SadamJR Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Facebook borde dom i alla fall förbjuda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Jag har hittat en tvåa för 3500:- inklusive el som jag starkt funderar på att flytta till. Ska ringa först.. 🙂 Skulle nog jag också gjort, vem vet hur de som bor där reagerar om du bara flyttar in utan något som helst avtal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Facebook borde dom i alla fall förbjuda. +1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 +1 Du har ju inte ens testat det din fåntratt. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 😄 ...jag känner mig som en jävla stalker när ja e inne på fisbok. Hugaligen. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Du har ju inte ens testat det din fåntratt. 😛 😱😊 xD Desto större anledning att förbjuda det 😛 Go moron förresten, memphy! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 😱😊 xD Desto större anledning att förbjuda det 😛 Go moron förresten, memphy! 🙂 😛 Morrn! Allt bra me Chaeman idag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Jodå han mår bra idag. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Jasså okej! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 😆 @Grahn Schysst att du är min talesman här i längsta 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Skön kompressor den där MXR-pedalen 🥰 Lirar asbra ihop med Fendern 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 ☺️ Skön kompressor den där MXR-pedalen 🥰 Lirar asbra ihop med Fendern 🙂 Skön kompressor den där MXR-pedalen 🥰 Lirar asbra ihop med Fendern 🙂 Fan va nice. Dubbelcitat på det då. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 ☺️ Fan va nice. Dubbelcitat på det då. 😑 😆 @dina dubbelcitat Jepp, Gött köp ju. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Nu blir det skidskytte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Nu blir det skidskytte. Läste först krypskytte. Varför tävlar man inte i det månne? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Läste först krypskytte. Varför tävlar man inte i det månne? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14164797.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Svenskorna skjuter bra men tyx inte kunna åka skidor öht. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Dom måste valla bättre. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Dom måste valla bättre. 😑 Valla får? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 "Valle fåer" säger väl gotlänningarna när de försöker locka på boskapen men får en forumkändis(eller ökänd om någon så önskar) till längsta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 eller så äre bara dags för mig att gå o lägga sig o sova kanske Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Det verkar som om många blivit nattugglor på slutet. Och släng inte inte nån uggeljävul nu bara för det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 shutdown -h now Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 ctrl-alt-delete ska jag fan göra nångång.. ...de va längesen. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts