Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Här e lite från orkesterlåten jag håller på med, fan va fett det blir. 😄 Shit va längesen jag gjorde sånt här, e så sjukt kul!

http://dl.dropbox.com/u/5736107/The%20StoryTeller-Test1.mp3

Skriver den faktiskt till en tjejkompis som jag lovade göra till för några år sedan. Hon väntar fortfarande. xD

Fattar du hur musikalisk du eeee Memphis?

Helgrymmm skulle jag vilja påstå. 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Obekvämt att instämma när Micke gör så där. Menneh, najs Memphan! 😄

😄

383863_332886610069182_100000435386864_1186874_1567603137_n.jpg

Lata kräk... Hade jag haft vingar hade jag utnyttjat läget och softat runt och raggat tjejduvor med nyrakad fitta.

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Så vackert... AnimatedSadSmiley.gif

Fattar du hur musikalisk du eeee Memphis?

Helgrymmm skulle jag vilja påstå. 🥰

Lysande memphis.

Obekvämt att instämma när Micke gör så där. Menneh, najs Memphan! 😄

😊

Tack som fan. 😄

*suger av Memphis*

Du e sjuk Micke. 😆

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Det jag gillar mest med det, förutom hantverket, är att du alltid har bra melodier. Hur gör du? Improviserar du fram grejerna eller sitter du och tänker ut dom innan du spelar in?

Kul att du tycker det Saddam! För melodierna är faktiskt det jag lägger väldigt mycket krut på, sitter timtal och pillar för att få till rätt melodi och tema.

Det är ju sånt som gör att man kommer ihåg musiken och att det sticker ut lite mer.

Några som är fantastiska på melodier är ju John Williams och Hans Zimmer, två mästare verkligen.

Kan posta hela låten när den e klar, vilket blir om ett par dagar, ta en jävla tid.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

@Memphis: dra mig baklänges på en liten träpinnevagn vad grym du är på att skapa musik 😮😱🥰 Otroligt vackert stycke!

@Grahn: köp den honey burstiga 😮 Hur lirar dem? Bra pris f ö 🙂

@längsta: Hej! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker ettan var läckrast. Den var mer speciell än vanliga sunburst som alla har.

Paradoxalt nog så är det ju tvåan som är honey burst 😮 Det borde ju vara tvärtom, liksom.. 😱😛

Link to comment
Dela på andra sajter

@Grahn: köp den honey burstiga 😮 Hur lirar dem? Bra pris f ö 🙂

Vette tusiken hur den e att spela på. Kommer att beställa den från ordermusic isåfall.

Jag tror den är helt okej att spela på annars kan man väl sjustera in den... eller göra kaffeved av den.

🥰 :wub:

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...