CHAE Postat 4 januari 2012 Postat 4 januari 2012 (redigerat) Loa Falkman? 😳😕🤪 eller var det Laxen som påbörjade ngt? Redigerat 4 januari 2012 av CHAE
Micke H Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 Jag tror jag ska hålla mig vaken hela natten nu, så lär jag förhoppningsvis somna imorrn istället. Vete fan vad jag ska göra bara. xD
Memphis Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 du kan öva på att joddla 🙂 Precis det jag brukar göra! xD
Pazo Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 FAN! Hände precis som "pie chart":en mickeh postade innan! 😛
Zakyath Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 äsch, väcker du grannarna så har du ju några som kan hålla dig sällskap! det låter som att mina grannar fortfarande är vakna, kanske borde gå och plinga på...
Micke H Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 FAN! Hände precis som "pie chart":en mickeh postade innan! 😛 Know the feeling. 🙁 äsch, väcker du grannarna så har du ju några som kan hålla dig sällskap! det låter som att mina grannar fortfarande är vakna, kanske borde gå och plinga på... Är dom snygga?
Zakyath Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 Är dom snygga? nja. har inte sett särskilt många av mina grannar faktiskt... de är ganska skygga av sig verkar det som
Zakyath Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 här är det lägenhet =) ute hos min far så är det villa i skogen... där känner dock alla varandra verkar det som
Pico Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 😮 :o Men grabbar då. 🥰 Tack, kul att ni gillar. ☺️ Nice truddelutt! 🥰Lyssnat nå på Keiko Matsui?
Memphis Postat 5 januari 2012 Postat 5 januari 2012 (redigerat) Nice truddelutt! 🥰 Lyssnat nå på Keiko Matsui? Titta vem som lurar i vrån! Stiger du upp nu eller har du inte lagt dig än? 😛 Tack ska du ha Pico. 😊 Nej, har inte hört henne men lyssnar as we speak. Förstår varför du kom o tänka på henne, påminde mycket faktiskt. Kan bero på att jag var väldigt inspirerad av Joe Hisashi när jag skrev den låten, också asiatisk, 😛 Hon var duktig! Redigerat 5 januari 2012 av Memphis
Recommended Posts