Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Såg sveriges mästerkock på tv4. En massa människor som inte kunde skala potatis eller stycka en kyckling, bl a en person som sa att hon aldrig hade styckat en kyckling.

Postat

Hur lyckas du. Funderat på att tagga ner?

Har fått några medlemmar och en moderator emot mej. Dom anmäler allt jag skriver och han ger mej varningar men låter deras påhopp på mej stå kvar.

Kulturell Figur (oregistrerad)
Postat

Henber77 och Bodhi anmäler mej hela tiden. Och jag har ju inte gjort nåt.

Nej du gör ju aldrig nåt fel.

Postat (redigerat)

1. Jag är inte ens säker på var det vad betyder.

2. Såg inte att han ändrade något i citatet, om det nu är vad det betyder.

Redigerat av Memphis
Kulturell Figur (oregistrerad)
Postat

Här är inlägget jag citerade.

https://www.studio.se/index.php/topic/88908-den-allmaenna-snacktraaden-2011-del-4/page__view__findpost__p__1319924

Postat

godis hade varit gott

vilken form som helst av socker hade varit gott

men själv hade jag nog valt cola om jag verkligen behövde något gott

jag håller mig

jag har varit trött hela dagen. började bli pigg runt midnatt. jag ska upp i morgon bitti. åh, ack och ve.

Postat

Morrn, morrn!

Snart är det Pantertanter på kanal 9. Det kan man se eller så kan man köra en gaffel i låret om man verkligen vill ha underhållning.

Postat

jo, exakt 😄

jag råkade köpa röda apelsiner istället för clementiner häromdagen. det är väldigt sura. de hjälpte ganska mycket märker jag!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.