Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

😄

om inte jag har någonting jag måste upp till klarar jag inte av att gå upp när alarmet ringer... det är som om jag är en åskådare i min egna kropp när jag trycker på "avbryt" och somnar om 🙁

Har alltid mobilen med alarmet i hallen så jag måste gå upp och stänga av.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det lätt att få jobb? Vad tjänar man?

Ja, det är relativt lätt. Lite svårt i starten bara utan någon erfarenhet, har man några år bakom sig så är det inga problem sen.

Jag har en del erfarenheter från industrin som är meriterande men inga direkta ingenjörsjobb. Har chans till anställning där jag ska göra examensarbetet dock.

Man tjänar i början mellan 24-26 som högskoleingenjör, runt 27-28 som Civilingenjör, sedan ökar det hyfsat bra med åren. Beror ju helt på dock vilken specifik yrkesroll man får och vilket företag man hamnar på.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Har alltid mobilen med alarmet i hallen så jag måste gå upp och stänga av.

hrrm, tror inte att min mobil låter särskilt mycket... är relativt svårväckt :/

något jag däremot vaknar av är om någon går ner för trappen! och det låter ju inte direkt mycket. har sovit mig igenom både hammrande och borrande, så det är lite konstigt faktiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Morrn längsta!

Hey+You+Guys.jpg

CHAE-maskinen är såklart up n' runnin'

ModernTimes_cogs.jpg

.......

...

..

.

😏

* * *

Trodde f ö att det var dags i natt men det visade sig vara falsklarm 😕

Det sköna var att jag var uppe, påklädd och tok-jävla-redo med ytterkläder samt väska (som f ö varit packad på mitt initiativ sedan jul xD) och med bilnycklarna i handen på 8 minuter. Då jävlar... Då går det undan 😮

Nästa gång kommer jag att vara minst lika redo, förmodligen sittandes i bilen utan sambo 😆 Man får hoppas att det inte är skarpt läge då xD

Nämesåatte... 😑

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

SHIT BOLLOCKS DÄMN vad skumt... Här på jobbet är min avatar fortfarande julugglan 😳

Varför är det så???

Hur ser min avatar ut hos er?

Edith: ...men kikar jag på min "sida" så är det de nya avataren... why is that??

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

SHIT BOLLOCKS DÄMN vad skumt... Här på jobbet är min avatar fortfarande julugglan 😳

Varför är det så???

Hur ser min avatar ut hos er?

Edith: ...men kikar jag på min "sida" så är det de nya avataren... why is that??

Ctrl-R.

Morrn längsta!

Hey+You+Guys.jpg

CHAE-maskinen är såklart up n' runnin'

ModernTimes_cogs.jpg

.......

...

..

.

😏

* * *

Trodde f ö att det var dags i natt men det visade sig vara falsklarm 😕

Det sköna var att jag var uppe, påklädd och tok-jävla-redo med ytterkläder samt väska (som f ö varit packad på mitt initiativ sedan jul xD) och med bilnycklarna i handen på 8 minuter. Då jävlar... Då går det undan 😮

Nästa gång kommer jag att vara minst lika redo, förmodligen sittandes i bilen utan sambo 😆 Man får hoppas att det inte är skarpt läge då xD

Nämesåatte... 😑

xD Äsch, hon behövs inte! Bara du är redo!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...