Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Var det en jätteironisk exde-gubbe efter? Såg inte den.

Nej? Jag skrev att det är mer personligt (alltså bättre) att "skriva ut det", alltså såklart skriva vad förkortningen står för, samma som Killis antydde. Sen verkade du fatta mig tvärtom, att jag föredrog det slappare Mvh.

Med vänliga hälsningar

Postat

Nej? Jag skrev att det är mer personligt (alltså bättre) att "skriva ut det", alltså såklart skriva vad förkortningen står för, samma som Killis antydde. Sen verkade du fatta mig tvärtom, att jag föredrog det slappare Mvh.

Med vänliga hälsningar

JAHAAAAAA nu fattar jag. Ja det är ju bättre.

Med vänliga hälsningar

Postat

Med vänliga hälsningar

😳 Vad har jag sagt?

Postat

😳 Vad har jag sagt?

Eller alltså, var otydlig vad jag menade där. Menade bara att när du skrev "skriva ut" menade du helt enkelt skriva hela orden i förkortningen. Blev lite syftningsfel eller nått. 😛

Postat

Går det att få tag i copyright-fri musik som man lagligt får klippa i och använda i egna produktioner som man själ v släpper?

Postat

Går det att få tag i copyright-fri musik som man lagligt får klippa i och använda i egna produktioner som man själ v släpper?

jamendo.com

Fast kolla licenserna, du måste oftast ange källa.

Postat (redigerat)

Ska börja experimentera med samplebaserad musik och reverse-effekter nu framöver.

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Eller alltså, var otydlig vad jag menade där. Menade bara att när du skrev "skriva ut" menade du helt enkelt skriva hela orden i förkortningen. Blev lite syftningsfel eller nått. 😛

Vad pratar du om nu? Overkill är överhuvudtaget inte inblandad. Det hela handlar om vad jag har i min signatur. Det är ointressant om man skriver med vänlig hälsning eller förkortningen mvh - det är så onödigt. Vad skulle det annars vara?

Redigerat av debatt
Postat

Känns som om detta kommer att bli ännu en lång multicitering av inlägg.

Ser att du stavar debatt med stort D i din signatur eller vad det kallas. Hur ska det va egentligen?

Postat

Om Overkill har pratat om uttrycket "Med vänlig hälsning" så har jag helt missat det - kan inte påstå att jag läser alla Overkills inlägg. Han är den i Längsta jag förstår sämst. Jag gick in i forumet då det begav sig idag, enbart för att ändra i min signatur och lägga in min nya avatar. Jag har ju rätt länge, över något år retat mig på att en del människor i mail osv skriver "mvh" eller "med vänlig hälsning". Tycker du jag borde vara ännu tydligare i signaturen och även skriva att jag menar "med vänlig hälsning" också?

Någon kanske missuppfattar min signatur??

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.