Micke H Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Fan Grahn, här trodde jag att jag hade fått en úbercool lägenhet och så kommer du och överglänser mig på det viset! 😮 Jag blir så förbannad! 😠 FFS, vågar nästan gissa att det har med ssl-certproblemen som Pidgin haft. Att någon skulle brute force:a lösenordet i sig är i det närmaste omöjligt. Precis vad jag skulle säga... 😑
CHAE Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Hittade ett kuvert med över 800 spänn i tjugor som jag hade glömt att jag hade. Score! 😑 FFS, vågar nästan gissa att det har med ssl-certproblemen som Pidgin haft. Att någon skulle brute force:a lösenordet i sig är i det närmaste omöjligt. 😮 Låter livsfarligt 😑
Neosus Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 (redigerat) Fan Grahn, här trodde jag att jag hade fått en úbercool lägenhet och så kommer du och överglänser mig på det viset! 😮 Jag blir så förbannad! 😠 Haha 😎 ..nåja. Jag har inte sett lägenheten ännu. 😱 Och så kanske det är högljudda grannar där oxå. Allt kan va fel. Who knows? ...bara Gud vet. Eller NEJ vänta nu.. JAG är gud. 😱 Redigerat 7 januari 2012 av Neosus
SadamJR Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Fan Grahn, här trodde jag att jag hade fått en úbercool lägenhet och så kommer du och överglänser mig på det viset! 😮 Jag blir så förbannad! 😠 Med tiden kommer man nog att få betalt för att bo däruppe.
Pico Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Score! 😑 😮 Låter livsfarligt 😑 Troligen rätt harmlöst men sjukt jävla störande, inte minst för eventuella mottagare av crap.
Neosus Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Med tiden kommer man nog att få betalt för att bo däruppe. Ja så är det. 😄
CHAE Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Haha 😎 ..nåja. Jag har inte sett lägenheten ännu. 😱 Och så kanske det är högljudda grahnar där oxå. Allt kan va fel. Who knows? ...bara Gud vet. Eller NEJ vänta nu.. JAG är gud. 😱 😮 :o 😮 :o ... ....... ........... ..... 😛 Det blir nog bra Grahn 😑
Pico Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Meh, vad sjukt tråkigt att joxa med sånt här. Får ju nog om veckorna. xD Hmm, hörde jag någon säga GT?
Micke H Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Idag har jag dammsugit, skurat golven och diskat. VAD HAR NI GJORT?! 😠
Neosus Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 och Jäger.. 😑 VAD HAR NI GJORT?! 😠 Jag har sovit bort hela dagen! 😠😱
CHAE Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 (redigerat) Hmm, hörde jag någon säga GT? 😮 Idag har jag dammsugit, skurat golven och diskat. VAD HAR NI GJORT?! 😠 Jag har också diskat och dammsugit. Nu tvättar vi so suck it! 😠😛 och Jäger.. 😑 😆 Redigerat 7 januari 2012 av CHAE
Naymari Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Haha 😎 ..nåja. Jag har inte sett lägenheten ännu. 😱 Och så kanske det är högljudda grannar där oxå. Allt kan va fel. Who knows? ...bara Gud vet. Eller NEJ vänta nu.. JAG är gud. 😱 Är grannarna högljuddakan du ju musicera med godd samvede 😑
Naymari Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Idag har jag dammsugit, skurat golven och diskat. VAD HAR NI GJORT?! 😠 Dammad dammsugid svabbad och fördrivid did 😑
Micke H Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Antingen är det någon här utanför som failar väldigt mycket med att stjäla en bil, eller så är det en snubbe som har problem med sitt billarm. xD
CHAE Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Dammad dammsugid svabbad och fördrivid did 😑 Förkyld? 😳
Naymari Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Antingen är det någon här utanför som failar väldigt mycket med att stjäla en bil, eller så är det en snubbe som har problem med sitt billarm. xD Har grans bil pajjad igen?
CHAE Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Antingen är det någon här utanför som failar väldigt mycket med att stjäla en bil, eller så är det en snubbe som har problem med sitt billarm. xD
Micke H Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Jag tror något kretskort har brunnit upp hos Nay idag.
CHAE Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Okej. T du är inget D. du är ett T. fattaru? ...och nu pratar du med ditt tangentbord 😳 WTF liksom! Definitivt febertoppar. Jag rekommenderar vila 😑
CHAE Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 Jag tror något kretskort har brunnit upp hos Nay idag. Jag tippar på att synapserna har satt ur spel p g a feber 😑
Naymari Postat 7 januari 2012 Postat 7 januari 2012 (redigerat) ...och nu pratar du med ditt tangentbord 😳 WTF liksom! Definitivt febertoppar. Jag rekommenderar vila 😑 Jag tippar på att synapserna har satt ur spel p g a feber 😑 Jag har ingen feber 😑 Orkar inte ta reda på vad synaps betyder dock.. 😕 Redigerat 7 januari 2012 av Naymari
Recommended Posts