Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

När jag föddes fick jag välja mellan att vara kanonbra isängen, eller att ha ett otroligt bra minne. Det värsta är att jag inte minns vad jag valde

Fråga nån av dina ex, om du kommer ihåg dom.

Redigerat av SadamJR
Link to comment
Dela på andra sajter

Good news for all MIDI-ots out there. POD HD500 from V. 1.20 firmware has the ability to sync to external MIDI clock.

This is actually present since HD500 firmware version 1.20. Here's how to get it to work:

- Hold down the "View" button to go to the system menu,

- Navigate to the MIDI/Tempo Page.

- Connect a device that is generating MIDI Clock to the MIDI Input of the HD500.

- You now should see the "Tempo" parameter update to match the source device's MIDI clock.

Tack Google ska genast testa!

😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Good news for all MIDI-ots out there. POD HD500 from V. 1.20 firmware has the ability to sync to external MIDI clock.

This is actually present since HD500 firmware version 1.20. Here's how to get it to work:

- Hold down the "View" button to go to the system menu,

- Navigate to the MIDI/Tempo Page.

- Connect a device that is generating MIDI Clock to the MIDI Input of the HD500.

- You now should see the "Tempo" parameter update to match the source device's MIDI clock.

Tack Google ska genast testa!

😑

Varsågod.

Link to comment
Dela på andra sajter

🥰

Memphiy är en gullig jävel som alltid tänker på mig xD

Jaså är det SÅ de ser ut i Uddevalla?! 😮😛 va Gott!

😄

Det är konstigt med fjärtar. När jag lägger värsta brakaren hemma i min ensamhet luktar det ingenting, men så fort jag kommer ut bland folk och släpper minsta väder stinker det som ett som ett anfall med senapsgas eller liknande.

+1

xD

10meters midikabel är det enda jag har.

omg 10 meter. wtf xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...