Neosus Postat 1 oktober 2011 Postat 1 oktober 2011 Eller ett stort piano att bo i. Du kan bo i flygeln... *applåder* 😑
SadamJR Postat 1 oktober 2011 Postat 1 oktober 2011 Finns inga elpianon som låter som på riktigt. Och framför allt inte känns som på riktigt. Det där med "på riktigt" verkar va nåt du hänger upp dej på rätt ofta.
Dingbats Postat 1 oktober 2011 Postat 1 oktober 2011 Det där med "på riktigt" verkar va nåt du hänger upp dej på rätt ofta. Ja, det känns liksom viktigt.
Neosus Postat 1 oktober 2011 Postat 1 oktober 2011 Ja viiill ha en flygel. Men den ryms inte i min lägenhet.
SadamJR Postat 1 oktober 2011 Postat 1 oktober 2011 Ja, det känns liksom viktigt. Och att ditt beteende blir väldigt konservativt för en ung man som konsekvens, eller?
Dingbats Postat 1 oktober 2011 Postat 1 oktober 2011 Och att ditt beteende blir väldigt konservativt för en ung man som konsekvens, eller? Har inte med det att göra.
Dingbats Postat 1 oktober 2011 Postat 1 oktober 2011 Vet nån vart man kan köpa såna där pennor som sitter fast i kedja som de har på banken och sånt?
SadamJR Postat 1 oktober 2011 Postat 1 oktober 2011 Vet nån vart man kan köpa såna där pennor som sitter fast i kedja som de har på banken och sånt? Gör som alla andra och sno dom där.
Dingbats Postat 1 oktober 2011 Postat 1 oktober 2011 Gör som alla andra och sno dom där. Banken är nog ett av de sista ställena jag skulle sno något på...
SadamJR Postat 1 oktober 2011 Postat 1 oktober 2011 Såna här? http://shop.textalk.se/se/shopwindow.php?id=22627&shopwindow=4268276
Dingbats Postat 1 oktober 2011 Postat 1 oktober 2011 Precis såna, fast billigare än hundra spänn och helst i butik, inte internet.
SadamJR Postat 1 oktober 2011 Postat 1 oktober 2011 Precis såna, fast billigare än hundra spänn och helst i butik, inte internet. Vet inte. Kanske vore bra. Hittar aldrig några pennor.
SadamJR Postat 1 oktober 2011 Postat 1 oktober 2011 Gonatt. Nu ska jag fortsätta med strindbergs sjärna. Kunde inte motstå en bok som var så hypad och blev så sågad.
Overkill Postat 1 oktober 2011 Postat 1 oktober 2011 Laxen tog bort min gratulering från sin facebook! Jag ser den. Spelningen gick bra. Dom som hade klubben verkade gilla det i alla fall, och dom är ju ändå lite inflytelserika så det är ju bra. Ville vi skulle skicka mer låtar eftersom dom ska köra på P3 typ var tredje vecka.
Overkill Postat 1 oktober 2011 Postat 1 oktober 2011 Precis såna, fast billigare än hundra spänn och helst i butik, inte internet. Säkert nån typ kontroshandel. Kinnarps, Wennerströms(?), eller nått sånt.
Memphis Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Laxen tog bort min gratulering från sin facebook! Jag, liksom killis, ser fortfarande din gratulering till Laxen så han har inte alls tagit bort den. Bara nån bugg för dig isåfall.
Memphis Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Jag blev rätt full faktiskt. Hade rätt go fest, drog ut sen och dansade loss på klubb såatte. Var roligt, mest pga att man ha tjejj så vågar mycket mer på dansgolvet, typ "göra sig rolig" och bjuda på sig själv mycket mer. 😄
Memphis Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 wow. xD det snurrar i min skalle,. ska dra mig nu innan jag säger någo t dutmt . saåtte. saknar min tjej, 😑 imorn ska jag plugga massa, herrååååååå, xD xD
SadamJR Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 wow. xD det snurrar i min skalle,. ska dra mig nu innan jag säger någo t dutmt . saåtte. saknar min tjej, 😑 imorn ska jag plugga massa, herrååååååå, xD xD Det finns inte många här att säja nåt dumt till så passa på.
Recommended Posts