Micke H Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Sounds totally lame men go for it, baby 😛 Följer ingen serie. Gillar att tanka dem efteråt 😱 Back in the day följde jag slaviskt, Gilmore Girls (okej totally ghey men kom igeeeeeen, inser man inte MILF-materialet i Lauren Graham så borde man seriöst uppsöka läkare och/eller psykolog samt ta en funderare på om ens libido är kosher 😆 ) och CSI-serierna (dock inte Miami-serien för den är segare än kola). Edith: Måste posta en bild av henne bara för det. Behoooooooooold, Lauren Graham!!! Holy godfuckingdammit vad vacker hon är!!! 🥰😮😊 Hubbah hubbah! 😮🥰
Micke H Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Dottern är också lite söt. Men båda två babblar aaaaaalldeles för mycket. Kvinnor ska vara tysta! 😮 xD
Pico Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 HELLNER! 😮 Han är ju kanske en smula grym den där kisen. xD
Fidden Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Han är ju kanske en smula grym den där kisen. xD what the hellner liksom... northug såg helt knäckt ut
Micke H Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 😳 Är inte mycket action här mitt på dagen Nope, bara töntsporter. 😛 *duckar och springer iväg*
Naymari Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Nope, bara töntsporter. 😛 *duckar och springer iväg*
Micke H Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 vad vänligt att du bugade dig innan du gick 😆 xD Jag tror på att vara artig även när du är...oartig. 🤪
Pico Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 what the hellner liksom... northug såg helt knäckt ut Jao, verkligen helt färdig.
Naymari Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Fan vad hett, Ninjago - ninjalego. xD osynligt lego? 😕
Neosus Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 Nu e ja himme! Jag tror dom har glömt bort hur man hyvlar en vägjävel.. Blir SÅÅÅ förbannad! 😑
Pico Postat 8 januari 2012 Postat 8 januari 2012 osynligt lego? 😕 Venneh, kanske funnits länge ute i varenda butik bara det att ingen sett dem? 😕😛 På min tid var lego bra random klossar typ, inte så vansinnigt mycket tema alla gånger. Aja, var nog det som var det roliga ändå att bygga utifrån fantasin och inte hur en förpackning sa att man skulle bygga.
Recommended Posts