Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Vette tusiken hur den e att spela på. Kommer att beställa den från ordermusic isåfall.

Jag tror den är helt okej att spela på annars kan man väl sjustera in den... eller göra kaffeved av den.

🥰 :wub:

Jepp, ordermusic is teh grej 😑😉

...eller så ger du den till mig 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Idag fick jag chansen att provspela en Strata Texas.

Vilket jävla skräp de va.

Den där telen kan knappast vara sämre och mest troligt 10 gånger bättre.

Så jag tror på´t.

🙂

Intressant!

Många menar ju på att Texashalsarna ska vara helt ok men där ser man. Gud Wunderbaum har talat... Texas är skräp 😠😑

Link to comment
Dela på andra sajter

@Grahn: Ettan är bäst! ☺️ Fett snygg. Blir lite kåt när jag ser på den.

@ingenSärskild: Fick nu ett "tack men nej tack" från nyårsragget på fortsatt ragg pga att hon är nyligen singel och vill fokusera på plugget/sig själv ett tag men ett "ja tack" att vara vänner. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

@Grahn: Ettan är bäst! ☺️ Fett snygg. Blir lite kåt när jag ser på den.

@ingenSärskild: Fick nu ett "tack men nej tack" från nyårsragget på fortsatt ragg pga att hon är nyligen singel och vill fokusera på plugget/sig själv ett tag men ett "ja tack" att vara vänner. ☺️

Jahaja.. däer...eh ser man... 😱 xD

Okej sweet ju 🙂

Schweppes - Russchian. Nepp, skall inte bli full. Jag antar jag bara är en av de där få som gillar den som läsk också, inte bara groggvirke. xD

+1

va GOTT!! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

@Memphis: dra mig baklänges på en liten träpinnevagn vad grym du är på att skapa musik 😮😱🥰 Otroligt vackert stycke!

😮

Thanks man. 🥰

@uttrycket: xD

@längsta: Hej! 😄

Hej. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Intressant!

Många menar ju på att Texashalsarna ska vara helt ok men där ser man. Gud Wunderbaum har talat... Texas är skräp 😠😑

Jo det är skillnad på de dära texas halsarna för att han som kom med den där har annan texas oxå som han har bytt ut mickar och hårdvara på. Och dessutom lackat om den till Pippi Gul.

Den halsen är lite annorlunda och betydligt bättre.

Link to comment
Dela på andra sajter

@Grahn: Ettan är bäst! ☺️ Fett snygg. Blir lite kåt när jag ser på den.

@ingenSärskild: Fick nu ett "tack men nej tack" från nyårsragget på fortsatt ragg pga att hon är nyligen singel och vill fokusera på plugget/sig själv ett tag men ett "ja tack" att vara vänner. ☺️

Tråkigt. Dina senaste inlägg här indikerar att du behöver ett fruntimmer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tråkigt. Dina senaste inlägg här indikerar att du behöver ett fruntimmer.

Tack. Jag refererar till mitt senaste inlägg.

Vad är det med mig? Jag fick nobben men känner mig inte besviken? 😳

Kan det vara..........har jag mognat?! 😮

Jag tror jag behöver en kvinna på samma sätt som jag behöver en öl - känns skönt och bra för stunden men ganska tomt efteråt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Brukar köpa deras grapefrukt. Den är besk och god.

Vet inte om jag provat den. Köpte med mig en tonic ur deras urval dock. Tror gin-flaskan får stå orörd ikväll.

Edit: Mja, en grapefrukt kan ju vara en tonic förstås men jag snackar om deras Indian tonic. Gillar den och minns inte om jag smakat någon av deras som heter något med grape.

Skönt uttryck. xD Aldrig hört.

Säkert? xD *slap* Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...