Memphis Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 (redigerat) Är det nån här som har testat L.A. Noire? Är det kul? Nej, däremot skulle jag vilja ha East West plugg L.A Strings. Men kostar snoppmycket. http://www.youtube.com/watch?v=AoZgmpDktro&feature=related Fast jag har iofs deras Orchestra Gold Complete som är bra nära. ☺️ Kostade också snoppmycket. Redigerat 5 januari 2012 av Memphis
Pico Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 Nej, däremot skulle jag vilja ha East West plugg L.A Strings. Men kostar snoppmycket. Fast jag har iofs deras Gold Complete som är bra nära. ☺️ Kostade också snoppmycket. Jag gissar att om du frågar 10 random tjejer ute på krogen så kommer de alla säga att snopp varken är dyrt eller svårt att få tag i. xD
Memphis Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 YES! Lyckades lösa alla problem me pluggarna och exporteringen jag haft i flera dagar! Fett gött. Jag gissar att om du frågar 10 random tjejer ute på krogen så kommer de alla säga att snopp varken är dyrt eller svårt att få tag i. xD 😆
Micke H Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 Är det nån här som har testat L.A. Noire? Är det kul? Jag har det. Jag tycker det var ganska så ointressant om jag ska vara ärlig.
SadamJR Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 Jaha. Då kanske man skulle satsa på ett tocket där fotbollsmanagerspel istället?
Micke H Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 Well, vad brukar du annars gilla för typ av spel? Två spel jag sitter med nu är Grand Theft Auto 4 och Skyrim. http://www.youtube.com/watch?v=mQ4KzClb1C4&feature=player_embedded Den sämsta filmen jag någonsin har sett! 😄
SadamJR Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 Well, vad brukar du annars gilla för typ av spel? Brukar inte spela spel. Det enda jag har gillat är sim city. Har funderat lite på gta iofs.
Micke H Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 Skyrim är nog ingenting för dig isåfall misstänker jag. Men ja, kanske GTA?
CHAE Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 Valle!?!? 😮 Tja! Brukar inte spela spel. Det enda jag har gillat är sim city. Har funderat lite på gta iofs. GTA är rätt najs. Gött lir, helt klart 🙂
CHAE Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 (redigerat) YES! Lyckades lösa alla problem me pluggarna och exporteringen jag haft i flera dagar! Fett gött. Vad var det som var teh grej då? 😳 Redigerat 5 januari 2012 av CHAE
SadamJR Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 Vill ha nå´t spel som inte är för mycket action, där man måste tänka en del.
Zakyath Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 Vill ha nå´t spel som inte är för mycket action, där man måste tänka en del. testa rayman... ett gammalt plattformsspel som kom ut på 90-talet, där har du många långa frustrerande timmar 😄
SadamJR Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 Vill inte ha nåt spel där man hoppar omkring eller trycker hysteriskt på knappar eller kör bil fort.
Zakyath Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 rayman är inget hysteriskt knapptryckande... men svårt är det! men det låter snarare som att du vill ha ett pussel 😛
SadamJR Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 Det blir nog ett sånt där managerspel, men det tyx finnas två varianter.
Micke H Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 Football Manager-serien har bättre rykte och brukar få bättre betyg än Fifa Manager-serien har jag för mig.
SadamJR Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 Undrar vilken som är bäst? Football Manager-serien har bättre rykte och brukar få bättre betyg än Fifa Manager-serien har jag för mig. Var inte meningen att ifrågasätta dej sådär. Vi skrev samtidigt.
Memphis Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 Vad var det som var teh grej då? 😳 😄 Jag vette fan, allt kukade ur så fick installera om massa skit.
Fidden Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 oh my gawd... nu har det börjat dyka upp nyårsbilder på facebook. här är en där jag har kläder på 😏 JAG VILL DÖ! xD
Recommended Posts