Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Vad är det för dum fråga!!! Det här kommer vara jag:

😆

Redigerat av Memphis
Postat

Jag var för övrigt på en signering som Mike Portnoy hade. Jag var lite starstruck så jag sa inte ett ord till honom. xD

Egentligen gillar jag inte att träffa mina idoler - jag stammar ju vanligtvis också, och den blir än värre i dom situationerna. Föredrar att inte göra bort mig framför dom människor jag beundrar. ^^

Postat

SHITTTT! Portnoy avgudade jag halva min barndom ju!! xD

Vill dock fortfarande ha hans kråka, eller vad som helst går bra, till o med ett slag på käften.

Postat

Ahh men för i helvete?

Fidden, kollaru Chicago - Detroit?

Näe... jag är skitdålig på att hänga med i NHL nu när det inte är nån fantasysäsong i längsta.

Postat

Hans kråka? xD

Ja, signatur ditt smartass. *slap*

Går det bra om jag ger dig en smäll på käften? Jag har ju träffat honom menar jag.

Bring it on! 😛

Postat

Vad har du gjort som är så ansträngande då? 😛

Nä en katt väckte mig imorse

och sedan kom hunden å väckte mig igen. 🤪

Annars vare lugnt men kul. 🥰

Postat

Näe... jag är skitdålig på att hänga med i NHL nu när det inte är nån fantasysäsong i längsta.

Killis kör fantasy... men kör inte längsta. 😳
Postat

jag valde att kolla på dart vm istället, men nu är det slut. ska nog lira lite gitarr istället.

istället istället istället istället.

Postat (redigerat)

Ni alla bryter mot codexen som säger att musiker inte ska ha med sport att göra. Man måste välja. Skäms på er.

Redigerat av Memphis
Kulturell Figur (oregistrerad)
Postat

Ja vad säger man om denna minoritet som inte kan ta ansvar för sitt boskap? Tänk om en bonde skulle flytta sina kor över en riksväg sådär.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.