Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

hahaha vilken nöt

har spelat in akustisk gitarr för första gången idag... visade sig att min MXL 990 eller vad den nu heter lämpade sig utmärkt för det! ska spela in ett helt gäng låtar åt gitarristen i mitt gamla bands nya band 😑 hjälpte honom att sätta ihop lite ball spaghetti western också

Postat

hahaha vilken nöt

har spelat in akustisk gitarr för första gången idag... visade sig att min MXL 990 eller vad den nu heter lämpade sig utmärkt för det! ska spela in ett helt gäng låtar åt gitarristen i mitt gamla bands nya band 😑 hjälpte honom att sätta ihop lite ball spaghetti western också

Ja fan! Kul är det oxå! 😄

Postat

jofan! fast nu när jag lyssnar på mina laptophögtalare (har bytt hem) så låter det inte lika ballt... kanske dags att plocka fram whiskyn snart och hoppas att det hjälper!

Postat

aa ska göra något som jag aldrig gjort förr och spela in allt och mixa sen... det kommer kräva lite självdiciplin för att inte hänge sig till frestelse, men det går nog bra!

Postat

Vi har meckat choklad- och bananmjölk-skak! 😮🥰

Nay's bild funkar inte här heller 😕 Det är du och jag Memhpy 🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.