Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Där jag växte upp var min grannes trädgård mitt skafferi. Fan det var ju inte ens så man försökte gömma sig till slut. Sjukt stor krusbärsbuske hade de och det var nog bara att plocka. xD

xD

Jag har dock alltid varit vldigt feg vad gäller sånt, avskyr att få skäll, bland det värsta jag vet, så blev mest storebröderna som pallade åt mig. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

det har faktiskt blivit väldigt tyst här utan honom!

Ja, var e Chae? 😕 Tänk om.. miniChae har ploppat ut! 😮

Ja Slejjis med för den delen. Han gick ju och drog på sig en sån däringa sjukdom... flickvän eller vad de kallas. Vet inte den exakta termen, jag verkar ha varit immun mot sånt nu ett tag. xD

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Smungrig nu igen... kanske läge för en sån vbost-jalapeño-kalamatioliver-örter-och-kryddor-burgare... synd bara att jag då isf måste knåda ihop skiten. 😏 Så gåre när man okynnesäter den tredje burgaren 2 timmar efter man käkat senlunch trots att man egentligen var mätt. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Smungrig nu igen... kanske läge för en sån vbost-jalapeño-kalamatioliver-örter-och-kryddor-burgare... synd bara att jag då isf måste knåda ihop skiten. 😏 Så gåre när man okynnesäter den tredje burgaren 2 timmar efter man käkat senlunch trots att man egentligen var mätt. 😏

Ja, låter jobbigt med alla dessa "problem". *slap*

Link to comment
Dela på andra sajter

ännu i en chao i denna värld... nog för att chae saknas, men fler av honom 😮

Misstänker det inte kommer vara så mycket längsta-spam av Chae Jr på ett tag. Kanske inte Chae Sr. heller för den delen. 😄 xD

Ja, låter jobbigt med alla dessa "problem". *slap*

Du kan va ett "problem"! 😳 Venneh vad jag menar riktigt men *slap* i alla fall.
Link to comment
Dela på andra sajter

När jag e klar me studierna ska jag börja fota. Köpa mig en feting digital systemkamera och bara dra ut och hitta guldkorn.

I lugn och ro, utan tentor och arbeten att tänka på. Har velat göra det i många år.

Förhoppningsvis också hitta någon annan att dra runt o fota tillsammans med, har ingen bekant inom rimligt avstånd gör det.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick för mig att det var Uppsala, men nu när du säger det låter Lund mer bekant. Kanske sprang på honom när jag var där nere och härjade utan att jag vet om det. xD

Blir ju lite kul syftningsfel där, som att du var där o härjade utan att veta om det, då måste du varit bra dragen. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...