Fidden Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Tänk om man hade som en liten duk på handen, som prydnad. Vad konstigt det skulle se ut. För att inte tala om vad förvirrade folk skulle bli när någon hängt en massa jättesmå dukar på handdukstorken.
Fidden Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 nu hade jag tänkt googla på en handduk-stork, men jag kom inte på var man kopplar in bredbandet i den, så det fick vara. För allas trevnad.
Pico Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Fick bli några avsnitt The Wire, trots att Blades of Glory går på TV.
Memphis Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Tänk om man hade som en liten duk på handen, som prydnad. Vad konstigt det skulle se ut. För att inte tala om vad förvirrade folk skulle bli när någon hängt en massa jättesmå dukar på handdukstorken. Ibland undrar jag vad som försigår inne i din skalle. Vilka varelser som driver maskineriet liksom.
CHAE Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Ibland undrar jag vad som försigår inne i din skalle. Vilka varelser som driver maskineriet liksom. 😆 You ain't got the ticket, Memphy 😛
Memphis Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 E det bara jag som tycker det känns onormalt att köpa glass mitt i vintern? Det gjorde jag ändå. xD Så jälla gott!
Memphis Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Jag begriper ingenting. Vi gillar dig för den du är.
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 känns som just denna tråden lever på lånad tid. snart dags för olsberg att plocka fram julsågen. Den här tråden hör väl hemma på Facebook eller Lunarstorm. 😄
Naymari Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Lunarstorm. 😄 Finns det fortfarande folk som använder det? 😳
Fidden Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Ibland undrar jag vad som försigår inne i din skalle. Vilka varelser som driver maskineriet liksom. det är stendött. jag tänker bara med ballen.
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Finns det fortfarande folk som använder det? 😳 Ingen aning... men det gör det säkert. 😳
Memphis Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 (redigerat) Gonatt Längsta 😑 Hoppas du kan somna! Ha det! Finns det fortfarande folk som använder det? 😳 w00t! Trodde det var utdött för minst 5 år sedan. edit, såg fiddens inlägg. Redigerat 8 januari 2012 av Memphis
Fidden Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Den här tråden hör väl hemma på Facebook eller Lunarstorm. 😄 Nej, men i arkivet. Vi behöver en ny snacktråd. Du behöver inte vara med 😄
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Nej, men i arkivet. Vi behöver en ny snacktråd. Du behöver inte vara med 😄 Vad är det för fel på Facebook för din lilla slutna grupp? 😉
Micke H Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 (redigerat) Jag är pissnödig. EDIT: inte nu längre. Redigerat 8 januari 2012 av Micke H
Recommended Posts