det är grejer det.

Postat

Fucking amazing - jag var öppen och ärlig och tappade inte huvudet och det var ingen skada skedd. Så har man gått omkring hela helgen och oroat sig. xD

Postat

Näjje knasboll! xD Att du var öppen, ärlig och allt det där

Postat

Trots att du inte vet vad det handlade om? xD

Aja, det var en grej på jobbet som jag inte kände att jag kunde fixa. Så jag var ärlig mot bossen, och han var förstående och det var inga problem.

%7BE0F0EC62-C17E-47A2-9E23-7D2F3234B80B%7D.jpg

Jag hatar att den slår ihop inlägg. xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.