Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Mr Jansson, Jansson, calling mr Jansson.

Jag vet inte vilken popkultur-referens du var ute efter, men jag fick iallafall Dr Feelgood på hjärnan. Troligtvis stor fet failstämpel i min panna på det xD

Link to comment
Dela på andra sajter

vi har faktiskt failstämplar på mitt jobb. Ett rött fint FAIL blir det, och så ett datum. Riktigt bra blir det inte förrän man råkar failstämpla uppochner och tvingas faila failstämplingen.

Link to comment
Dela på andra sajter

den allmänna snacktråden 2011, hallå, farfar.

den gick jag ju för övrigt rakt in i xD

Jaså jaha... Trodde att det var ngt "stäng längsta permanent" som var på gång nu igen...

😑

Inte farfar... "pappa" ska det vara. Snart iaf... såatteeeee... you fail ånyo xD

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

O shit! 😮 Det där skulle inte jag tålt! 😮

ändå en ganska bra sak att vara allergisk mot. tänk om det vore nötter du inte tålde, då hade du aldrig kunnat läsa någonting on-topic här på forumet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mjahapp, nåt avsnitt av The Wire eller skall man gå direkt på nån film? Svårt det där. 20 channels on TV and 6+ TB HDDs and nothing's on.

Snart Olsberg på 4:an. bättre än Olsberg i 2:an iallafall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Snart Olsberg på 4:an. bättre än Olsberg i 2:an iallafall.

Nån sån där Här är din landmina-tävlingsprogram. Typ På spåret men annorlunda och utan tåg men fortfarande litt samma osså lite annars bara då men ja... jag vet inte. Eller kanske lite, eller jag vet inte..

</grahn> 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Nån sån där Här är din landmina-tävlingsprogram. Typ På spåret men annorlunda och utan tåg men fortfarande litt samma osså lite annars bara då men ja... jag vet inte. Eller kanske lite, eller jag vet inte..

</grahn> 😄

Fast så där skulle aldrig Grahn säga... eller jo kanske, eller näe, eller näe jag vet inte. 😳😛
Link to comment
Dela på andra sajter

😆

Jåh.. nämen.. vahettere.. Ja.. alltså.

Kan va en Jäkla fördel att slå igång ugnen... Om man ska värma på mat..

...i ugn alltså.

😑

Tänker du använda ett baseball-trä när du slår igång ugnen? 😮😑

* * *

😳 W T F 😳

😱

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...