Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Lirar piano som fan här!

Spelar in ett pianostycke som jag skrev till min pianolärare men aldrig spelade in. Tänkte ge han det nu snart när jag e klar. ☺️

Hade honom i typ 8-10 år. 🤪

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Pazo, jag kollar på Metallica koncerten, så jääla bra e dom ja. 😄

Fattar inte kritiken som alltid varit mot Lars Ulrich som trummis, han röjjer ju och spelar tajt. Är det för att det bara e simpla grejer han gör?

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Pazo, jag kollar på Metallica koncerten, så jääla bra e dom ja. 😄

Fattar inte kritiken som alltid varit mot Lars Ulrich som trummis, han röjjer ju och spelar tajt. Är det för att det bara e simpla grejer han gör?

Ja venneh, ingen jag direkt är förtjust i... hans dryga uppsyn gör mig dessutom spysjuk. xD
Link to comment
Dela på andra sajter

Pazo, jag kollar på Metallica koncerten, så jääla bra e dom ja. 😄

Fattar inte kritiken som alltid varit mot Lars Ulrich som trummis, han röjjer ju och spelar tajt. Är det för att det bara e simpla grejer han gör?

Det är ju för att han SUGER STENHÅRT nuförtide. Då var han ju helt ok!

Link to comment
Dela på andra sajter

Lars Ulrich är känd för att inte kunna spela gamla grejor lika bra längre, och att allt nytt han skriver är extremt simpelt. Tror jag sett något klipp där han fuckat upp Nothing Else Matters, det är ganska så bra jobbat. xD

MEMPHIS! Får man höra dina pianoskills? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Lars Ulrich är känd för att inte kunna spela gamla grejor lika bra längre, och att allt nytt han skriver är extremt simpelt. Tror jag sett något klipp där han fuckat upp Nothing Else Matters, det är ganska så bra jobbat. xD

Aha okej. 😛
MEMPHIS! Får man höra dina pianoskills? 😄

😱

Jo visst, kan ladda upp en snutt alldeles snart. E klar me den nu precis. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Lars Ulrich är känd för att inte kunna spela gamla grejor lika bra längre, och att allt nytt han skriver är extremt simpelt. Tror jag sett något klipp där han fuckat upp Nothing Else Matters, det är ganska så bra jobbat. xD

Om du hittar det klippet ska du posta det här

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...