Micke H Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 (redigerat) Det är helg banne mig! Överväger ta mig en liten jäger nu dårå efter tuppluren. Jäger är gott.... and it's a great way to stay in shape. Kan hända det blir en gin sen med, vem vet. G&T är gott... and it's a great way to stay in shape. Shit, vad du gör mig sugen, man...men jag har ju lovat mig själv att sluta dricka. 😑 EDITH: Feltsavnung! Redigerat 5 januari 2012 av Micke H
Pico Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 Shit, vad du gör mig sugen, man...men jag har ju lovat mig själv att sluta dricka. 😑 EDITH: Feltsavnung! Stå över... it's a great way to stay in shape!
Micke H Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 Jadå, jag ska stå över. Det var mitt nyårslöfte. ☺️
SadamJR Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 Hade ju varit skoj att se. Vet i faen om jag kommer orka vara vaken dock. Det borde bli spännande. Det är väldigt svårt att veta vilka som är bäst.
Pico Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 Det borde bli spännande. Det är väldigt svårt att veta vilka som är bäst. Riktigt kul hockey för övrigt, när juniorerna spelar. De vågar ju (förstås på gott och ont) så mycket och det blir ju underhållande.
Memphis Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 Memphis jobbar på en roman. Där har du den! xD Glömde skicka meddelandet förut bara. 😛
Pico Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 Där har du den! xD Glömde skicka meddelandet förut bara. 😛 Den var ju kanske en smula mer lättläst än Brott och straff.
Zakyath Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 brott och straff, hujedamej. kommer ihåg när jag behövde plöja igenom den för någon skoluppgift 🙁
Memphis Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 Den var ju kanske en smula mer lättläst än Brott och straff. Ja, tänkte göra det lätt för dig nu när du e på Jägern igen. xD
Memphis Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 Skulle ni mörda mig om jag hade en uggla som avatar? xD
CHAE Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 Skulle ni mörda mig om jag hade en uggla som avatar? xD 😳 Fick bli den vanliga. 😑
Neosus Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 Brons i skitskytte. De va bajjemej inte dåligt. ☺️
SadamJR Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 Brons i skitskytte. De va bajjemej inte dåligt. ☺️ Särskilt inte med tanke på att de hade nån som öht inte kunde åka skidor på förstasträckan.
Naymari Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 Skulle ni mörda mig om jag hade en uggla som avatar? xD Nä 😑
SadamJR Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 Är det nån här som har testat L.A. Noire? Är det kul?
Pico Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 Är det nån här som har testat L.A. Noire? Är det kul? Nepp har inte testat men det ser ju rätt kul ut.
Recommended Posts