Pazo Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 Vem fan är jesper tapper? ajaj! kanske kan skaffa tv till datorn istället! NÄ orka det! Det lär ju suga! Plus att man inte kan kolla på tv å surfa samtidigt då!
Neosus Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 Ungefär såhär ser det ut i min tv http://youtu.be/HJ738Dz_DgQ Aja... Intresseklubben antecknar?
CHAE Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 (redigerat) Hej längsta! 😄 Ganska skönt av mig att få total hjärnsläpp och låsa in allt i skåpet på jobbet nu när jag skulle gå hem 😆 Jag vete fan vad som flög i mig; jag hade bytt om (till mina vardagskläder och ytterskor), stoppat ner allt (vi pratar ALLT. Nycklar (ja, även nycklarna till hänglåset), mobil, körkort, passerkort etc) i jackan sedan blev det svart 😮 Jag bara stängde och lade på hänglåset... Herregud! Det var väl dumt gjort... Såg ut ungefär såhär: 😳 i tio sekunder sedan så brast jag ut i gapskratt xD Gött ändå att gå upp på jobbet igen och ringa jouren. Efter tio rafflande minuter kom en bastant herre med den phetaste avbitartången i mannaminne och klippte sönder mitt otrevliga hänglås. Nu blir det kombinationslås för mig alltså 😆 "Du borde inte få skaffa barn och hur dum är jag som trodde att du var något att avla på" var sambons mycket träffande och klockrena replik när jag kommit in och berättat hela spektaklet. CHAE - mannen med Sveriges, i särklass, mest trasiga DNA-stege! Jag ger mig själv en för det här * * * VA GÖ NI? 😮 * * * Jaså Grahn har gått och blivit prülnörd. Gott så. Bra lurar btw Redigerat 9 januari 2012 av CHAE
Memphis Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 Trodde f ö att det var dags i natt men det visade sig vara falsklarm 😕 Det sköna var att jag var uppe, påklädd och tok-jävla-redo med ytterkläder samt väska (som f ö varit packad på mitt initiativ sedan jul xD) och med bilnycklarna i handen på 8 minuter. Då jävlar... Då går det undan 😮 Nästa gång kommer jag att vara minst lika redo, förmodligen sittandes i bilen utan sambo 😆 Man får hoppas att det inte är skarpt läge då xD Ganska skönt av mig att få total hjärnsläpp och låsa in allt i skåpet på jobbet nu när jag skulle gå hem 😆 Jag vete fan vad som flög i mig; jag hade bytt om (till mina vardagskläder och ytterskor), stoppat ner allt (vi pratar ALLT. Nycklar (ja, även nycklarna till hänglåset), mobil, körkort, passerkort etc) i jackan sedan blev det svart 😮 Jag bara stängde och lade på hänglåset... Herregud! Det var väl dumt gjort... Såg ut ungefär såhär: 😳 i tio sekunder sedan så brast jag ut i gapskratt xD Gött ändå att gå upp på jobbet igen och ringa jouren. Efter tio rafflande minuter kom en bastant herre med den phetaste avbitartången i mannaminne och klippte sönder mitt otrevliga hänglås. Nu blir det kombinationslås för mig alltså 😆 "Du borde inte få skaffa barn och hur dum är jag som trodde att du var något att avla på" var sambons mycket träffande och klockrena replik när jag kommit in och berättat hela spektaklet. CHAE - mannen med Sveriges, i särklass, mest trasiga DNA-stege! Jag ger mig själv en för det här 😆 Du e så jävla underbar Chae. 😄 VA SKRIKER NI FÖR?!? 😮😠 xD Jordan Rudess 🥰
CHAE Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 😆 Du e så jävla underbar Chae. 😄 Äsch.. jag gör vad jag kan, liksom 🥰 Det är inte lätt när det är svårt 😆
Memphis Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 (redigerat) Vem fan är jesper tapper? Alltså, Pazo du får fan sluta stalka mig på fejjan. 😛 Det är en klasskamrat way back från högstadiet som nu växt två meter på längden och blivit enormt biffig. 🤪 Ingen jag hängde me så mycket, rätt flippad snubbe. xD Redigerat 9 januari 2012 av Memphis
Pazo Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 Alltså, Pazo du får fan sluta stalka mig på fejjan. 😛 Det är en klasskamrat way back från högstadiet som nu växt två meter på längden och blivit enormt biffig. 🤪 Ingen jag hängde me så mycket, rätt flippad snubbe. xD xD Hej längsta! 😄 Ganska skönt av mig att få total hjärnsläpp och låsa in allt i skåpet på jobbet nu när jag skulle gå hem 😆 Jag vete fan vad som flög i mig; jag hade bytt om (till mina vardagskläder och ytterskor), stoppat ner allt (vi pratar ALLT. Nycklar (ja, även nycklarna till hänglåset), mobil, körkort, passerkort etc) i jackan sedan blev det svart 😮 Jag bara stängde och lade på hänglåset... Herregud! Det var väl dumt gjort... Såg ut ungefär såhär: 😳 i tio sekunder sedan så brast jag ut i gapskratt xD Gött ändå att gå upp på jobbet igen och ringa jouren. Efter tio rafflande minuter kom en bastant herre med den phetaste avbitartången i mannaminne och klippte sönder mitt otrevliga hänglås. Nu blir det kombinationslås för mig alltså 😆 "Du borde inte få skaffa barn och hur dum är jag som trodde att du var något att avla på" var sambons mycket träffande och klockrena replik när jag kommit in och berättat hela spektaklet. CHAE - mannen med Sveriges, i särklass, mest trasiga DNA-stege! Jag ger mig själv en för det här * * * VA GÖ NI? 😮 * * * Jaså Grahn har gått och blivit prülnörd. Gott så. Bra lurar btw Gott! Sitter i geocentrum och "pluggar"
CHAE Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 Sitter i geocentrum och "pluggar" = längstar och stalkar Memphy på fejjan alltså xD
Fidden Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 Alltså, Pazo du får fan sluta stalka mig på fejjan. 😛 Det är en klasskamrat way back från högstadiet som nu växt två meter på längden och blivit enormt biffig. 🤪 Ingen jag hängde me så mycket, rätt flippad snubbe. xD shit, hur lång är han nu då? 3,70?
Memphis Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 (redigerat) shit, hur lång är han nu då? 3,70? Nånstans där ja. 😳 edit, hur lyckas jag skriva fel på varenda jävla inlägg. xD Redigerat 9 januari 2012 av Memphis
Memphis Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 Har du rånat en bank på senaste Grahn? Du handlar som en tok. xD
Neosus Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 Det följde med 8 st blueray filmer med dvd:n... DOM ska ja se sen nångång... såatte... 😑
CHAE Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 Nånstans där ja. 😳 edit, hur lyckas jag skriva fel på varenda jävla inlägg. xD SKURA!!! xD
Neosus Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 Har du rånat en bank på senaste Grahn? Du handlar som en tok. xD Nä såhär äre va... atteeeh....typ... den som sparar han har.. men snart äre slut.. 😑
Pazo Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 = längstar och stalkar Memphy på fejjan alltså xD Och läser nån slide på pluggrejen ibland xD
Neosus Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 Men nu fattas bara en telecaster och sedan e ja nöjd 😑
Memphis Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 Men nu fattas bara en telecaster och sedan e ja nöjd 😑 Då blir det att råna en bank alltså. xD
Memphis Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 Radiotjänst ringde nyss. 😱 Som tur är har man rent mjöl i påsen. ☺️
CHAE Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 Radiotjänst ringde nyss. 😱 Som tur är har man rent mjöl i påsen. ☺️ ...fast vi vet ju alla att det är kokain xD
Memphis Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 ...fast vi vet ju alla att det är kokain xD Meh. 😆 xD
Neosus Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 30 köttbullar är liiite för mycket ändå.. Fast vad gör man inte för den goda saken?
Pazo Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 30 köttbullar är ganska gott! Rätt bra portion. 30 st å typ 4-5 potatisr är lagom!
Recommended Posts