Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons
Kulturell Figur (oregistrerad)

vad är det för fel på dig?

edit: 😉

Den frågan får du nog ställa till dig själv eftersom det är din åsikt? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det för fel på Facebook för din lilla slutna grupp? 😉

gu_20100326.jpg

Kulturell, jag är inte den som tjafsar vanligtvis men tycker du drygar dig här, om det inte passar så får du hitta något bättre.

Jag kunde inte hålla med dig mer, men...mata inte trollet. Han verkar hungrig.

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Kulturell Figur (oregistrerad)

Kulturell, jag är inte den som tjafsar vanligtvis men tycker du drygar dig här, om det inte passar så får du hitta något bättre.

Det är för att du har sen länge bsetämt dig för vad du har för åsikt om mig oavsett vad jag skriver. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är för att du har sen länge bsetämt dig för vad du har för åsikt om mig oavsett vad jag skriver. 🙂

edit, nä skit samma, leder ingenvart.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Kulturell Figur (oregistrerad)

Jag kunde inte hålla med dig mer, men...mata inte trollet. Han verkar hungrig.

Jag anser att Olsberg borde lägga ner den här tråden eftersom en liten grupp som hänger här tycks vilja bestämma vilka som har rätt att skriva här.

Den här tråden strider mot forumreglerna. Varför kan du inte starta en Facebookgrupp där du kan bjuda in vilka du vill för att prata om alla tjejer som dissar dig och att du inte får nåt ligg etc, etc så att vi slipper se din skit på ett Studio-forum?

Redigerat av Kulturell Figur
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag anser att Olsberg borde lägga ner den här tråden eftersom en liten grupp som hänger här tycks vilja bestämma vilka som har rätt att skriva här.

Den här tråden strider mot forumreglerna. Varför kan du inte starta en Facebookgrupp där du kan bjuda in vilka du vill där du kan prata om alla tjejer som dissar dig och att du inte får nåt ligg etc, etc så att vi slipper se din skit på ett Studio-forum?

Mest aktiv i Chatt-avdelningen (699 inlägg)

Eller är alla 700 inlägg bara för att klaga? xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag anser att Olsberg borde lägga ner den här tråden eftersom en liten grupp som hänger här tycks vilja bestämma vilka som har rätt att skriva här.

Den här tråden strider mot forumreglerna. Varför kan du inte starta en Facebookgrupp där du kan bjuda in vilka du vill där du kan prata om alla tjejer som dissar dig och att du inte får nåt ligg etc, etc så att vi slipper se din skit på ett Studio-forum?

Om det kommer in en bråkmakare på festen, är det klart att man vill slänga ut vederbörande. Vem som helst som vill ha trevligt är välkomna. Så, move along.

Link to comment
Dela på andra sajter

om man tar bort ent från ingenvart, så blir det ingvar har jag kommit på.

Du är lite smått genialisk ändå. Nästan lite för mycket för ditt eget bästa tror jag. xD

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Du är lite smått genialisk ändå. Nästan lite för mycket för ditt eget bästa tror jag. xD

Haha, den här gången hann jag se vad du skrev innan din edith! Mwuahahahaha!

...det var inte särskilt intressant. Fuck, jag hade hoppats på att du typ skrev ut en skattkarta som du sen snabbt dolde eller nåt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, den här gången hann jag se vad du skrev innan din edith! Mwuahahahaha!

...det var inte särskilt intressant. Fuck, jag hade hoppats på att du typ skrev ut en skattkarta som du sen snabbt dolde eller nåt.

Skatten ligger i Memphis, Tennessee, och väktaren är Edith. Tror jag.

Tokfrans! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har billarmet på en bil utanför tutat till och från i lite mer än två dygn. Jag har sett en kille som går fram till bilen och gör något. Men ingenting tycks hjälpa. Varför fraktar han inte bort bilen? Jag hoppas att bilen inte låter när jag går och lägger mig åtminstone.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har billarmet på en bil utanför tutat till och från i lite mer än två dygn. Jag har sett en kille som går fram till bilen och gör något. Men ingenting tycks hjälpa. Varför fraktar han inte bort bilen? Jag hoppas att bilen inte låter när jag går och lägger mig åtminstone.

Han borde kanske lämna in bilen...

....PÅ en bilskrot. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...