Micke H Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Han borde kanske lämna in bilen... ....PÅ en bilskrot. 😑 Du kan va! Vad vet jag inte.
Pico Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Kanske pilsnergud. eller gudkorv. möjligheterna är oändliga... eller nä förresten, kombinationsmöjligheterna tog slut där, men ändå. Jobbigt... nån blir gudfar, nån blir gudmor och själv blir man gudkorv till barnet?
Fidden Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Jobbigt... nån blir gudfar, nån blir gudmor och själv blir man gudkorv till barnet? låter som ett bra tillfälle att besöka pilsnerguden.
Neosus Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Mitt billarm funkar iallafall... ...som det ska alltså. Jag har tillåme en ny fjärrkontroll till den. ...billarmet alltså. Ja jo... så är det. ☺️
Fidden Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Där gick min hjärncell bet.. 😱 tänkte mest att "störningen" var en film... kanske en dålig film. byt film.
Fidden Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 DÄÄÄR föll polletten ner och plötsligt spelas ledmotivet till turtles i skallen xD
Neosus Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 (redigerat) tänkte mest att "störningen" var en film... kanske en dålig film. byt film. :erik: Det följde med en klump som man ska vira strömkabeln kring för att få bort störningar. Kan man tro på sånt? 😆 mvh / debatt Redigerat 8 januari 2012 av Neosus
Fidden Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 :erik: Det följde med en klump som man ska vira strömkabeln kring för att få bort störningar. Kan man tro på sånt? 😆 mvh / debatt Man kan svälja den och ha en klump i magen för att man inte vet vad som ska hända med en nu när man svalt en klump.
Micke H Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES! Sjöng dom inte "hero turtles" också nån gång?
Neosus Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 (redigerat) Bajsa ut den kan man göra. 😑 Sjysst ninja på den.. 😱 Redigerat 8 januari 2012 av Neosus
Fidden Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 dunderklumpigt. eller heffa. HEFFA! jag tror jag har tappat greppet totalt.
Fidden Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 nu måste väl lakanen ändå ha torkat, så jag kan lägga mig 😠
Memphis Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 nu måste väl lakanen ändå ha torkat, så jag kan lägga mig 😠 Du kan ju alltid hålla i varje ände och springa några varv runt bostadshuset, då lär de torka. Eller hoppa ut från fönstret med det så det blir en fallskärm.
Memphis Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 LIKE A BAWS! 😄 I kompigänget har vi nötat sönder det där. LIKE A BAWS! xD
Micke H Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 I kompigänget har vi nötat sönder det där. LIKE A BAWS! xD Älskar den låten så mycket att jag vill ha barn med den. <3
Fidden Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Kompigänget låter lite som en finlandssvensk grupp av volvo 745-ägare. Fy tusan vilka goa bilder jag fick i huvudet nu 😄
Micke H Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 det är bra idéer alltihop. ☺️ Vilken ska du använda dig utav då? 😮
Recommended Posts