Memphis Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 (redigerat) Lirar piano som fan här! Spelar in ett pianostycke som jag skrev till min pianolärare men aldrig spelade in. Tänkte ge han det nu snart när jag e klar. ☺️ Hade honom i typ 8-10 år. 🤪 Redigerat 3 januari 2012 av Memphis
Pazo Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 JUSTEFAN! Du var ju värsta pianisten förr memphan! 😮
Pico Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 JUSTEFAN! Du var ju värsta pianisten förr memphan! 😮 UT*slap*UT*slap*UT*slap*
Pico Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Running, On our way Hiding, You will pay Dying, One thousand deaths
Memphis Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 (redigerat) Pazo, jag kollar på Metallica koncerten, så jääla bra e dom ja. 😄 Fattar inte kritiken som alltid varit mot Lars Ulrich som trummis, han röjjer ju och spelar tajt. Är det för att det bara e simpla grejer han gör? Redigerat 3 januari 2012 av Memphis
Pico Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Pazo, jag kollar på Metallica koncerten, så jääla bra e dom ja. 😄 Fattar inte kritiken som alltid varit mot Lars Ulrich som trummis, han röjjer ju och spelar tajt. Är det för att det bara e simpla grejer han gör? Ja venneh, ingen jag direkt är förtjust i... hans dryga uppsyn gör mig dessutom spysjuk. xD
Pazo Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Pazo, jag kollar på Metallica koncerten, så jääla bra e dom ja. 😄 Fattar inte kritiken som alltid varit mot Lars Ulrich som trummis, han röjjer ju och spelar tajt. Är det för att det bara e simpla grejer han gör? Det är ju för att han SUGER STENHÅRT nuförtide. Då var han ju helt ok!
Memphis Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Ja venneh, ingen jag direkt är förtjust i... hans dryga uppsyn gör mig dessutom spysjuk. xD *slap* Bra anledning. 😛
Memphis Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Det är ju för att han SUGER STENHÅRT nuförtide. Då var han ju helt ok! Eh, okej? Inget jag har märkt iaf, de spelade ju i gbg i somras och jag tyckte det lät som det alltid gjort. 😛
Pico Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 *slap* Bra anledning. 😛 Du kan va en anledning! :unsuremeh:
Memphis Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Du kan va en anledning! :unsuremeh: Ja, jo kanske det. På maskerad nog det skulle gå hem iallafall.
Pico Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Ja, jo kanske det. På maskerad nog det skulle gå hem iallafall. 🥰
Pazo Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Eh, okej? Inget jag har märkt iaf, de spelade ju i gbg i somras och jag tyckte det lät som det alltid gjort. 😛 Nej!
Micke H Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Lars Ulrich är känd för att inte kunna spela gamla grejor lika bra längre, och att allt nytt han skriver är extremt simpelt. Tror jag sett något klipp där han fuckat upp Nothing Else Matters, det är ganska så bra jobbat. xD MEMPHIS! Får man höra dina pianoskills? 😄
Memphis Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Lars Ulrich är känd för att inte kunna spela gamla grejor lika bra längre, och att allt nytt han skriver är extremt simpelt. Tror jag sett något klipp där han fuckat upp Nothing Else Matters, det är ganska så bra jobbat. xD Aha okej. 😛 MEMPHIS! Får man höra dina pianoskills? 😄 😱 Jo visst, kan ladda upp en snutt alldeles snart. E klar me den nu precis. ☺️
Naymari Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Lars Ulrich är känd för att inte kunna spela gamla grejor lika bra längre, och att allt nytt han skriver är extremt simpelt. Tror jag sett något klipp där han fuckat upp Nothing Else Matters, det är ganska så bra jobbat. xD Om du hittar det klippet ska du posta det här
Micke H Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Om du hittar det klippet ska du posta det här Vad händer annars? 😮
Memphis Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Vad händer annars? 😮 Annars kommer Lars Ullrich och daskar sin pungsäck i nyllet på dig! 😮
Naymari Postat 3 januari 2012 Postat 3 januari 2012 Vad händer annars? 😮 Det kanske blir blått! 😮 Annars kommer Lars Ullrich och daskar sin pungsäck i nyllet på dig! 😮 xD
Recommended Posts