Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Japp! 😄

Morrn! 🤪 Det e fan inte normalt att vakna helt pigg kl 8 när man varit ute o festat sent. 😳 Va e det me mig. xD

Men gött, då får man mer tid till annat. ☺️

Jag brukar nästan alltid vakna tidigt dagen efter. Vet inte om jag skall säga att jag vaknar pigg iofs menneh... xD

Skum vecka detta btw, jobbade mån-tors och varje morgon har jag vaknat rejält schleten. I morse vaknade jag givetvis tokpigg kl. 6 utan att väckaren var ställd. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag brukar nästan alltid vakna tidigt dagen efter. Vet inte om jag skall säga att jag vaknar pigg iofs menneh... xD

xD

Däremot på nyårsdagen mådde jag förjävligt, även fast jag sov till 12. 😆 Så beror ju på hur mycket man hävt i sig. xD

Skum vecka detta btw, jobbade mån-tors och varje morgon har jag vaknat rejält schleten. I morse vaknade jag givetvis tokpigg kl. 6 utan att väckaren var ställd. 😏

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Vakna då sopor! 😠

Näe-uuuh! Nu går jag o lägger mig för fäen. Eller näe, kanske inte... eller jo, i soffan o kollar några avsnitt family guy kanske? Mja, kanske får det möjligen bli exakt så precis eventuellt nu inom en snar framtid i nästa vecka om allt vill sig väl eller alls inte väl. 😳
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...