Micke H Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Hittade ett gammalt klipp från mitt gamla band. xD Annars kommer Lars Ullrich och daskar sin pungsäck i nyllet på dig! 😮 😱 :ph34r: 😱
CHAE Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Naaajs Mickeh! 😄 Inte min kopp hallongte men awesome lir!
Micke H Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Jag såg ganska lustig ut. xD Och sången är ju bedrövlig. Men jaja. xD
Neosus Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Jävligt kul att lira på scen ändå.. när det är kul lixom. DÅ är det kul! Lixom,
Neosus Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 ..för när det inte e kul då e de inte kul. Men när de e kul då E de kul. Hajjar ni? 😑
Micke H Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Jag hatar för mycket uppmärksamhet annars, men på scenen kan jag inte få nog av den. xD
Neosus Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 (redigerat) Ja, på scenen kan man spela ut ordentligt. Gör man bort sig på någevis så är det bara extra kul och gör som ingenting. Ge järnet lixom. DE e kul! Redigerat 3 januari 2012 av Neosus
Naymari Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Jag hatar för mycket uppmärksamhet annars, men på scenen kan jag inte få nog av den. xD Mickeh goes diva 😛
Pico Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Mickeh goes diva 😛 xD Han pallar inte med alla fans liksom, dissar ge autografer osv men på scen är han en riktig hora.
Naymari Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Ja, på scenen kan man spela ut ordentligt. Gör man bort sig på någevis så är det bara extra kul och gör som ingenting. Ge järnet lixom. DE e kul! Jag snubblade en gång på en sladd. Sen satt jag på rumpan o spelade. Lyssnade på en inspelning sen. Missade ingenting 😮 fast nu var den musiken jävligt simpel, men endå
Memphis Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Blir ingen pianosnutt nu iaf, mitt program o pluggar ballar ur i exporteringen. 🙁
Neosus Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Klockan SCHUU ska ja lämna in bilen.. Hur i helvete ska ja orka kliva upp. 🤪
Micke H Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Blir ingen pianosnutt nu iaf, mitt program o pluggar ballar ur i exporteringen. 🙁 🙁 xD Han pallar inte med alla fans liksom, dissar ge autografer osv men på scen är han en riktig hora. xD På scenen är jag en riktig jävla hora! 😄 Där släpper jag loss som aldrig annars!
Zakyath Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 dygn 1 utan socker och koffein avklarat kommentar: känns hemskt jag har dock äntligen börjat få pli på gitarren. nu låter den nästan bra inspelad!
Micke H Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 dygn 1 utan socker och koffein avklarat kommentar: känns hemskt 😮 :o Socker OCH koffein? Shit man! Jag provade att vara koffein-fri i två veckor en gång! Dom två första dagarna var helt HEMSKA! 🤪
Zakyath Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 yepp, kände att jag kan lika gärna sluta med både och 😛 har sedan början av sommaren 2011 utvecklat ett nästan sjukligt bruk... var uppe i ungefär 3 l cola om dagen, och nu ingenting alls :'( känner mig som persbrandt fast jag ska bara sluta på vardagar 🙂 lite får man fuska sen efter det blir det tobak jag ska sluta med...
Neosus Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Nu stänger jag ner för ikväll Ni får ha det så bra! HEDA!! 🙂
Pazo Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Gott då! Själv inter jag varken socker eller koffein regelbundet
Pico Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Gott då! Själv inter jag varken socker eller koffein regelbundet Men en kuk slinker ned lite då och då... xD
Pico Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 wtf pico... 😳😲 Har du tullat på jägern igen xD näe fö fään. xD
Recommended Posts