Neosus Postat 6 januari 2012 Postat 6 januari 2012 Här e lite från orkesterlåten jag håller på med, fan va fett det blir. 😄 Shit va längesen jag gjorde sånt här, e så sjukt kul! Your browser does not support the HTML5 audio tag Skriver den faktiskt till en tjejkompis som jag lovade göra till för några år sedan. Hon väntar fortfarande. xD Fattar du hur musikalisk du eeee Memphis? Helgrymmm skulle jag vilja påstå. 🥰
Pico Postat 6 januari 2012 Postat 6 januari 2012 Obekvämt att instämma när Micke gör så där. Menneh, najs Memphan! 😄
SadamJR Postat 6 januari 2012 Postat 6 januari 2012 ska ge upp från mitt extra helg-knäcksjobb som tidningsförsäljare. kommer få 200:- mindre i veckan, men jag är så jävla less på det. Hur mycket måste du jobba för dessa 200?
Naymari Postat 6 januari 2012 Postat 6 januari 2012 Hur mycket måste du jobba för dessa 200? 2 timmar typ. Det jobbigaste är ju de som styr och ställer i det hela. och allt klabb som händer
Micke H Postat 6 januari 2012 Postat 6 januari 2012 (redigerat) Obekvämt att instämma när Micke gör så där. Menneh, najs Memphan! 😄 😄 Lata kräk... Hade jag haft vingar hade jag utnyttjat läget och softat runt och raggat tjejduvor med nyrakad fitta. Redigerat 6 januari 2012 av Micke H
Zakyath Postat 6 januari 2012 Postat 6 januari 2012 :S jag har fått nackspärr. undrar hur. det kan nog inte vara överansträngdhet iaf...
Memphis Postat 6 januari 2012 Postat 6 januari 2012 (redigerat) Så vackert... Fattar du hur musikalisk du eeee Memphis? Helgrymmm skulle jag vilja påstå. 🥰 Lysande memphis. Obekvämt att instämma när Micke gör så där. Menneh, najs Memphan! 😄 😊 Tack som fan. 😄 *suger av Memphis* Du e sjuk Micke. 😆 Redigerat 6 januari 2012 av Memphis
SadamJR Postat 6 januari 2012 Postat 6 januari 2012 Tack som fan. 😄 Det jag gillar mest med det, förutom hantverket, är att du alltid har bra melodier. Hur gör du? Improviserar du fram grejerna eller sitter du och tänker ut dom innan du spelar in?
Memphis Postat 6 januari 2012 Postat 6 januari 2012 (redigerat) Det jag gillar mest med det, förutom hantverket, är att du alltid har bra melodier. Hur gör du? Improviserar du fram grejerna eller sitter du och tänker ut dom innan du spelar in? Kul att du tycker det Saddam! För melodierna är faktiskt det jag lägger väldigt mycket krut på, sitter timtal och pillar för att få till rätt melodi och tema. Det är ju sånt som gör att man kommer ihåg musiken och att det sticker ut lite mer. Några som är fantastiska på melodier är ju John Williams och Hans Zimmer, två mästare verkligen. Kan posta hela låten när den e klar, vilket blir om ett par dagar, ta en jävla tid. Redigerat 6 januari 2012 av Memphis
Neosus Postat 6 januari 2012 Postat 6 januari 2012 Jag har mer eller mindre efter några dagars fundering kommit fram till att jag ska handla en sån eller en sån Svårt att bestämma mig för vilken av dom bara. Hjälp mig! 🙁
Memphis Postat 6 januari 2012 Postat 6 januari 2012 Jag tycker ettan var läckrast. 😱 Den var mer speciell än vanliga sunburst som alla har. 😱
Memphis Postat 6 januari 2012 Postat 6 januari 2012 Men båda va ju snygga! 😄 Bara för att göra det svårare för dig. xD
Neosus Postat 6 januari 2012 Postat 6 januari 2012 Man får väl helt enkelt köpa båda då... 😱 Jag gillar den där bajsbruna mer å mer... men ja venne. Gillar sunburst oxå. Ska klura en stund till. 🤪
SadamJR Postat 6 januari 2012 Postat 6 januari 2012 Man får väl helt enkelt köpa båda då... 😱 Jag gillar den där bajsbruna mer å mer... men ja venne. Gillar sunburst oxå. Ska klura en stund till. 🤪 Finns det inga andra färger? Vad kostar den?
Neosus Postat 6 januari 2012 Postat 6 januari 2012 Nä verkar bara finnas i dom färgerna. 😑 http://www.fender.com/en-SE/products/modernplayer/models.php?prodNo=0241102 typ 3.800:- kostar den. 😑
Naymari Postat 6 januari 2012 Postat 6 januari 2012 (redigerat) jag ä inge fan av sunbursts. ta den brune! edit: inget fan av teles heller xD Redigerat 6 januari 2012 av Naymari
CHAE Postat 6 januari 2012 Postat 6 januari 2012 @Memphis: dra mig baklänges på en liten träpinnevagn vad grym du är på att skapa musik 😮😱🥰 Otroligt vackert stycke! @Grahn: köp den honey burstiga 😮 Hur lirar dem? Bra pris f ö 🙂 @längsta: Hej! 😄
CHAE Postat 6 januari 2012 Postat 6 januari 2012 Jag tycker ettan var läckrast. Den var mer speciell än vanliga sunburst som alla har. Paradoxalt nog så är det ju tvåan som är honey burst 😮 Det borde ju vara tvärtom, liksom.. 😱😛
Neosus Postat 6 januari 2012 Postat 6 januari 2012 @Grahn: köp den honey burstiga 😮 Hur lirar dem? Bra pris f ö 🙂 Vette tusiken hur den e att spela på. Kommer att beställa den från ordermusic isåfall. Jag tror den är helt okej att spela på annars kan man väl sjustera in den... eller göra kaffeved av den. 🥰 :wub:
Recommended Posts