Zakyath Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 insåg nyss att min rammsteinbiljett kanske inte är lika värd. priset jag betalade för biljetten är helt klart värt för att se dem - däremot måste man ju ha den uteblivna inkomsten som uppstår om jag inte säljer den! skulle ju kunna gå plus säkert 1000-1500 på detta. hrrm
SadamJR Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 Det var mera låten jag var inne på, men jag kan ha fel. Annars var det lite bra. Vet inte hur ordet lite smög sej in där. Det var då rakt inte meningen. Tog just en tupplur. Det är nog det.
Fidden Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 Det är lugnt, jag har ingen aning om vad du menar ändå 😄
Naymari Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 måste fortfarande komma på något att protestera mot på skollåten.
Zakyath Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 Nu gäller det att ha DJ skills för du måste trycka på space i takt med ljudfilen. 😄
SadamJR Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 Det är lugnt, jag har ingen aning om vad du menar ändå 😄 Finns det inte nån låt som heter creep? Tror det var den jag var ute efter.
Fidden Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 Ah, radiohead är ju mitt favoritband, kan hålla med om att det kanske låter lite OK computer om det, men det är iofs inte den som creep är med på.
SadamJR Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 Ah, radiohead är ju mitt favoritband, kan hålla med om att det kanske låter lite OK computer om det, men det är iofs inte den som creep är med på. Har aldrig hört dom så jag har ingen aning. Det vara bara ett skott i mörkret.
Fidden Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 eller ja, det låter nog radiohead pre-okcomputer också när jag tänker efter... xD fast det är nog bara önsketänkande.
SadamJR Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 Det är inte så dumt att va expert på band man aldrig har hört.
Memphis Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 osså äre Naymari som känner igen Micke på Helgon. :pPppPPpPPppPPpp osså äre Naymari som är bruden jag inte känner igen. :pPppPPpPPppPPpp Var det jag tänkte då alltså.. menneh, det kanske inte blev så tydligt. Men så har man junte Memphissyndromet heller och bryr sig om att ändra. Edit: osså har man det ändå :ppPppPPpPPppPp 😆 ;ppPpPpppPppp
Micke H Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 Finns det nån regel för hur många P man måste ha i det där, och i vilken ordning?
Memphis Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 Allt är färdiginspelat. nu är det väl bara det tråkiga med eventuell tonkorrigering och mixningspill kvar. Så mycket bossa blev det nog inte xD Your browser does not support the HTML5 audio tag Riktigt schysst Fidden! Gör ett album och lägg upp på spottan för fan! Du kommer få lyssnare. Det enda jag tänker på är virveln som känns lite för mycket "Hej, jag har Addictive drums" bara. xD Men är väl jag som är skadad bara.
Fidden Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 Ja. Fan vad jag garvar varje gång någon gör fel :pPppPPpPPppPPpp hej ninja. 😱
Memphis Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 Finns det nån regel för hur många P man måste ha i det där, och i vilken ordning? Ja, det finns ett regelverk som tydligt beskriver hur man ska gå tillväga. Den här:
Micke H Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 Ja, det finns ett regelverk som tydligt beskriver hur man ska gå tillväga. Den här: 😄
Fidden Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 Riktigt schysst Fidden! Gör ett album och lägg upp på spottan för fan! Du kommer få lyssnare. Det enda jag tänker på är virveln som känns lite för mycket "Hej, jag har Addictive drums" bara. xD Men är väl jag som är skadad bara. Jag är bara glad att jag inte har EZ-drummers papptrummor längre 😄 Tackskaruhaförresten!
Memphis Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 Dags för IRL i götet. Memph? Vore kul! Verkade ju som en del kunde i januari. Vecka 4 är jag dock i La France och härjar. Jag är bara glad att jag inte har EZ-drummers papptrummor längre 😄 Okej, är Fidden glad så är jag glad. 😄 Tackskaruhaförresten! Du är välkommen!
Fidden Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 Det må ha spelats bättre fotboll på Gunnar Nordahls tid, men shorts kunde de iallafall inte hantera.
Zakyath Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 phew, tenta avklarad måste fan börja beta av mitt projekt snart
Zakyath Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 låter som en bra idé. ta och rulla upp en fet snus också.
Zakyath Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 (redigerat) själv försöker jag lära mig sjunga. jag vill komma ner till låga c 😠 når bara ner till d nu... och den tonen är ganska... rosslig eller näj där tänkte jag nog fel. jag kommer nog inte ner så långt. Redigerat 15 januari 2012 av Zakyath
Overkill Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 Alltså det är ett semikolon, inte ett kolon, man ska använda. Det vill säga ;PpPPppPPpp inte :PppPppPp Och första p:et efter semikolonet ska vara stort.
Recommended Posts