Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Jadå. Jag vill inte dra in begrepp som IQ i detta. Att uttrycka sig svårt är kanske snarare ett tecken på lägre IQ, eftersom man inte förstår hur man skriftligen ska förmedla det man menar så man når sina läsare.

Säger du att jag har lågt IQ?

Link to comment
Dela på andra sajter

spelade tv-spel

åt lite chips

drack lite cola

Hur gick det med brevet dingis?

Jag skrev det, jag skickade det.

Sen förbannade jag mig över att man tvunget finns till även de dagar man helt saknar mening. Tror Lund kommer bli ett antiklimax.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer få ligga och det blir inte bättre för det. Jag får en flickvän och det blir inte bättre för det. Jag får en examen och det blir inte bättre för det. ost. som. vrids.

Detta medan Killis får kontakt med filippiner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer få ligga och det blir inte bättre för det. Jag får en flickvän och det blir inte bättre för det. Jag får en examen och det blir inte bättre för det. ost. som. vrids.

Ja, jag vet. Undrar ibland vad poängen är. Men man får väl se det som att det är kul ändå.

nu tankar jag paranoid park hehe

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer få ligga och det blir inte bättre för det. Jag får en flickvän och det blir inte bättre för det. Jag får en examen och det blir inte bättre för det. ost. som. vrids.

Vad blir inte bättre?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer få ligga och det blir inte bättre för det. Jag får en flickvän och det blir inte bättre för det. Jag får en examen och det blir inte bättre för det. ost. som. vrids.

Detta medan Killis får kontakt med filippiner.

Filippiner?

Vet fortfarande inte vad vata dosha är.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, jag vet. Undrar ibland vad poängen är. Men man får väl se det som att det är kul ändå.

Poängen är att ha så kul som folk ser ut att ha på sina facebookbilder. Det har jag ungefär en och en halv gång om året.

nu tankar jag paranoid park hehe

Jag håller tummarna för att det blir ett långt brev du får.

Filippiner?

Någon på din interpalsprofil.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag håller tummarna för att det blir ett långt brev du får.

Jag ska skriva jättelångt tillbaka oavsett bara för att markera hur jag vill ha det.

Jag vill ha en whiteboardtavla. Har någon testat whiteboardfilm? Alltså typ plastfilm med samma yta som en whiteboard.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer få ligga och det blir inte bättre för det. Jag får en flickvän och det blir inte bättre för det. Jag får en examen och det blir inte bättre för det. ost. som. vrids.

ost som vrids? 😆 Vafan betyder det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ska skriva jättelångt tillbaka oavsett bara för att markera hur jag vill ha det.

Det är bra! Så ska de tas. Åtta sidor, motsv. 10 pt.

Jag vill ha en whiteboardtavla. Har någon testat whiteboardfilm? Alltså typ plastfilm med samma yta som en whiteboard.

Nej. Skaffa griffeltavla istället.

ost som vrids? 😆 Vafan betyder det?

osv

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill ha en whiteboardtavla. Har någon testat whiteboardfilm? Alltså typ plastfilm med samma yta som en whiteboard.

Jag skulle också vilja ha det faktiskt! Har tänkt på det länge. Lite osmidigt och osexigt i lägenheten bara. Whiteboardfilm lät intressant.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är bra! Så ska de tas. Åtta sidor, motsv. 10 pt.

Nej. Skaffa griffeltavla istället.

Ska satsa på det. Svårare att ordbajsa på tyska bara.

Vore kanske nått ja. Tänk vad kul sitta och hålla på med uträkningar på en tavla. Dessutom mycket mer praktiskt för det är så jobbigt att pröva sig fram när man skriver på ett block eftersom man inte kan ta bort det som är fel och det känns lite onödigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Säger du att jag har lågt IQ?

Nej, du har inte låg IQ.

Jag vill inte dra in det begreppet.

Det finns inga klara samband mellan IQ-tal

och graden av förståelse i Längsta.

Jag har inte ens sagt att jag har svårt

att förstå dig. Jag har bara sagt att

jag har svårast för att förstå dig.

Det är en väldig skillnad. Jag förstår

ibland inte ditt perspektiv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vore kanske nått ja. Tänk vad kul sitta och hålla på med uträkningar på en tavla. Dessutom mycket mer praktiskt för det är så jobbigt att pröva sig fram när man skriver på ett block eftersom man inte kan ta bort det som är fel och det känns lite onödigt.

Men det känns ju lite antikt, bokstavligen. Och man måste ju skriva så stort. Jättekonstigt tycker jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, du har inte låg IQ.

Jag vill inte dra in det begreppet.

Det finns inga klara samband mellan IQ-tal

och graden av förståelse i Längsta.

Jag har inte ens sagt att jag har svårt

att förstå dig. Jag har bara sagt att

jag har svårast för att förstå dig.

Det är en väldig skillnad. Jag förstår

ibland inte ditt perspektiv.

Man måste använda jambisk pentameter i längsta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, du har inte låg IQ.

Jag vill inte dra in det begreppet.

Det finns inga klara samband mellan IQ-tal

och graden av förståelse i Längsta.

Jag har inte ens sagt att jag har svårt

att förstå dig. Jag har bara sagt att

jag har svårast för att förstå dig.

Det är en väldig skillnad. Jag förstår

ibland inte ditt perspektiv.

Jag är en cynisk, pessimistisk och neurotisk tråkig jävel. Det är mitt perspektiv.

edit: Paranoid, missförstådd och ung kan du slänga in också.

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...