Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Var det en jätteironisk exde-gubbe efter? Såg inte den.

Nej? Jag skrev att det är mer personligt (alltså bättre) att "skriva ut det", alltså såklart skriva vad förkortningen står för, samma som Killis antydde. Sen verkade du fatta mig tvärtom, att jag föredrog det slappare Mvh.

Med vänliga hälsningar

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej? Jag skrev att det är mer personligt (alltså bättre) att "skriva ut det", alltså såklart skriva vad förkortningen står för, samma som Killis antydde. Sen verkade du fatta mig tvärtom, att jag föredrog det slappare Mvh.

Med vänliga hälsningar

JAHAAAAAA nu fattar jag. Ja det är ju bättre.

Med vänliga hälsningar

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej? Jag skrev att det är mer personligt (alltså bättre) att "skriva ut det", alltså såklart skriva vad förkortningen står för, samma som Killis antydde. Sen verkade du fatta mig tvärtom, att jag föredrog det slappare Mvh.

Med vänliga hälsningar

😳 Vad har jag sagt?

Link to comment
Dela på andra sajter

😳 Vad har jag sagt?

Eller alltså, var otydlig vad jag menade där. Menade bara att när du skrev "skriva ut" menade du helt enkelt skriva hela orden i förkortningen. Blev lite syftningsfel eller nått. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller alltså, var otydlig vad jag menade där. Menade bara att när du skrev "skriva ut" menade du helt enkelt skriva hela orden i förkortningen. Blev lite syftningsfel eller nått. 😛

Vad pratar du om nu? Overkill är överhuvudtaget inte inblandad. Det hela handlar om vad jag har i min signatur. Det är ointressant om man skriver med vänlig hälsning eller förkortningen mvh - det är så onödigt. Vad skulle det annars vara?

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Om Overkill har pratat om uttrycket "Med vänlig hälsning" så har jag helt missat det - kan inte påstå att jag läser alla Overkills inlägg. Han är den i Längsta jag förstår sämst. Jag gick in i forumet då det begav sig idag, enbart för att ändra i min signatur och lägga in min nya avatar. Jag har ju rätt länge, över något år retat mig på att en del människor i mail osv skriver "mvh" eller "med vänlig hälsning". Tycker du jag borde vara ännu tydligare i signaturen och även skriva att jag menar "med vänlig hälsning" också?

Någon kanske missuppfattar min signatur??

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...