Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nej, däremot skulle jag vilja ha East West plugg L.A Strings. Men kostar snoppmycket.

Fast jag har iofs deras Gold Complete som är bra nära. ☺️ Kostade också snoppmycket.

Jag gissar att om du frågar 10 random tjejer ute på krogen så kommer de alla säga att snopp varken är dyrt eller svårt att få tag i. xD
Postat

YES! Lyckades lösa alla problem me pluggarna och exporteringen jag haft i flera dagar! Fett gött.

Jag gissar att om du frågar 10 random tjejer ute på krogen så kommer de alla säga att snopp varken är dyrt eller svårt att få tag i. xD

😆

Postat

Är det nån här som har testat L.A. Noire? Är det kul?

Jag har det. Jag tycker det var ganska så ointressant om jag ska vara ärlig.

Postat

Well, vad brukar du annars gilla för typ av spel?

Brukar inte spela spel. Det enda jag har gillat är sim city. Har funderat lite på gta iofs.

Postat

Valle!?!? 😮

Tja!

Brukar inte spela spel. Det enda jag har gillat är sim city. Har funderat lite på gta iofs.

GTA är rätt najs. Gött lir, helt klart 🙂

Postat (redigerat)

YES! Lyckades lösa alla problem me pluggarna och exporteringen jag haft i flera dagar! Fett gött.

2-thumbs-up.jpg

Vad var det som var teh grej då? 😳

Redigerat av CHAE
Postat

Vill ha nå´t spel som inte är för mycket action, där man måste tänka en del.

testa rayman... ett gammalt plattformsspel som kom ut på 90-talet, där har du många långa frustrerande timmar 😄

Postat

Undrar vilken som är bäst?

Football Manager-serien har bättre rykte och brukar få bättre betyg än Fifa Manager-serien har jag för mig.

Var inte meningen att ifrågasätta dej sådär. Vi skrev samtidigt.

Postat

Vad var det som var teh grej då? 😳

😄

Jag vette fan, allt kukade ur så fick installera om massa skit.

Postat

oh my gawd...

nu har det börjat dyka upp nyårsbilder på facebook.

här är en där jag har kläder på 😏

409426_10150467873102029_565507028_8979032_1764684782_n.jpg

JAG VILL DÖ! xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.