Micke H Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 AAAAAALL RIGHTY! Nu kör jag på ärlighet - nu får vi se om jag får en digital motsvarighet till drinken i ansiktet. ^^
CHAE Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 AAAAAALL RIGHTY! Nu kör jag på ärlighet - nu får vi se om jag får en digital motsvarighet till drinken i ansiktet. ^^ Gör't!
Naymari Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 Snart så, dude. ☺️ Börja ragga på Helgon lite så ska du se att det löser sig av sig självt. xD Finns inte jätte mycket lockbete där i min ålder. Eller så letar jag dåligt.. Jo'rå! Du har lyckats med mycket, Nay. Proddar, livet, längsta etc 🥰 osså äre Naymari som känner igen Micke på Helgon. :pPppPPpPPppPPpp osså äre Naymari som är bruden jag inte känner igen. :pPppPPpPPppPPpp :pPPpPPpPppPppPPPp
Micke H Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 Var det jag tänkte då alltså.. menneh, det kanske inte blev så tydligt. Men så har man junte Memphissyndromet heller och bryr sig om att ändra. Edit: osså har man det ändå :ppPppPPpPPppPp Aha. Osså är jag dum som inte fattade det. :ppPPppPPppPP Mjo, vi har ju sett det... 😛 Det kanske är för tidigt för dig att montera ner BDSM-korset 😮 Vadå, blir du lite sugen? 😉 Finns inte jätte mycket lockbete där i min ålder. Eller så letar jag dåligt.. Well, det är lite hårdrockarnas paradis där. xD :ppPPppPPppPPpp
CHAE Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 [...] Vadå, blir du lite sugen? 😉 [...] :ppPPppPPppPPpp ...osså höll jag på att skriva "hit me" och insåg att det hade blivit...fel 😱😆
Naymari Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 ...osså höll jag på att skriva "hit me" och insåg att det hade blivit...fel 😱😆 😆 :lol: Snaart klar med EP:n btw. enkommaen låt kvar att mixa. sen ska jag bara mastra resterande 4 låtar. Senså, ska jag leta efter ett nytt band till nästa praktikperiod v. 9 10 11
Naymari Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 Well, det är lite hårdrockarnas paradis där. xD Jag är mest ute efter indie/ "emo" tjejer. Hööööhhöö
Fidden Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 -Käka (check) -Kaffe (check) -Lägga rättad bas och gitarrer Det ska jag göra nu. Sen är det resten av befolkningens ansvar att fullkomligt skita i att lyssna på den som vanligt xD
Pico Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 -Käka (check) -Kaffe (check) -Lägga rättad bas och gitarrer Det ska jag göra nu. Sen är det resten av befolkningens ansvar att fullkomligt skita i att lyssna på den som vanligt xD (check) xD
Zakyath Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 jag hänger knappt med i alla avatarbyten längre jag tror att jag börjar bli gammal...
Micke H Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 Fyfan vad jobbigt, måste ner till affären...hade vart skönt att slippa lämna huset idag. 😛
Neosus Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 Jag har en sån dag oxå. Vägrar gå ut ur huset idag. Jag väÄÄÄgrar. Stenhårt!
Fidden Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 Allt är färdiginspelat. nu är det väl bara det tråkiga med eventuell tonkorrigering och mixningspill kvar. Så mycket bossa blev det nog inte xD Your browser does not support the HTML5 audio tag
slejnard Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 Hallåjj longsterzz! 😄 Diggar dina låtar Fidden och den här var inget undantag. Bra som tusiken. Skön stämning!
SadamJR Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 Eller, menar att jag kommer att tänka på nån låt med nåt band.
SadamJR Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 var bandet the creeps? 🤪 Det var mera låten jag var inne på, men jag kan ha fel. Annars var det lite bra.
Recommended Posts