Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Finns inga elpianon som låter som på riktigt. Och framför allt inte känns som på riktigt.

Det där med "på riktigt" verkar va nåt du hänger upp dej på rätt ofta.

Postat

Laxen tog bort min gratulering från sin facebook!

Jag ser den.

Spelningen gick bra. Dom som hade klubben verkade gilla det i alla fall, och dom är ju ändå lite inflytelserika så det är ju bra. Ville vi skulle skicka mer låtar eftersom dom ska köra på P3 typ var tredje vecka.

Postat

Precis såna, fast billigare än hundra spänn och helst i butik, inte internet.

Säkert nån typ kontroshandel. Kinnarps, Wennerströms(?), eller nått sånt.

Postat

Laxen tog bort min gratulering från sin facebook!

Jag, liksom killis, ser fortfarande din gratulering till Laxen så han har inte alls tagit bort den. Bara nån bugg för dig isåfall.

Postat

Jag blev rätt full faktiskt. Hade rätt go fest, drog ut sen och dansade loss på klubb såatte. Var roligt, mest pga att man ha tjejj så vågar mycket mer på dansgolvet, typ "göra sig rolig" och bjuda på sig själv mycket mer. 😄

Postat

wow. xD det snurrar i min skalle,. ska dra mig nu innan jag säger någo t dutmt . saåtte.

saknar min tjej, 😑 imorn ska jag plugga massa, herrååååååå, xD

xD

Postat

wow. xD det snurrar i min skalle,. ska dra mig nu innan jag säger någo t dutmt . saåtte.

saknar min tjej, 😑 imorn ska jag plugga massa, herrååååååå, xD

xD

Det finns inte många här att säja nåt dumt till så passa på.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.