Micke H Postat 5 januari 2012 Dela Postat 5 januari 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 januari 2012 Dela Postat 5 januari 2012 NY BILD 😮 JÄVLAR! 😮 HEL NY VÄRLDSBILD NU 😮 JA KÄNNER KNAPPT IGEN MIG HÄR LÄNGRE! 😮 VAR ÄR VI!?!?! 😮 Sjusovarna Memphis och Pazo vaknar till 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 januari 2012 Dela Postat 5 januari 2012 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 januari 2012 Dela Postat 5 januari 2012 Chaes nya bild gör att han känns mer seriös än innan 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 januari 2012 Dela Postat 5 januari 2012 Jag har bytt tillbaka till gamla avataren men det struntade folk i. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 januari 2012 Dela Postat 5 januari 2012 Chaes nya bild gör att han känns mer seriös än innan 😛 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 januari 2012 Dela Postat 5 januari 2012 😄 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 januari 2012 Dela Postat 5 januari 2012 Jag har bytt tillbaka till gamla avataren men det struntade folk i. 🙁 Jag har också bytat 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 januari 2012 Dela Postat 5 januari 2012 Jag har bytt tillbaka till gamla avataren men det struntade folk i. 🙁 Men du har ju rakat bort skägget nu 😮😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 januari 2012 Dela Postat 5 januari 2012 Ingen är det - Grahn är Gud. 😑 JAPP ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 januari 2012 Dela Postat 5 januari 2012 Chaes nya bild gör att han känns mer seriös än innan 😛 Bara han inte byter tillbaka till den han hade från början för då ska jävulen ta honom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 januari 2012 Dela Postat 5 januari 2012 Jag har också bytat 😮 Javet 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 januari 2012 Dela Postat 5 januari 2012 Javet 😮 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 januari 2012 Dela Postat 5 januari 2012 (redigerat) Bara han inte byter tillbaka till den han hade från början för då ska jävulen ta honom. xD Det är ingen risk, Sadam. Tröttnade på den ju till slut (alldeles för sent). Javet 😮 😮 😮 :o JAPP Slår man upp ordet "ödmjuk" i ett uppslagsverk så är det en bild på Grahn 😑😄 Jag fick visa körkortet på Systembolaget 😮 :o 😎😮 Edith: och så en ihopslagning på det Redigerat 5 januari 2012 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 januari 2012 Dela Postat 5 januari 2012 xD Det är ingen risk, Sadam. Tröttnade på den ju till slut (alldeles för sent). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 januari 2012 Dela Postat 5 januari 2012 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 januari 2012 Dela Postat 5 januari 2012 (redigerat) xD Har du spanat in någon kul (FX-)stärk än, Sadam? Redigerat 5 januari 2012 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 januari 2012 Dela Postat 5 januari 2012 Stärkare finns det gott om på systemet.. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 januari 2012 Dela Postat 5 januari 2012 (redigerat) Måste fan fika en akffe å bular. Huvudvärk delux. 🤪 eedit: stvafel Redigerat 5 januari 2012 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 januari 2012 Dela Postat 5 januari 2012 Stärkare finns det gott om på systemet.. 😱 Nej du pratar om stänkare 😠😛 Förresten Gu..Grahn menar jag. Nu är du ute och vimsar runt i det riktiga forumet igen. Kom in här minst 10 meter tillbaka i Längsta. Folk kan ju tro att det är ett behandlingshem 😮 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 januari 2012 Dela Postat 5 januari 2012 Nej du pratar om stänkare 😠😛 Förresten Gu..Grahn menar jag. Nu är du ute och vimsar runt i det riktiga forumet igen. Kom in här minst 10 meter tillbaka i Längsta. Folk kan ju tro att det är ett behandlingshem 😮 xD Stänkare menade jag ja 😱 Jo nu får man skärpa sig. 😄 Det är HELT okej att kalla mig Gud. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 januari 2012 Dela Postat 5 januari 2012 Stänkare menade jag ja 😱 Jo nu får man skärpa sig. 😄 Det är HELT okej att kalla mig Gud. 😑 Mmm jag menar väl det! Ja verkligen, baskade onge! 😠 Eeeehh...wunderbaum? 😳😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 januari 2012 Dela Postat 5 januari 2012 Gud Wunderbaum funkar 😆 Fan va gott med akffe. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 januari 2012 Dela Postat 5 januari 2012 xD Nämen va f... Det måste vara Notknäckarnas gamla lager 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 5 januari 2012 Dela Postat 5 januari 2012 xD Nämen va f... Det måste vara Notknäckarnas gamla lager 😳 hej och hå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 januari 2012 Dela Postat 5 januari 2012 xD Har du spanat in någon kul (FX-)stärk än, Sadam? Nä, det var bara en tanke i förbifarten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 januari 2012 Dela Postat 5 januari 2012 Den som har flest gitarrer när han dör vinner. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 januari 2012 Dela Postat 5 januari 2012 Den som har flest gitarrer när han dör vinner. 😄 Är annonsören död menar du? 😳😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 januari 2012 Dela Postat 5 januari 2012 Den som har flest gitarrer när han dör vinner. 😄 Jag har 7 för tillfället. men 3 är sönder och 2 är obekväma att spela på xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 januari 2012 Dela Postat 5 januari 2012 [...]obekväma att spela på xD Du kan va! XD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts