Naymari Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Frågan är ju om jag behöver dem egentligen då jag redan har ett stereopar. hha. Men vafan 😑 men det är väl aldrig fel med alternativ x)
CHAE Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Frågan är ju om jag behöver dem egentligen då jag redan har ett stereopar. hha. Men vafan 😑 men det är väl aldrig fel med alternativ x) Ptja, du gör ju som du vill men jag kan ju inte säga emot dig på den punkten 😮 😳
Neosus Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Imorron far ja hem. Kan ju int va hos päronen hur länge som helst. MÅSTE ju prodda lite musik oxå. BANNE MEJ!! 😠
Micke H Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 En av mina bästa vänner har skaffat flickvän. Hon bor just nu i Skåne så jag har inte träffat henne än. Av ren nyfikenhet snokade jag upp hennes Helgon-profil och kollade runt lite. Hon såg vem jag var, och skrev i min gästbok "Trekant?" Jag gillar henne redan. 😄 xD Precis vår typ av humor. xD
Micke H Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Pico, nu heter du Jen Blanco på MSN och har som beskrivning "Luve being single http://letshookup.com". 😳
Naymari Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 någon som testat köra M/S med ett par i xy rakt istället för en mick? 😳
Pico Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Pico, nu heter du Jen Blanco på MSN och har som beskrivning "Luve being single http://letshookup.com". 😳 mm, fattar inte vad som pågår faktiskt.
CHAE Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 någon som testat köra M/S med ett par i xy rakt istället för en mick? 😳 Eeeh.. va? 😳 :blink: 😳 :blink: Tänker du på AB eller?
Naymari Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Eeeh.. va? 😳 :blink: 😳 :blink: Tänker du på AB eller? ne. M/S . sen den micken riktad mot källan (alltså inte 8 micken) att man bytar ut den mot ett stereopar i X/Y Hade gärna testat, om jag hade haft 2 stativ xD
CHAE Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 ne. M/S . sen den micken riktad mot källan (alltså inte 8 micken) att man bytar ut den mot ett stereopar i X/Y Hade gärna testat, om jag hade haft 2 stativ xD Jaså jahAAA... Nä, det har jag inte xD
Neosus Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Varför vill man micka upp m/s med en riktig stereomick/xy mickning? *nyfiken som fan*
Neosus Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Själv kör jag enklast möjliga. En mick. Och så spelar jag in två gånger om jag vill ha stereo. 😄😱
Naymari Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Varför vill man micka upp m/s med en riktig stereomick/xy mickning? *nyfiken som fan* JAg vet inte. fick tanken bara x) Ännu fetare stereobild? 😕
Neosus Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 JAg vet inte. fick tanken bara x) Ännu fetare stereobild? 😕 Ingen aning faktiskt... 😱
Naymari Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Ingen aning faktiskt... 😱 Jag ska testa, när jag skaffar fler stativ! x)
Pico Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Aja, blir inget tjöööt på ett tag nu. Orkar inte bry mig.
Memphis Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Tycker det e kul att det finns gubbar på typ 60-70 år på eastwest forumet som skriver saker som LOL. xD
Recommended Posts