Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Hej längsta! 😄

Ganska skönt av mig att få total hjärnsläpp och låsa in allt i skåpet på jobbet nu när jag skulle gå hem 😆

Jag vete fan vad som flög i mig; jag hade bytt om (till mina vardagskläder och ytterskor), stoppat ner allt (vi pratar ALLT. Nycklar (ja, även nycklarna till hänglåset), mobil, körkort, passerkort etc) i jackan sedan blev det svart 😮 Jag bara stängde och lade på hänglåset... Herregud!

Det var väl dumt gjort... Såg ut ungefär såhär: 😳 i tio sekunder sedan så brast jag ut i gapskratt xD

Gött ändå att gå upp på jobbet igen och ringa jouren. Efter tio rafflande minuter kom en bastant herre med den phetaste avbitartången i mannaminne och klippte sönder mitt otrevliga hänglås. Nu blir det kombinationslås för mig alltså 😆

"Du borde inte få skaffa barn och hur dum är jag som trodde att du var något att avla på" var sambons mycket träffande och klockrena replik när jag kommit in och berättat hela spektaklet.

CHAE - mannen med Sveriges, i särklass, mest trasiga DNA-stege!

Jag ger mig själv en facepalm.gif för det här

* * *

VA GÖ NI? 😮

* * *

Jaså Grahn har gått och blivit prülnörd. Gott så. Bra lurar btw

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Trodde f ö att det var dags i natt men det visade sig vara falsklarm 😕

Det sköna var att jag var uppe, påklädd och tok-jävla-redo med ytterkläder samt väska (som f ö varit packad på mitt initiativ sedan jul xD) och med bilnycklarna i handen på 8 minuter. Då jävlar... Då går det undan 😮

Nästa gång kommer jag att vara minst lika redo, förmodligen sittandes i bilen utan sambo 😆 Man får hoppas att det inte är skarpt läge då xD

Ganska skönt av mig att få total hjärnsläpp och låsa in allt i skåpet på jobbet nu när jag skulle gå hem 😆

Jag vete fan vad som flög i mig; jag hade bytt om (till mina vardagskläder och ytterskor), stoppat ner allt (vi pratar ALLT. Nycklar (ja, även nycklarna till hänglåset), mobil, körkort, passerkort etc) i jackan sedan blev det svart 😮 Jag bara stängde och lade på hänglåset... Herregud!

Det var väl dumt gjort... Såg ut ungefär såhär: 😳 i tio sekunder sedan så brast jag ut i gapskratt xD

Gött ändå att gå upp på jobbet igen och ringa jouren. Efter tio rafflande minuter kom en bastant herre med den phetaste avbitartången i mannaminne och klippte sönder mitt otrevliga hänglås. Nu blir det kombinationslås för mig alltså 😆

"Du borde inte få skaffa barn och hur dum är jag som trodde att du var något att avla på" var sambons mycket träffande och klockrena replik när jag kommit in och berättat hela spektaklet.

CHAE - mannen med Sveriges, i särklass, mest trasiga DNA-stege!

Jag ger mig själv en facepalm.gif för det här

😆

Du e så jävla underbar Chae. 😄

VA SKRIKER NI FÖR?!? 😮😠

xD

JRdancing.gif

Jordan Rudess 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem fan är jesper tapper?

Alltså, Pazo du får fan sluta stalka mig på fejjan. 😛

Det är en klasskamrat way back från högstadiet som nu växt två meter på längden och blivit enormt biffig. 🤪

Ingen jag hängde me så mycket, rätt flippad snubbe. xD

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså, Pazo du får fan sluta stalka mig på fejjan. 😛

Det är en klasskamrat way back från högstadiet som nu växt två meter på längden och blivit enormt biffig. 🤪

Ingen jag hängde me så mycket, rätt flippad snubbe. xD

xD

Hej längsta! 😄

Ganska skönt av mig att få total hjärnsläpp och låsa in allt i skåpet på jobbet nu när jag skulle gå hem 😆

Jag vete fan vad som flög i mig; jag hade bytt om (till mina vardagskläder och ytterskor), stoppat ner allt (vi pratar ALLT. Nycklar (ja, även nycklarna till hänglåset), mobil, körkort, passerkort etc) i jackan sedan blev det svart 😮 Jag bara stängde och lade på hänglåset... Herregud!

Det var väl dumt gjort... Såg ut ungefär såhär: 😳 i tio sekunder sedan så brast jag ut i gapskratt xD

Gött ändå att gå upp på jobbet igen och ringa jouren. Efter tio rafflande minuter kom en bastant herre med den phetaste avbitartången i mannaminne och klippte sönder mitt otrevliga hänglås. Nu blir det kombinationslås för mig alltså 😆

"Du borde inte få skaffa barn och hur dum är jag som trodde att du var något att avla på" var sambons mycket träffande och klockrena replik när jag kommit in och berättat hela spektaklet.

CHAE - mannen med Sveriges, i särklass, mest trasiga DNA-stege!

Jag ger mig själv en facepalm.gif för det här

* * *

VA GÖ NI? 😮

* * *

Jaså Grahn har gått och blivit prülnörd. Gott så. Bra lurar btw

Gott!

Sitter i geocentrum och "pluggar"

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså, Pazo du får fan sluta stalka mig på fejjan. 😛

Det är en klasskamrat way back från högstadiet som nu växt två meter på längden och blivit enormt biffig. 🤪

Ingen jag hängde me så mycket, rätt flippad snubbe. xD

shit, hur lång är han nu då? 3,70?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...