SadamJR Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Aha! Du är ungkarl.... Förklarar en del. Kram! Den lille amatörpsykologen.
Naymari Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Tycker det e kul att det finns gubbar på typ 60-70 år på eastwest forumet som skriver saker som LOL. xD kom och tänka på dein
Zakyath Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 hahaha vilken nöt har spelat in akustisk gitarr för första gången idag... visade sig att min MXL 990 eller vad den nu heter lämpade sig utmärkt för det! ska spela in ett helt gäng låtar åt gitarristen i mitt gamla bands nya band 😑 hjälpte honom att sätta ihop lite ball spaghetti western också
Neosus Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 hahaha vilken nöt har spelat in akustisk gitarr för första gången idag... visade sig att min MXL 990 eller vad den nu heter lämpade sig utmärkt för det! ska spela in ett helt gäng låtar åt gitarristen i mitt gamla bands nya band 😑 hjälpte honom att sätta ihop lite ball spaghetti western också Ja fan! Kul är det oxå! 😄
Zakyath Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 jofan! fast nu när jag lyssnar på mina laptophögtalare (har bytt hem) så låter det inte lika ballt... kanske dags att plocka fram whiskyn snart och hoppas att det hjälper!
Neosus Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Skala bort basen med en EQ och på med masssa kompressor så kan det bli lite roligare. Med whiskeyn blir det ännu roligare. 🙂
Zakyath Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 aa ska göra något som jag aldrig gjort förr och spela in allt och mixa sen... det kommer kräva lite självdiciplin för att inte hänge sig till frestelse, men det går nog bra!
Neosus Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 (redigerat) MickeH! Jag gillar Schecter Guitar! Dom postar en massa bilder på fejsbok.. 😄 Redigerat 7 januari 2012 av Neosus
Zakyath Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 synd bara att jag sabbat min röde nt2-a :'( har en känsla av att den skulle funka skitbra
Zakyath Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 MickeH! Jag gillar Schecter Guitar! Dom postar en massa bilder på fejsbok.. 😄 där skulle man vilja vara
Zakyath Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 ???? det är skönt att vara ung och fortfarande kunna supa sig så där redlöst full utan att behöva skämmas
CHAE Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Vi har meckat choklad- och bananmjölk-skak! 😮🥰 Nay's bild funkar inte här heller 😕 Det är du och jag Memhpy 🥰
Neosus Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 (redigerat) Vi har meckat choklad- och bananmjölk-skak! 😮🥰 va GOTT! 😮 Redigerat 7 januari 2012 av Neosus
Naymari Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Den funkar inte. 😕 om man klickar på frågetecknet funkade den, här iaf
Recommended Posts