Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vette tusiken hur den e att spela på. Kommer att beställa den från ordermusic isåfall.

Jag tror den är helt okej att spela på annars kan man väl sjustera in den... eller göra kaffeved av den.

🥰 :wub:

Jepp, ordermusic is teh grej 😑😉

...eller så ger du den till mig 🙂

Annons
Postat

Idag fick jag chansen att provspela en Strata Texas.

Vilket jävla skräp de va.

Den där telen kan knappast vara sämre och mest troligt 10 gånger bättre.

Så jag tror på´t.

🙂

Postat

Idag fick jag chansen att provspela en Strata Texas.

Vilket jävla skräp de va.

Den där telen kan knappast vara sämre och mest troligt 10 gånger bättre.

Så jag tror på´t.

🙂

Intressant!

Många menar ju på att Texashalsarna ska vara helt ok men där ser man. Gud Wunderbaum har talat... Texas är skräp 😠😑

Postat

@Grahn: Ettan är bäst! ☺️ Fett snygg. Blir lite kåt när jag ser på den.

@ingenSärskild: Fick nu ett "tack men nej tack" från nyårsragget på fortsatt ragg pga att hon är nyligen singel och vill fokusera på plugget/sig själv ett tag men ett "ja tack" att vara vänner. ☺️

Postat

Schweppes - Russchian. Nepp, skall inte bli full. Jag antar jag bara är en av de där få som gillar den som läsk också, inte bara groggvirke. xD

Postat

@ingenSärskild: Fick nu ett "tack men nej tack" från nyårsragget på fortsatt ragg pga att hon är nyligen singel och vill fokusera på plugget/sig själv ett tag men ett "ja tack" att vara vänner. ☺️

Jahaja.. däer...eh ser man... 😱 xD

Okej sweet ju 🙂

Schweppes - Russchian. Nepp, skall inte bli full. Jag antar jag bara är en av de där få som gillar den som läsk också, inte bara groggvirke. xD

+1

va GOTT!! 😮

Postat

@Memphis: dra mig baklänges på en liten träpinnevagn vad grym du är på att skapa musik 😮😱🥰 Otroligt vackert stycke!

😮

Thanks man. 🥰

@uttrycket: xD

@längsta: Hej! 😄

Hej. 😄

Postat

Intressant!

Många menar ju på att Texashalsarna ska vara helt ok men där ser man. Gud Wunderbaum har talat... Texas är skräp 😠😑

Jo det är skillnad på de dära texas halsarna för att han som kom med den där har annan texas oxå som han har bytt ut mickar och hårdvara på. Och dessutom lackat om den till Pippi Gul.

Den halsen är lite annorlunda och betydligt bättre.

Postat

Jag har förresten startat en ny tråd ute i det riktiga forumet...

Vafan e de me mej? 😱 :ph34r:

Tror någon har smyglossat på ditt koppel lite... 😠
Postat

Tråkigt. Dina senaste inlägg här indikerar att du behöver ett fruntimmer.

Postat

Tråkigt. Dina senaste inlägg här indikerar att du behöver ett fruntimmer.

Tack. Jag refererar till mitt senaste inlägg.

Vad är det med mig? Jag fick nobben men känner mig inte besviken? 😳

Kan det vara..........har jag mognat?! 😮

Jag tror jag behöver en kvinna på samma sätt som jag behöver en öl - känns skönt och bra för stunden men ganska tomt efteråt.

Postat

Brukar köpa deras grapefrukt. Den är besk och god.

Postat

Jag vill varna för Fender Telecaster!

När man väl skaffat en blir man helt plötsligt hux flux totalt ointresserad av allt gitarrsnackande man höll på med så käften gick ur led, innan telecastern alltså. Varning, varning!

Postat (redigerat)

Brukar köpa deras grapefrukt. Den är besk och god.

Vet inte om jag provat den. Köpte med mig en tonic ur deras urval dock. Tror gin-flaskan får stå orörd ikväll.

Edit: Mja, en grapefrukt kan ju vara en tonic förstås men jag snackar om deras Indian tonic. Gillar den och minns inte om jag smakat någon av deras som heter något med grape.

Skönt uttryck. xD Aldrig hört.

Säkert? xD *slap* Redigerat av Pico
Postat (redigerat)

xD

Hur tar man bort att det står "i närheten av Göteborg" på fejjan när man gör inlägg typ? Utan att behöva ta bort sin ort?

Redigerat av Memphis
Postat

xD

Hur tar man bort att det står "i närheten av Göteborg" på fejjan när man gör inlägg typ? Utan att behöva ta bort sin ort?

Posta från Örebro tex lär ju funka.
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.