Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

😑

Ska man lura en tupp månne. 😲

om inte annat kan du ruska den

Det ska du inte fråga mej om. Jag har dom inte till nånting.

så pass. varför inte?

Postat (redigerat)

Så fantastiskt köttfärs kan vara. 😄 xD

Mösha ihop med lite peppar, salt, riven västerbottenost, jalapeños, kalamataoliver, färsk basilika och lite oregano. Servera på italienskt lantbröd och toppa eventuellt med lite aioli. El yummo beyond beliefo.

Redigerat av Pico
Postat

så pass. varför inte?

Problem med händerna som gör det svårt att spela instrumen och bristande motovation. Får se om jag har pengar till en sån där keyboard när jag vet om a-kassan funkar.

Postat

jo, jag förstår det... hade jag fortsatt som jag gjort nu (druckit flera liter cola om dagen) så hade jag nog också fått diabetes ganska snart. försöker dock sluta med socker nu.

Postat

Jag hade det i många år utan att va medveten om det. Därför blev det rätt allvarligt när sjukdomen fick ett riktigt genombrott. Det beror mycket på gener oxå.

Postat

ajdå, ja, det kan väl vara svårt att lista ut själv... skillnaden dag från dag är ju knappast stor, man känner ju sig alltid som man "brukar göra"

Postat

Jag slutade med socker för några år sen också!

Visste dricker jag läsk och äter godis ibland men inget regelbundet liksom!

jag ska sluta med läsk på vardagar... brukar ändå inte äta godis, eller ketchup till mat och så 🙂 tror det räcker

Jag har tyvärr inte karaktär eller intresse nog för att sluta med socker. Äter mina piller dock.

nä, det är svårt... jag ska inte sluta helt heller utan endast skära bort läsken från vardagar

Postat

jag ska sluta med läsk på vardagar... brukar ändå inte äta godis, eller ketchup till mat och så 🙂 tror det räcker

Ja när jag dricker läsk å sånt är ju oftast relaterat till alkohol så det blir ju i princip bara helger!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.