debatt Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Det låter dyrt. Inte mer än 150 papp. Hur går det med fiskmelodin? Deadline 30 okt va?!
Overkill Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 ska man behöva vänta på ett BREV på POSTEN nu alltså seegt
debatt Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Det är otroligt många LP här i stan som går för 5 och 10 kr nu. Brorsan köpte en raritet för 3 spänn. Auktionsvärde över 1000 kr. Vad gulligt! Har de landat alltså?
debatt Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Vad kallar man en konsert man oväntat ger eftersom konserten innan var beräknad att vara den sista? Tänker på Eagles Farewell tour, The final Concert och Ending on a High note t.ex.
Dingbats Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Hur går det med fiskmelodin? Deadline 30 okt va?! Jag har inte börjat spela in och jag har inte skrivit klart låten. Borde ha röstat på stenåldersmusik istället.
debatt Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Tidningarna tippar nästan bara ettor. Sätt en trippel på Bury FC-Exeter City, Colchester United-Yeovil Town och Oxford United-Bristol Rovers.
Dingbats Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 ska man behöva vänta på ett BREV på POSTEN nu alltså seegt Om hon är tillräckligt snabb har du det inom en vecka. DRAAAAAAAAAAGSPEL fiol och mandolin hördes från krogen och i salen steg jag in där på bänken i mantilj och med en ros i sin barm satt den bedååårande lilla Carmenciiiiiita
debatt Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Om hon är tillräckligt snabb har du det inom en vecka. DRAAAAAAAAAAGSPEL fiol och mandolin hördes från krogen och i salen steg jag in där på bänken i mantilj och med en ros i sin barm satt den bedååårande lilla Carmenciiiiiita "i sin barm"?
Dingbats Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 "i sin barm"? vid sin barm då. jag bjöd upp och carmencita sa si gracias señor! vamos a bailar este tango
debatt Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Unexpected comeback concert upon request? Blir det därefter en fortsättning så kan de kopiera NHL... Here we go again! [to be continued...] vid sin barm då. jag bjöd upp och carmencita sa si gracias señor! vamos a bailar este tango Eller så skriver du bara "mellan pattarna".
Dingbats Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Lyckan, den bor ej i oxar eller kor, och den kan heller inte köpas för pengar.
Dingbats Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Men min kärlek gör dig rik. Skaffa mig ett jobb i er butik! Och när vi blir gifta söta ungar ska vi få, som kan dansa tango.
debatt Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Hej Olsberg!! *************** Juholt i blåsväder! Smugglade in frun. 😳
SadamJR Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Sätt en trippel på Bury FC-Exeter City, Colchester United-Yeovil Town och Oxford United-Bristol Rovers. Oxford United-Bristol Rovers finns inte med på långenlistan.
SadamJR Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Jag har inte börjat spela in och jag har inte skrivit klart låten. Borde ha röstat på stenåldersmusik istället. Eller agentmusik.
Neosus Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Hej Olsberg!! *************** Juholt i blåsväder! Smugglade in frun. 😳 MÄH vafan... Dom kan gott betala sin hyra med sin jävla lön som alla andra innevånare i detta jävla landet. Blir förbannad! 😠
debatt Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 (redigerat) MÄH vafan... Dom kan gott betala sin hyra med sin jävla lön som alla andra innevånare i detta jävla landet. Blir förbannad! 😠 Jag funderade just på det. Dubbel bosättning kan väl vilken medborgare som helst dra av för i deklarationen? Det förutsätter iofs att man har en så hög inkomst att ens totala skatt täcker boendekostnaden. Men att han inte fattade att frun inte kunde bo där gratis, eller rättare sagt att han inte kunde dra in "vemsomhelst" in dit, det tror jag inte på. Redigerat 7 oktober 2011 av debatt
debatt Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Oxford United-Bristol Rovers finns inte med på långenlistan. Då väljer du Sheffield Wednesday-Chesterfield FC.
debatt Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 (redigerat) Försökte förlänga en boks lånetid eftersom jag a) inte orkar gå och lämna den och b] inte har läst den klart, men då var den reserverad stod det. 😐 Redigerat 7 oktober 2011 av debatt
debatt Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 ... Kan iofs passa på och kolla in om de har Luke Rhineheart Tärningsspelaren, Liftarens guide till galaxen, Claes Carlsson Lång fin blond och nån mer om jag minns dem.
Neosus Postat 7 oktober 2011 Postat 7 oktober 2011 Jag funderade just på det. Dubbel bosättning kan väl vilken medborgare som helst dra av för i deklarationen? Det förutsätter iofs att man har en så hög inkomst att ens totala skatt täcker boendekostnaden. Men att han inte fattade att frun inte kunde bo där gratis, eller rättare sagt att han inte kunde dra in "vemsomhelst" in dit, det tror jag inte på. Jo visserligen kan man dra av på deklarationen. Men dom får ju bidrag... 😲 Ge mig bidrag så jag kan dra iväg och jobba istället. 😑
Recommended Posts