Naymari Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Jag har dock ont i huvudet och ögonen. Men det har jag alltid 😏
Pico Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Meh, pallar inte med den här dagen. Sowwy Micke om jag lät bitchig tidigare. 🥰 Nu blire att somna in till lite Family Guy. 😄
Neosus Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Bra sida! 🙂 ja jag har din inlagd i min Ajfån oxå. Kollar jämnt. 🥰
Pazo Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Nu ska jag åka till syrran och käka fläskfilét. GOTT!!
Neosus Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Meh, pallar inte med den här dagen. Sowwy Micke om jag lät bitchig tidigare. 🥰 Nu blire att somna in till lite Family Guy. 😄 Du ÄR en bitch. 🥰 :wub: 🥰 :wub: 🥰
Guitar Nilsson Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Nu ska jag åka till syrran och käka fläskfilét. Aha! Du är ungkarl.... Förklarar en del. Kram!
Micke H Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Meh, pallar inte med den här dagen. Sowwy Micke om jag lät bitchig tidigare. 🥰 Nu blire att somna in till lite Family Guy. 😄 Don't worry, biatch! 😄 ja jag har din inlagd i min Ajfån oxå. Kollar jämnt. 🥰 MIN sida? 😳
Neosus Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Don't worry, biatch! 😄 MIN sida? 😳 nej fan... stvafel. 😱
CHAE Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Meh, pallar inte med den här dagen. Sowwy Micke om jag lät bitchig tidigare. 🥰 Nu blire att somna in till lite Family Guy. 😄 Simma lugnt, Pico 😑
Naymari Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 funtar på att göpa ett rackmed prylar iår. bättre ljudkort o pramps o sånt. 🥰 Min stavning är verkligen åt helvete ida xD
CHAE Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 funtar på att göpa ett rackmed prylar iår. bättre ljudkort o pramps o sånt. 🥰 Min stavning är verkligen åt helvete ida xD ...och två beggade småkondingar också 😉
Naymari Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 ...och två beggade småkondingar också 😉 Juste! xD har du något ljudexempel liggande på dem btw? 🥰 pengar lär väl existera när studiebidraget kommer. Om du inte hittar annan köpare snabbare 😛
CHAE Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Juste! xD har du något ljudexempel liggande på dem btw? 🥰 pengar lär väl existera när studiebidraget kommer. Om du inte hittar annan köpare snabbare 😛 Mhm Njaa, inte sådär direkt... Det är klart de finns ju med i en hel rad med proddar men inget separat. Kan se om jag kan gör ngt enkelt lite senare i helgen. Typ lite acke eller så. Nopp,s ingen annan köpare...än 😉 Eller iofs: jag har ju inte lagt ut dem (som jag sa). Har ju inte kommit till skott och lagt ut dem än. Det lär ju inte hända ett på ett bra tag till 😛
Naymari Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Mhm Njaa, inte sådär direkt... Det är klart de finns ju med i en hel rad med proddar men inget separat. Kan se om jag kan gör ngt enkelt lite senare i helgen. Typ lite acke eller så. Nopp,s ingen annan köpare...än 😉 Eller iofs: jag har ju inte lagt ut dem (som jag sa). Har ju inte kommit till skott och lagt ut dem än. Det lär ju inte hända ett på ett bra tag till 😛 Ah okej 😑 Har du inte tid till att spela in ett ä de lungt 😑 Claes har väl ljud på sin micksida? 😕 visstfan. ska kolla dä!
CHAE Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 (redigerat) Claes har väl ljud på sin micksida? 😕 Bra där, Grahn! Det har Claes faktiskt, Nay. Your browser does not support the HTML5 audio tag Nu gjorde jag det löjligt enkelt för dig, Nay f ö 😛 Redigerat 7 januari 2012 av CHAE
CHAE Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 (redigerat) ☺️ VEM VARE!!! 😠 :angry: 😠 jag vare 😱😛 Redigerat 7 januari 2012 av CHAE
Naymari Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Bra där, Grahn! Det har Claes faktiskt, Nay. Your browser does not support the HTML5 audio tag Nu gjorde jag det löjligt enkelt för dig, Nay f ö 😛 Sidan blev väldigt röd. claes gillade inte snabblänkar.
CHAE Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Sidan blev väldigt röd. claes gillade inte snabblänkar. Okej... Här'rå
Naymari Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Okej... Här'rå Jag hittade själv dock xD De låter ju helt okej endå 🙂
Recommended Posts