Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Ahapp, halvdag på jobbet idag sen fixa lite ärenden. Skall passa på att sondera terrängen och spana in lite prylar då också. Sjukt pepp på en ny gurka (Yamaha APX500), en elbas, ny elgurka, ljudkort, monitorer, en ny bildskärm då ena har gett upp, ny laptop, ny mobiltelefon och säkert 1000 saker till. Bleh vad jag är trött på att behöva prioritera. Varför går man inte bara och vinner Drömvinsten liksom? Helst gärna utan att behöva spela på Lotto till att börja med. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Härlig lyx att bitcha om hur man inte vunnit Drömvinsten dock, om man skall tänka på ditt tal om landets förträfflighet. 😄

Inte direkt så jag sitter hungrig intill ett brofäste i ett iskallt vinter-Umeå. xD

Vilket får mig att tänka på Refused - Pump the breaks och voila, läste jag inte ett löp igår om att de skall återförenas? Måste browsa zhe web och se om jag hittar litt info. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

😄 jag har inte sovit, jag får bitcha hur mycket jag vill!

har ingen aning om vilka de är 🙁 tror dock inte jag vill höra... iaf inte nu. någon annan dag kanske.

*slap* Man förväntas följa lagen och det betyder ju i princip att man skall kunna den. Samma sak gäller Refused, klart du måste veta vilka de är! *slap* 😛 xD
Link to comment
Dela på andra sajter

kul att höra 🙂 det är dock irriterande när såna där petitesser hamnar i vägen...

Mjo. Fast poängen med inspelningen var egentligen bara för vår egna skull - nånting för vår sångerska att öva på, för oss att lyssna och ha lite idéer inför den riktiga inspelningen, osv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har fått några medlemmar och en moderator emot mej. Dom anmäler allt jag skriver och han ger mej varningar men låter deras påhopp på mej stå kvar.

Hej jag vill bara säga att jag har inget emot dig, och jag anmäler inte dig eller någon annan för den delen. Så har du iallafall fått svar på det.

Link to comment
Dela på andra sajter

åh, så pass 🙂

fan dietpiller gör underverk när man är trött. känner mig (nästan) pigg.

Där fanns några dietpiller som hette stackers. Det var som att ta amfetamin fast man fick mycket hjärtklappningar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Där fanns några dietpiller som hette stackers. Det var som att ta amfetamin fast man fick mycket hjärtklappningar.

yep, av de här också... det känns som att jag har sovit inatt 😮 bieffekter är lite feberkänsla och hjärtklappningar, ska fan inte ta den här skiten ofta... köpte det i november och det här är mitt tredje piller hittills...

de här heter dock... poison 😛

Redigerat av Zakyath
Link to comment
Dela på andra sajter

yep, av de här också... det känns som att jag har sovit inatt 😮 bieffekter är lite feberkänsla och hjärtklappningar, ska fan inte ta den här skiten ofta... köpte det i november och det här är mitt tredje piller hittills...

de här heter dock... poison 😛

Det låter precis som dom jag käkade. Vilket namn poison hehe 🙂 ta det lugnt med dom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har för mig att där är ämnen i dessa piller som påminner om effedrin eller så omvandlas det till effedrin i kroppen.

kollade upp efedrin och det låter ju som att det kan stämma... kan ge problem med hjärtat vid missbruk - men inget om skadeverkningar om man använder det någon enstaka gång...

Lycka till i alla fall.

tackar, det kommer nog gå fint 🙂 såvida inte effekten av pillret släpper och jag slocknar...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...