Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Ja när jag dricker läsk å sånt är ju oftast relaterat till alkohol så det blir ju i princip bara helger!

Jag har hört att när man blandar läsk med alkohol så är läsken inte lika onyttig. Samma sak med alkoholen, den blir lite nyttig så där... nåväl, kanske inget jag hört eller läst men tänker fortsätta intala mig det i alla fall. 😛
Link to comment
Dela på andra sajter

det var som

Jag har hört att när man blandar läsk med alkohol så är läsken inte lika onyttig. Samma sak med alkoholen, den blir lite nyttig så där... nåväl, kanske inget jag hört eller läst men tänker fortsätta intala mig det i alla fall. 😛

jag tror nästan att det är tvärt om 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har hört att när man blandar läsk med alkohol så är läsken inte lika onyttig. Samma sak med alkoholen, den blir lite nyttig så där... nåväl, kanske inget jag hört eller läst men tänker fortsätta intala mig det i alla fall. 😛

Låter trovärdigt. xD

You say potato, and I say SHUT THE FUCK UP!

Link to comment
Dela på andra sajter

Näe, nu får det banne mig vara nog på gin- och jägerflaskornas lidande. Jag tror inte de mår bra öppnade utan måste tömmas. Fredag den trettonde så det är väl inte mer än rätt att jag blir lite freaky i längsta dårå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gin och jäger låter som busgrogg.

Höger-paus-vänster-varianten. Kan sakna lite tonic om jag skall vara ärlig. Känns som att försöka svälja en krusbärsbuske, inklusive jordig rot efter något glas av ginnen.
Link to comment
Dela på andra sajter

Gröna krusbär är ju förövrigt förbannat gott, snålvattnet rinner så det står härliga till bara jag tänker på dem. Much like them putangs...

😳

Chae lär få en del att läsa ikapp när han kommer tebax. Iofs äre junte direkt så mycket action som det kanske errr... typ 2009 eller nå sånt.

Link to comment
Dela på andra sajter

det har faktiskt blivit väldigt tyst här utan honom!

Mmm, för att inte nämna Dingis, Killis, debatt och tre laxar eller maxar.

Näe, säg inte att det är en sån kväll där man (jag i det här fallet) inte kan göra annat än kvala in till monolog-vm. *suck, pust, stånk, flämt*

Hmm... "mono" och "suck, pust, stånk, flämt" kan misstolkas. Var inte så jag menade. xD
Link to comment
Dela på andra sajter

Krusbär e jälligt gott ja! 😄

Minns att vi pallade från grannen en del eftersom vi inte hade så mycket. xD

Där jag växte upp var min grannes trädgård mitt skafferi. Fan det var ju inte ens så man försökte gömma sig till slut. Sjukt stor krusbärsbuske hade de och det var nog bara att plocka. xD
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...