SadamJR Postat 9 januari 2012 Dela Postat 9 januari 2012 Alla borde göra nånting. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 januari 2012 Dela Postat 9 januari 2012 OH SNAP! jag provade att säga det en gång på fikarasten på jobbet efter att någon sagt något dråpligt och fått en dråpligare kommentar tillbaks. jävlar vad den tog. en kollega blev så exalterad att hon började applådera. jag satt mest och tänkte "whaaaaaaaat?!" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 januari 2012 Dela Postat 9 januari 2012 kändes nästan lite elakt när alla garvade åt min kommentar, när det var comebacken som var det snygga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 januari 2012 Dela Postat 9 januari 2012 (redigerat) http://www.youtube.com/watch?v=qORouZ-qOgg&feature=related Redigerat 9 januari 2012 av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 januari 2012 Dela Postat 9 januari 2012 Hela din fikarast är som en Komedi. xD ..i tvåan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 januari 2012 Dela Postat 9 januari 2012 Hela din fikarast är som en Komedi. xD ..i tvåan. shitcom? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 januari 2012 Dela Postat 9 januari 2012 exakt 😄 ...eller nej ja alltså jo... nä ja. Jo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 9 januari 2012 Dela Postat 9 januari 2012 😄 lite seinfeld till. sen plugga. eller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 januari 2012 Dela Postat 9 januari 2012 Lärde mig nyss introt till The Pretender, Foo Fighters, fan va snyggt det e! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 januari 2012 Dela Postat 9 januari 2012 Lärde mig nyss introt till The Pretender, Foo Fighters, fan va snyggt det e! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 januari 2012 Dela Postat 9 januari 2012 😄 Lärde mig hela låten, funtar på att göra en cover. Because I can! xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 januari 2012 Dela Postat 9 januari 2012 Doh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 januari 2012 Dela Postat 9 januari 2012 Grahn, jag diggar din avatar skarpt. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 januari 2012 Dela Postat 9 januari 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 januari 2012 Dela Postat 9 januari 2012 Grahn, jag diggar din avatar skarpt. 😛 Jåh den e bja! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 januari 2012 Dela Postat 9 januari 2012 Den videon e så jävla ball, Dave Grohl e så jävla cool, den låten e kickass. Så himla snyggt när han sjunger intromelodin uppe på sista refrängen. Genialiskt. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 januari 2012 Dela Postat 9 januari 2012 Jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 januari 2012 Dela Postat 9 januari 2012 Då får vi se hur många som kan sova inatt. Gonatt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 januari 2012 Dela Postat 9 januari 2012 Gonatt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 januari 2012 Dela Postat 9 januari 2012 Natt! "Jag ska bara" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 januari 2012 Dela Postat 9 januari 2012 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 9 januari 2012 Dela Postat 9 januari 2012 det känns fel att äta chips och dip utan cola jag tycker inte om mina nya koffein- och sockerfria vardagar. det finns lite socker i dip. men det räknas inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 Jag brukar dricka vatten men då menar jag inte ett glas utan...typ 3. Eller typ en halvliter åt gången. Minst. Har jag svullat ordentligt så brukar jag dricka vatten på det. Vatten är bra. Mvh // Moralkärringen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 ..men vill ni dricka sprit istället så får ni väl göra det. Skiter jag fullständigt i.. 😆 Chips å sprit e gott.. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 Det DÄR va en tunn gitarr.. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 Gonatt på er flickor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 Det DÄR va en tunn gitarr.. 😑 En planka ska ha en planka. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 10 januari 2012 Dela Postat 10 januari 2012 vore gott med plankstek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts