Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Där jag växte upp var min grannes trädgård mitt skafferi. Fan det var ju inte ens så man försökte gömma sig till slut. Sjukt stor krusbärsbuske hade de och det var nog bara att plocka. xD

xD

Jag har dock alltid varit vldigt feg vad gäller sånt, avskyr att få skäll, bland det värsta jag vet, så blev mest storebröderna som pallade åt mig. xD

Annons
Postat

det har faktiskt blivit väldigt tyst här utan honom!

Ja, var e Chae? 😕 Tänk om.. miniChae har ploppat ut! 😮

Ja Slejjis med för den delen. Han gick ju och drog på sig en sån däringa sjukdom... flickvän eller vad de kallas. Vet inte den exakta termen, jag verkar ha varit immun mot sånt nu ett tag. xD

😆

Postat

Smungrig nu igen... kanske läge för en sån vbost-jalapeño-kalamatioliver-örter-och-kryddor-burgare... synd bara att jag då isf måste knåda ihop skiten. 😏 Så gåre när man okynnesäter den tredje burgaren 2 timmar efter man käkat senlunch trots att man egentligen var mätt. 😏

Postat

Smungrig nu igen... kanske läge för en sån vbost-jalapeño-kalamatioliver-örter-och-kryddor-burgare... synd bara att jag då isf måste knåda ihop skiten. 😏 Så gåre när man okynnesäter den tredje burgaren 2 timmar efter man käkat senlunch trots att man egentligen var mätt. 😏

Ja, låter jobbigt med alla dessa "problem". *slap*

Postat (redigerat)

Fejjanvän Fejjanvänsson

It hurts with every heartbeat... indeed!

Nånvän Af Fejjanvänsson likes this.

----

Say you like wut now? 😳

Redigerat av Pico
Postat

ännu i en chao i denna värld... nog för att chae saknas, men fler av honom 😮

Misstänker det inte kommer vara så mycket längsta-spam av Chae Jr på ett tag. Kanske inte Chae Sr. heller för den delen. 😄 xD

Ja, låter jobbigt med alla dessa "problem". *slap*

Du kan va ett "problem"! 😳 Venneh vad jag menar riktigt men *slap* i alla fall.
Postat

Vet inte om jag såg i syne men jag tyckte mig se en Fidden här alldeles nyss. 😕

Reminds me, länge sedan ett Gote-gästspel. Sjukt besviken... han brukar ju titta in vid jul åtminstone. xD

Postat

ännu i en chao i denna värld... nog för att chae saknas, men fler av honom 😮

Men det tar väl en 20 år innan vederbörande loggar in här och då lär jag ha bitit i gräset så det kan behövad lite friskt blod.

Postat

Nepp, gin o jäger överlever kvällen. Tror det får bli några avsnitt av Prime Suspect och sen fånga några Zetterbergare.

drloop (oregistrerad)
Postat

Haj

Dags att städa bort julen idag eller?

Postat

fudnerar på att spela in denna låt på nytt. spelade in den strax efter jag fick mitt ljudkort. kanske kan bli något av den 😑

Postat (redigerat)

Jag hoppas Dingis finner roliga saker i livet nu när han e helt borta från längsta.

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

När jag e klar me studierna ska jag börja fota. Köpa mig en feting digital systemkamera och bara dra ut och hitta guldkorn.

I lugn och ro, utan tentor och arbeten att tänka på. Har velat göra det i många år.

Förhoppningsvis också hitta någon annan att dra runt o fota tillsammans med, har ingen bekant inom rimligt avstånd gör det.

Redigerat av Memphis
Postat

Sovmorgon i morse, vaknade pigg och utvilad vid 6:17 istället för 6:00. 😏

Misstänker att den trenden hinner vända lagom till måndag morgon då det är jobbdags igen.

Postat

Jag fick för mig att det var Uppsala, men nu när du säger det låter Lund mer bekant. Kanske sprang på honom när jag var där nere och härjade utan att jag vet om det. xD

Postat

Jag fick för mig att det var Uppsala, men nu när du säger det låter Lund mer bekant. Kanske sprang på honom när jag var där nere och härjade utan att jag vet om det. xD

Blir ju lite kul syftningsfel där, som att du var där o härjade utan att veta om det, då måste du varit bra dragen. xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.