Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Shit va sent du e uppe chae 😮

Mm... Har haft svårt att sova de senaste veckorna 😑 Har suttit uppe och skrivit och lite sådär. Kollat av längsta så ni (läs: du) inte ställt till med något mayhem 😛 och ...ahem...grubblat en del 😑

Men jag tror att det grejar sig när jag väl börjar jobba igen 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Mm... Har haft svårt att sova de senaste veckorna 😑 Har suttit uppe och skrivit och lite sådär. Kollat av längsta så ni (läs: du) inte ställt till med något mayhem 😛 och ...ahem...grubblat en del 😑

Men jag tror att det grejar sig när jag väl börjar jobba igen 🙂

Ah, okej. Jo har förstått att du haft lite problem me att somna det senaste. =/

Kanske väntan på ungen som e bidragande? Är nog helt naturligt isåfall.

Men det går nog över ska du se.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ah, okej. Jo har förstått att du haft lite problem me att somna det senaste. =/

Kanske väntan på ungen som e bidragande? Är nog helt naturligt isåfall.

Men det går nog över ska du se.

Njaa både jag och nej, det är inte nedkomsten som är hela grejen, det är faktiskt mest det här med morsan 😑 Hälsade på henne häromdagen och då var hon förbannat slirig. Hon frågade farsan hur farmor och farfar mådde (de har varit döda i över 15 år 😮 ), kom inte ihåg att jag bott i Västervik i snart 2 år och bommade på vad min sambo heter. Sedan är det tämligen segt att höra hur farsan decay:ar lite undan för undan pga av morsan sjukdom. Det är nästan värst...

Så barnet (och min sambo) är jag inte speciellt orolig över/för. Det har varit, utan konkurrens, en jävligt jobbig tid nu och jag har liksom inte hunnit att koncentrera mig...på någonting egentligen. Saker och ting håller så sakta att falla på plats though 🙂 och jag/vi håller på att balansera upp oss.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Borde själv praktisera det där att inte prata när man inte vet vad man ska säga. Jag pratar så gott som hela tiden. Till stor glädje för min omgivning 😉😛

Tack 🥰 Det kommer att lösa sig. Det gör det (nästan) alltid 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Njaa både jag och nej, det är inte nedkomsten som är hela grejen, det är faktiskt mest det här med morsan 😑 Hälsade på henne häromdagen och då var hon förbannat slirig. Hon frågade farsan hur farmor och farfar mådde (de har varit döda i över 15 år 😮 ), kom inte ihåg att jag bott i Västervik i snart 2 år och bommade på vad min sambo heter. Sedan är det tämligen segt att höra hur farsan decay:ar lite undan för undan pga av morsan sjukdom. Det är nästan värst...

Så barnet (och min sambo) är jag inte speciellt orolig över/för. Det har varit, utan konkurrens, en jävligt jobbig tid nu och jag har liksom inte hunnit att koncentrera mig...på någonting egentligen. Saker och ting håller så sakta att falla på plats though 🙂 och jag/vi håller på att balansera upp oss.

Okej, kan inte vara lätt. 😕 Har själv gått igenom tunga grejer vad gäller morsan så kan delvis förstå.

Gör nog gott för dig att tänka på annat här i längsta då. =)

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Okej, kan inte vara lätt. 😕 Har själv gått igenom tunga grejer vad gäller morsan så kan delvis förstå.

Gör nog gott för dig att tänka på annat här i längsta då. =)

Ah okej. Ptja, då vet du 🙁😑

Japp. Längsta är gött för moralen har jag märkt 😄 Ett skönt crew här i längsta 🥰

Någon som sett serien No Ordinary Family? Den verkar ball. 😄

Nope. Aldrig hört talas om 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

En familj som får superkrafter. 😄

Ska börja se den här snart tänkte jag.

Sounds totally lame men go for it, baby 😛

Följer ingen serie. Gillar att tanka dem efteråt 😱

Back in the day följde jag slaviskt, Gilmore Girls (okej totally ghey men kom igeeeeeen, inser man inte MILF-materialet i Lauren Graham så borde man seriöst uppsöka läkare och/eller psykolog samt ta en funderare på om ens libido är kosher 😆 ) och CSI-serierna (dock inte Miami-serien för den är segare än kola).

Edith: Måste posta en bild av henne bara för det. Behoooooooooold, Lauren Graham!!! Holy godfuckingdammit vad vacker hon är!!! 🥰😮😊

lauren-graham-7.jpg

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Åt det här 😄

Back in the day följde jag slaviskt, Gilmore Girls (okej totally ghey men kom igeeeeeen, inser man inte MILF-materialet i Lauren Graham så borde man seriöst uppsöka läkare och/eller psykolog samt ta en funderare på om ens libido är kosher 😆 )

För visst fan e hon het. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Åt det här 😄

För visst fan e hon het. ☺️

Hehee aight ☺️

Jepps keps, hon är så sjukt galet jävla jättehet så det...nästan blir svårt att koncentrera sig 😊

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...