Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Under beställningen i telefon alltså!! 😆

Såhär gick det till, sa hon ikväll:

-Jag vill beställa ett tv-modulkort i enlighet med ert reklamerbjudande.

-Vad har du för tv?

-Jag har en tämligen ny Philips 32" lcd-tv med uttag för tv-modul-kort.

-Vad heter den, vad är det för modellbeteckning?

-Bla bla bla (jag minns inte vad hon sa)...

-Ok... hmm.. du jag ser inte den här i vår lista. Det är en gammal tv va?!

-Nej.

-Jo.

-Nej, säger jag ju!!

-Jo, det måste det vara för att den inte är med i vår lista.

-Det kanske är mycket som inte är med i er lista?

-Nu gör vi så här, jag skickar en box med alla tillbehör.

-Box? Vadå för box? Jag vill inte ha nån box.

-Det finns ingen sådan tv i vår lista. Då skickar vi en box. Du får med tre kablar.

-Jag vill inte ha några kablar. Jag hatar kablar.

-Din tv klarar ju inte tv-modul-kort enligt vår lista.

-Hur vet du det, den var ju inte med där.

-Nej just det.

-IDIOT.

-Bra! Den kommer nästa vecka! He da!

- ton.....

Får se vad det är för paket. Är det en låda är det bara att skita i att hämta den. Saken är ju den att det är en ganska ny tv och den klarar flera slags kort.

Men jävla comhem

Sova kanske 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hellu Grahn!

Jag fick ett litet datorproblem som jag märkte innan jag skulle stänga av för en timme sedan, men som jag nu har löst genom en systemåterställning! Det kom nämligen inget ljud i datorn whatsoever, varken från Nätet, cd-spelaren, lurarna, högtaleriet...:/

Nu låter det dock. Vete 17 vad det var, datorn indikerade inga fel. Vad kan det ha varit?

*gäsp*

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ska väl titta lite på svenska spel.

Brorsan vill ha några säkra.

Det är tydligen League 2 och sånt,

för det går ju landskamper nu i denna

veckan så Premier League o även

Championship är inställda pga

landslagsuppdrag.

Sverige måste slå Finland borta

till att börja med för att nå EM

nästa sommar i Polen&Ukraina.

Morrn. Det är skitsvårt att hitta säkra matcher av nån anledning. Matcherna slutar hur som helst. Det enda som är helt klart är att man aldrig ska spela på hockey.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Hellu Grahn!

Jag fick ett litet datorproblem som jag märkte innan jag skulle stänga av för en timme sedan, men som jag nu har löst genom en systemåterställning! Det kom nämligen inget ljud i datorn whatsoever, varken från Nätet, cd-spelaren, lurarna, högtaleriet...:/

Nu låter det dock. Vete 17 vad det var, datorn indikerade inga fel. Vad kan det ha varit?

*gäsp*

Dina drivrutiner för ditt ljudkort kanske inte var med i den systemåterställningen. Har du kollat om det är rätt utgångar valda i din DAW respektive Windows?

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte vän med henne. Har två gemensamma vänner. Kan bara se hennes profilbild och där ser man inte så bra. Kan ju visa sen men inte i längsta.

Du är så hänsynsfull. Själv postar jag ju bilder på folk hejvilt utan respekt för någonting.

iBella har en bild på sin blogg från förra året när hon ligger i bara trosor. Den tänker jag inte posta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu sen tjej#2 flyttade till Paris har hon fått 20 nya facebookvänner. Känner hur vi glider ifrån varann.

Skicka brev till henne så att du konsoliderar er mycket speciella relation.

Lyssnar på Youth Lagoons skiva. Tänkte skriva "nya skiva" men då låter det som om dom (han?) släppt skivor innan, men så är ju inte fallet. Men skivan är ändå ny.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men lol!

En jag har på facebook har köpt "Energy Armor"-armband och lägger upp en bild på det med texten "Energy Armor is the shit, pigg som en Lärka". Sjuk facepalm på det....

http://www.thecharmsshop.se/Hoestens-nyheter/Energy-Armor-nyheter/Energy-armor-svart-brons.htm

Link to comment
Dela på andra sajter

Dina drivrutiner för ditt ljudkort kanske inte var med i den systemåterställningen. Har du kollat om det är rätt utgångar valda i din DAW respektive Windows?

Jag har bara kollat i Windows och det borde ha hörts ljud då. Men nu hörs det ju...

Det som kom upp under systemåterställningen var tre noteringar om Media Flash Player,

det var tre filer som la sig i andra mappar, så att jag skulle kunna använda dem vid

behov, så de togs inte bort. Kan ha påverkat återgivningen av ljud?

Jag kollade upp att mina drivrutiner var ok och de rätta och de senaste till ljudkortet.

Externa ljudkortet och DAW har jag inte använt alls på någon månad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men lol!

En jag har på facebook har köpt "Energy Armor"-armband och lägger upp en bild på det med texten "Energy Armor is the shit, pigg som en Lärka". Sjuk facepalm på det....

http://www.thecharmsshop.se/Hoestens-nyheter/Energy-Armor-nyheter/Energy-armor-svart-brons.htm

"It's spelled P-L-A-C-E-B-O"

Kul att det fungerar för vederbörande! Det var snyggt dessutom.

Skicka brev till henne så att du konsoliderar er mycket speciella relation.

Lyssnar på Youth Lagoons skiva. Tänkte skriva "nya skiva" men då låter det som om dom (han?) släppt skivor innan, men så är ju inte fallet. Men skivan är ändå ny.

Skriv gamla skiva.... eller hellre, skiva.

Skriver med röd penna.

Då tror hon du e kär i henne.

Link to comment
Dela på andra sajter

Morrn. Det är skitsvårt att hitta säkra matcher av nån anledning. Matcherna slutar hur som helst. Det enda som är helt klart är att man aldrig ska spela på hockey.

För lördagen tror jag på en del hemmasegrar i League One och League Two i England.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...