Neosus Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Ska värma på lite Janssons.. Har ni nått emot det? 😑
CHAE Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 xD Ska värma på lite Janssons.. Har ni nått emot det? 😑 He gott 😑
Fidden Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 känns som just denna tråden lever på lånad tid. snart dags för olsberg att plocka fram julsågen.
Fidden Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Mr Jansson, Jansson, calling mr Jansson. Jag vet inte vilken popkultur-referens du var ute efter, men jag fick iallafall Dr Feelgood på hjärnan. Troligtvis stor fet failstämpel i min panna på det xD
CHAE Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 känns som just denna tråden lever på lånad tid. snart dags för olsberg att plocka fram julsågen. Va nurå? 😮
Pico Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Jag vet inte vilken popkultur-referens du var ute efter, men jag fick iallafall Dr Feelgood på hjärnan. Troligtvis stor fet failstämpel i min panna på det xD Dr Failgood var jag ute efter. 😛
Fidden Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 vi har faktiskt failstämplar på mitt jobb. Ett rött fint FAIL blir det, och så ett datum. Riktigt bra blir det inte förrän man råkar failstämpla uppochner och tvingas faila failstämplingen.
Fidden Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Va nurå? 😮 den allmänna snacktråden 2011, hallå, farfar. Dr Failgood var jag ute efter. 😛 den gick jag ju för övrigt rakt in i xD
Memphis Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 hallå, farfar. O shit! 😮 Det där skulle inte jag tålt! 😮
Pico Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 lol Fidden. xD http://www.youtube.com/watch?v=buXJlBd3Mf8
CHAE Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 (redigerat) den allmänna snacktråden 2011, hallå, farfar. den gick jag ju för övrigt rakt in i xD Jaså jaha... Trodde att det var ngt "stäng längsta permanent" som var på gång nu igen... 😑 Inte farfar... "pappa" ska det vara. Snart iaf... såatteeeee... you fail ånyo xD Redigerat 8 januari 2012 av CHAE
Fidden Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 O shit! 😮 Det där skulle inte jag tålt! 😮 ändå en ganska bra sak att vara allergisk mot. tänk om det vore nötter du inte tålde, då hade du aldrig kunnat läsa någonting on-topic här på forumet.
Pico Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Mjahapp, nåt avsnitt av The Wire eller skall man gå direkt på nån film? Svårt det där. 20 channels on TV and 6+ TB HDDs and nothing's on.
Fidden Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 lol Fidden. xD http://www.youtube.com/watch?v=buXJlBd3Mf8 Bra, då behöver jag inte skämmas 😆
Fidden Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Mjahapp, nåt avsnitt av The Wire eller skall man gå direkt på nån film? Svårt det där. 20 channels on TV and 6+ TB HDDs and nothing's on. Snart Olsberg på 4:an. bättre än Olsberg i 2:an iallafall.
Fidden Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 nej vänta nu... jag blandade ihop. Oldsberg skulle det vara. på båda, ena eller andra stället. välj själva.
Pico Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Snart Olsberg på 4:an. bättre än Olsberg i 2:an iallafall. Nån sån där Här är din landmina-tävlingsprogram. Typ På spåret men annorlunda och utan tåg men fortfarande litt samma osså lite annars bara då men ja... jag vet inte. Eller kanske lite, eller jag vet inte.. </grahn> 😄
Micke H Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 lol Fidden. xD http://www.youtube.com/watch?v=buXJlBd3Mf8 OMG! 🥰
Pico Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Nån sån där Här är din landmina-tävlingsprogram. Typ På spåret men annorlunda och utan tåg men fortfarande litt samma osså lite annars bara då men ja... jag vet inte. Eller kanske lite, eller jag vet inte.. </grahn> 😄 Fast så där skulle aldrig Grahn säga... eller jo kanske, eller näe, eller näe jag vet inte. 😳😛
Neosus Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 😆 Jåh.. nämen.. vahettere.. Ja.. alltså. Kan va en Jäkla fördel att slå igång ugnen... Om man ska värma på mat.. ...i ugn alltså. 😑
CHAE Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 (redigerat) 😆 Jåh.. nämen.. vahettere.. Ja.. alltså. Kan va en Jäkla fördel att slå igång ugnen... Om man ska värma på mat.. ...i ugn alltså. 😑 Tänker du använda ett baseball-trä när du slår igång ugnen? 😮😑 * * * 😳 W T F 😳 😱 Redigerat 8 januari 2012 av CHAE
slejnard Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Har tatt fram min gammlaste avatar igen. Tavlan som heter "slejnard"
Neosus Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 😳 W T F 😳 😱 I Laxå dessutom. Borde ju heta Fishing då.. 😑
Recommended Posts