Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Hej Pazo!

Jag gör bombastisk orkestermusik här, du med antar jag? xD

Jag kollar på hockeyn 😕

vad jämför du med då, pazo? odigitalt eller?

jag jämför digital svt1 med svt1 hd. precis samma.

Jämför digital 1 mot HD 1 ... bättre bild i HD 😕

TEDENBY! 😑

Postat

äh, du har rätt pazo, hd kanalen är lite skarpare faktiskt... trots att det inte är en hd-sändning 🤪

Postat

äh, du har rätt pazo, hd kanalen är lite skarpare faktiskt... trots att det inte är en hd-sändning 🤪

Tycker faktiskt det är en hel del mkt skarpare i HD-kanalen. Säkert nå kefft med vanliga.

Postat

eller så har de nån slags semi-hd iallafall, åtminstone matchbilderna. pausunderhållningen ser tämligen SD ut även i HD-kanalen.

MEN DE SPELAR PRAAAAA, MEN DE MÅST GÖR MÅRL

Postat

chris blir helt hysterisk över att sverige får spela powerplay.

han behöver nog ett mål, så han får skrika av sig lite.

Postat

nu är inte jag särskilt insatt i någon sport över huvud taget, men... varför står de som inte är på väg till/håller i pucken stilla? så fort någonting händer glider de mest runt och tittar på? de byter väl ändå var 30e sekund typ? inte så att de behöver vila...

Postat (redigerat)

Här e lite från orkesterlåten jag håller på med, fan va fett det blir. 😄 Shit va längesen jag gjorde sånt här, e så sjukt kul!

Skriver den faktiskt till en tjejkompis som jag lovade göra till för några år sedan. Hon väntar fortfarande. xD

Redigerat av Memphis
Postat

Shit, imponerande att du kört med 512 meg minne såhär länge 😮

låter som döden.

Jo. men så har jag slitit håret till mitt fördärv många gånger också. Behövt bounca flera spår till ett stereospår m.m.

En halv rättelse. jag har 4 gig minne nu, men en gig slukas tydligen av systemet...

Postat

Här e lite från orkesterlåten jag håller på med, fan va fett det blir. 😄 Shit va längesen jag gjorde sånt här, e så sjukt kul!

Skriver den faktiskt till en tjejkompis som jag lovade göra till för några år sedan. Hon väntar fortfarande. xD

Så vackert... AnimatedSadSmiley.gif

Postat

ska ge upp från mitt extra helg-knäcksjobb som tidningsförsäljare. kommer få 200:- mindre i veckan, men jag är så jävla less på det.

Postat

Jo. men så har jag slitit håret till mitt fördärv många gånger också. Behövt bounca flera spår till ett stereospår m.m.

En halv rättelse. jag har 4 gig minne nu, men en gig slukas tydligen av systemet...

Kör du 32-bits OS?
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.