Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ahapp, halvdag på jobbet idag sen fixa lite ärenden. Skall passa på att sondera terrängen och spana in lite prylar då också. Sjukt pepp på en ny gurka (Yamaha APX500), en elbas, ny elgurka, ljudkort, monitorer, en ny bildskärm då ena har gett upp, ny laptop, ny mobiltelefon och säkert 1000 saker till. Bleh vad jag är trött på att behöva prioritera. Varför går man inte bara och vinner Drömvinsten liksom? Helst gärna utan att behöva spela på Lotto till att börja med. xD

Annons
Postat

Härlig lyx att bitcha om hur man inte vunnit Drömvinsten dock, om man skall tänka på ditt tal om landets förträfflighet. 😄

Inte direkt så jag sitter hungrig intill ett brofäste i ett iskallt vinter-Umeå. xD

Vilket får mig att tänka på Refused - Pump the breaks och voila, läste jag inte ett löp igår om att de skall återförenas? Måste browsa zhe web och se om jag hittar litt info. xD

Postat

😄 jag har inte sovit, jag får bitcha hur mycket jag vill!

har ingen aning om vilka de är 🙁 tror dock inte jag vill höra... iaf inte nu. någon annan dag kanske.

Postat

😄 jag har inte sovit, jag får bitcha hur mycket jag vill!

har ingen aning om vilka de är 🙁 tror dock inte jag vill höra... iaf inte nu. någon annan dag kanske.

*slap* Man förväntas följa lagen och det betyder ju i princip att man skall kunna den. Samma sak gäller Refused, klart du måste veta vilka de är! *slap* 😛 xD
Postat

humhum, lustigt nog brukar jag faktiskt inte lyssna på musik särskilt ofta... nästan aldrig faktiskt. och denna har jag absolut aldrig hört!

ha det fint!

Postat

Lyssnar på en inspelning vi gjorde igår. Det blev hack, och vår keyboardist fuckade upp ganska mycket. Men jävlar i mig vad man hör potentialen! Den kommer bli fucking jävla awesome!

Postat

kul att höra 🙂 det är dock irriterande när såna där petitesser hamnar i vägen...

Mjo. Fast poängen med inspelningen var egentligen bara för vår egna skull - nånting för vår sångerska att öva på, för oss att lyssna och ha lite idéer inför den riktiga inspelningen, osv.

Postat

Har fått några medlemmar och en moderator emot mej. Dom anmäler allt jag skriver och han ger mej varningar men låter deras påhopp på mej stå kvar.

Hej jag vill bara säga att jag har inget emot dig, och jag anmäler inte dig eller någon annan för den delen. Så har du iallafall fått svar på det.

Postat

åh, så pass 🙂

fan dietpiller gör underverk när man är trött. känner mig (nästan) pigg.

Där fanns några dietpiller som hette stackers. Det var som att ta amfetamin fast man fick mycket hjärtklappningar.

Postat (redigerat)

Där fanns några dietpiller som hette stackers. Det var som att ta amfetamin fast man fick mycket hjärtklappningar.

yep, av de här också... det känns som att jag har sovit inatt 😮 bieffekter är lite feberkänsla och hjärtklappningar, ska fan inte ta den här skiten ofta... köpte det i november och det här är mitt tredje piller hittills...

de här heter dock... poison 😛

Redigerat av Zakyath
Postat

yep, av de här också... det känns som att jag har sovit inatt 😮 bieffekter är lite feberkänsla och hjärtklappningar, ska fan inte ta den här skiten ofta... köpte det i november och det här är mitt tredje piller hittills...

de här heter dock... poison 😛

Det låter precis som dom jag käkade. Vilket namn poison hehe 🙂 ta det lugnt med dom.

Postat

Har för mig att där är ämnen i dessa piller som påminner om effedrin eller så omvandlas det till effedrin i kroppen.

Postat

yep, känns inte säkert alls... har sista retoriklektionen idag och kunde inte somna så nu blev det dock som det blev 😛

Ska du hålla ditt tal?

Postat

yepyep, det kommer att bli av... kan talet utantill så det borde inte bli några problem 🙂

eller ja, jag sysslar ju främst med extemporering, men jag kommer igenom det utan problem

Postat

Har för mig att där är ämnen i dessa piller som påminner om effedrin eller så omvandlas det till effedrin i kroppen.

kollade upp efedrin och det låter ju som att det kan stämma... kan ge problem med hjärtat vid missbruk - men inget om skadeverkningar om man använder det någon enstaka gång...

Lycka till i alla fall.

tackar, det kommer nog gå fint 🙂 såvida inte effekten av pillret släpper och jag slocknar...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.