Memphis Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 (redigerat) Jahopp, nu funkar varken musikprogram eller ljudkortet. 😏 Okej, fick igång det men exporteringen fuckar fortfarande. Redigerat 4 januari 2012 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 el yawno Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Gå o lägg dig då fåntratt. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Gå o lägg dig då fåntratt. 😛 Mäh, går ju inte nu fö fään. Somnar jag nu lär jag ju inte vara i tid till jobbet. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Annars då? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Annars då? 😛 No gere, sjölven? Blir en akffe här nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 hehe, soft. Nämen man lirar väl lite BF bara. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 hehe, soft. Nämen man lirar väl lite BF bara. xD Du svarade med vad jag antog att du pysslade med på min fråga som jag glömde ställa. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 🤪 Tröttnade nu. Ska greja lite me Cad nu istället. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Mitt mål e att fixa ihop sånna här modeller, så jälla bra gjort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Du svarade med vad jag antog att du pysslade med på min fråga som jag glömde ställa. xD Oj, va fan, jag frågade ju visst. Gweh, känner på mig att det kommer bli en intressant dag idag. 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Jag menar väl det! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 NU ÄR BILEN PÅ VERKSTAN 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 ...såatte.. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 VA GÖ NI?? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 mors^^ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Idag är det sprint. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 kul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Det beror ju lite på vallningen oxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Snart stavas det i skidspåret. PÅ ettan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Hallåjsan! Sitter på en kopp å läser ikapp litte... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 va GOTT!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 VA GÖ NI?? 😮 Hej längsta! 😄 For the love of God, won't someone PLEASE wake up Memphis! 😠😛 Lunch: popatis, lingonsült, sås och köttbular! 😮 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 (redigerat) Hallåjsan! Sitter på en kopp å läser ikapp litte... va GOTT!! va KONSTIGT!! 😮 Ja, att sitta på koppen, liksom. Blir det inte jätteJÄTTEfel då? Idag efter kl 17 kan jag hämta den där MXR:pedalen jag vend-mellandagsfyndade 🙂😑 edith: och en ihopslagning på det 😱 Redigerat 4 januari 2012 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Lunch: popatis, lingonsült, sås och köttbular! 😮 😑 Idag efter kl 17 kan jag hämta den där MXR:pedalen jag vend-mellandagsfyndade 🙂😑 men ÅH va gott!! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Jag har precis käkat frulle. Innan dess han jag precis vakna 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 4 januari 2012 Dela Postat 4 januari 2012 Sätter in en sån här i ugnen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts